Nissan 370Z Fast & Furious
node/37902

Το ακριβότερο Nissan 370Z προέρχεται από το Fast & Furious

Το βελτιωμένο σπόρτσκαρ ήταν μέρος της συλλογής του Paul Walker και δημοπρατήθηκε έναντι $105.600.

Το βελτιωμένο Nissan 370Z από την ταινία Fast & Furious: Fast Five (2011) το οποίο είχε στην κατοχή του ο ηθοποιός Paul Walker πριν φύγει από τη ζωή, δημοπρατήθηκε έναντι $105.600 από τον οίκο Barrett-Jackson στο Scottsdale.

Το ιδιαίτερο αυτό 370Z είναι του 2009 και φορά ένα σχετικά διακριτικό  bodykit (για τα δεδομένα της ταινίας), το οποίο περιλαμβάνει σπλίτερ, μαρσπιέ, σταθερή αεροτομή και γαλάζιες εξάκτινες ζάντες (στη μεγάλη οθόνη φορούσε διαφορετικούς τροχούς και καπό από ανθρακονήματα). Στο εσωτερικό βρίσκουμε αφαιρούμενο τριάκτινο τιμόνι αγωνιστικού τύπου και bucket κάθισμα της Recaro για τον οδηγό.

Nissan 370Z Fast & Furious

Κάτω από το καπό βρίσκεται ο εργοστασιακός και ατμοσφαιρικός κινητήρας V6 3,7 λίτρων που αποδίδει 331 PS - παρόλο που πίσω από τον προφυλακτήρα υπάρχει ένα ψεύτικο intercooler και βρίσκουμε δύο μπουκάλες NOS στην καμπίνα. Το χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων στέλνει τη δύναμη στον πίσω άξονα σε συνδυασμό με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Σύμφωνα με τα νούμερα που ανακοίνωνε η Nissan, η επιτάχυνση 0-100km/h ολοκληρώνεται σε 5,3" ενώ η τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 km/h.

Αυτό είναι το ακριβότερο 370Z που έχει πουληθεί μέχρι στιγμής (προφανώς λόγω του διάσημου ιδιοκτήτη), καθώς ακόμα και ένα ολοκαίνουριο Nissan 370Z Nismo του 2020 ξεκινά από τα $45.790 στις ΗΠΑ.

Πηγή: Carscoops

node/39969

VW: Δωρεάν φόρτιση για τρία χρόνια στις ΗΠΑ σε όσους αγοράσουν το ID.4

Αύριο η επίσημη αποκάλυψη του πρώτου ηλεκτρικού SUV της VW. 

Τρίτη, 22 Σεπτεμβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

VW: Δωρεάν φόρτιση για τρία χρόνια στις ΗΠΑ σε όσους αγοράσουν το ID.4

Με την επίσημη αποκάλυψη του ηλεκτρικού SUV της VW, του ID.4 να είναι προγραμματισμένη για αύριο, η VW στις ΗΠΑ ξεκίνησε ήδη τις προωθητικές ενέργειες για να μεπι όσο πιο δυναμικά γίνεται στην αγορά. 
Έτσι ανακοίνωσε ότι όσοι αγοράσουν το ID.4 θα μπορούν να έχουν για τρία χρόνια δωρεάν φόρτιση στο δίκτυο ταχυφορτιστών της Electrify America.

Η ιδέα δεν γεννήθηκε από «λευκό χαρτί», καθώς κάτι αντίστοιχο είχε κάνει πριν από χρόνια και η Tesla. 
Το δίκτυο της Electrify America μετρά περίπου 2.000 ταχυφορτιστές, εγκατεστημένους σε 470 επιλεγμένα σημεία ανά τη χώρα, έτσι ώστε να καλύπτουν τις ανάγκες των κατόχων ηλεκτρικών αυτοκινήτων. 
Στο πλαίσιο μάλιστα της επέκτασης του δικτύου, υπολογίζεται πως ως τον Δεκέμβριο του 2021 ο αριθμός των ταχυφορτιστών παρέχουν τη δυνατότητα φόρτισης έως και 350 kW), θα έχει ανέβει στους 3.000 και πλέον θα καλύπτονται 800 διαφορετικά σημεία.

Η ενέργεια αυτή της VW έρχεται και ως μέρος μιας συμφωνίας της εταιρείας με τις ΗΠΑ για να αντισταθμιστούν οι συνέπειες του dieselgate στην αμερικανική αγορά. Η  Electrify America έχει κάνει συμφωνίες και με άλλους κατασκευαστές αυτοκινήτων για να φορτίζουν τα ηελκτρικά τους μοντέλα. 

node/39967

Εσείς τι χρώμα θα αγοράζατε το αυτοκίνητό σας; [video]

Γιατί το λευκό και το μαύρο συγκεντρώνουν πάνω από το 50% των προτιμήσεων του κοινού.

Τρίτη, 22 Σεπτεμβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Εσείς τι χρώμα θα αγοράζατε το αυτοκίνητό σας; [video]

Τα περισσότερα αυτοκίνητα είναι λευκά, μαύρα ή γκρι, αλλά έχετε αναρωτηθεί ποτέ γιατί συμβαίνει αυτό; Το CNBC εξέτασε ποια είναι τα χρώματα που προτιμούν οι καταναλωτές και με βάση τα δεδομένα της BASF, κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι για το 2019 το λευκό ήταν καθαρά ο νικητής με 39%, ακολουθούμενο από το μαύρο (16%), το γκρι (13%) και το ασήμι (10%).

Γιατί λοιπόν οι περισσότεροι καταναλωτές προτιμούν αυτά τα χρώματα; Υπάρχουν διάφοροι παράγοντες που παίζουν ρόλο, συμπεριλαμβανομένου του γεγονότος ότι το λευκό, το μαύρο, το γκρι και το ασήμι «ταιριάζουν με τα πάντα», αλλά κυρίως ότι είναι διαθέσιμα σχεδόν σε κάθε όχημα και μοντέλο. 

Ένας άλλος παράγοντας είναι ότι τα τέσσερα αυτά χρώματα θεωρούνται «κλασικά» και ως εκ τούτου κρατούν υψηλές τιμές μεταπώλησης σε σχέση με κάποια άλλα που θεωρούνται πιο εκκεντρικά.

Ένας άλλος λόγος που αποκαλύπτει η έρευνα, είναι πως σε πολλές ανά τον κόσμο αγορές οι πελάτες τείνουν να αγοράζουν τα οχήματά τους από τις παρτίδες που οι αντιπροσωπείες έχουν ως ετοιμοπαράδοτα, ενώ αν επιλέξουν κάποιο ειδικό χρώμα ή συνδυασμό χρωμάτων θα πρέπει να περιμένουν καιρό. 

Ωστόσο σε κάποιες κατηγορίες οχημάτων ο παραπάνω κανόνας δεν φαίνεται να ισχύει. Για παράδειγμα στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα φαίνεται να υπερισχύει το μπλε χρώμα. Η αιτία πρέπει να αναζητηθεί στο γεγονός ότι αυτό ήταν το χρώμα που επέλεξαν οι περισσότερες εταιρείες για να λανσάρουν τα EV και έτσι το μπλε έγραψε πιο έντονα στο υποσυνείδητο του καταναλωτή. 

Το άσπρο και το ασημί επίσης είναι χρώματα που προτιμούν οι καταναλωτές της μεσαίας κατηγορίας οχημάτων, σε αντίθεση με το μαύρο ή το γκρι σκούρο που το προτιμούν όσοι ανεβαίνουν κατηγορία, μια που ειδικά το πρώτο θεωρείται ότι δίνει ένα επιπλέον κύρος στο αυτοκίνητο και κατ' επέκταση στον ιδιοκτήτη του. Ίσως και αυτός να είναι ο λόγος που Mercedes-Benz S-Class για παράδειγμα προσφέρει μια επιλογή μέσα από πολλαπλές αποχρώσεις του μαύρου.

Σύμφωνα με μια μελέτη που διεξήχθη από το iSeeCars, που εξέτασε 9,4 εκατομμύρια οχήματα στις ΗΠΑ πέρυσι, από το 2014 μέχρι και το 2018, το λευκό προηγείται στις επιλογές με 23,9%, ακολουθούμενο από το μαύρο με 23,2%.

Στην τρίτη θέση συναντάμε το γκρι με 15,5%, ακολουθούμενο από ασήμι, κόκκινο και μπλε, με 14,5%, 10,3% και 9,0% αντίστοιχα. 

Τα περίεργα και χτυπητά χρώματα όπως το πορτοκαλί μπορεί να είναι δημοφιλές μεταξύ εκείνων που αγοράζουν σπορ μοντέλα ή σούπερκαρ, αλλά αντιπροσωπεύει μόνο 0,4%, ενώ ένα άλλο 0,3% σε χρυσό, με το κίτρινο να βρίσκεται μόλις στο 0,2%.