
Αγόρασε BMW M5 V10 με λιγότερα από €2.000 -Όχι, δεν είναι αστείο!
Η αγορά μιας σπορ BMW περιλαμβάνει και ορισμένους ελέγχους. Είναι επομένως σαφές ότι αυτή η BMW M5, που αγοράστηκε για λιγότερο από 2.000 ευρώ, χρειάζεται κάποιες... εργασίες πριν βγει στον δρόμο.


Η απόκτηση μιας σπορ BMW συνοδεύεται σχεδόν πάντα από μια δόση ενθουσιασμού αλλά και μια απαραίτητη δόση προσοχής. Και όταν το αυτοκίνητο έχει το διακριτικό «M», τότε η προσοχή αυτή οφείλει να είναι διπλάσια.
Ειδικά όταν μιλάμε για μια BMW M5 E60 με τον ατμοσφαιρικό κινητήραV10 , αγορασμένη... για μόλις 2.000 δολάρια, δηλαδή περίπου 1.700 ευρώ!
Αυτή η απίστευτη ιστορία δημοσιεύτηκε στο Reddit, από έναν χρήστη που δηλώνει φανατικός των BMW. Ο ίδιος βρήκε την συγκεκριμένη M5 εγκαταλελειμμένη, και αποφάσισε να τη σώσει. Μπορεί το ποσό αγοράς να είναι εξωφρενικά χαμηλό, όμως κρύβει -προφανώς- πολλές παγίδες.
Η BMW M5 E60 έχει πλέον αποκτήσει καθεστώς συλλεκτικού μοντέλου, όχι μόνο λόγω επιδόσεων αλλά και εξαιτίας του ιδιαίτερου κινητήρα της, ο οποίος δεν ξαναχρησιμοποιήθηκε από την BMW
Η M5 δεν λειτουργεί, και απαιτεί σημαντική ανακατασκευή. Σύμφωνα με τον νέο ιδιοκτήτη, ο προηγούμενος προσπάθησε πριν από επτά χρόνια να αλλάξει μόνος του τον συμπλέκτη, αλλά η διαδικασία τον ξεπέρασε. Η δουλειά έμεινε στη μέση και το αυτοκίνητο σταμάτησε να κυκλοφορεί από τότε. Ο V10 δεν έχει πάρει εμπρός εδώ και χρόνια, ενώ ο συμπλέκτης είναι ημιτελώς τοποθετημένος. Ο νέος ιδιοκτήτης καλείται τώρα να λύσει αυτόν τον γρίφο, χωρίς να γνωρίζει αν το μοτέρ βρίσκεται σε λειτουργική κατάσταση.
Για την ιστορία, η BMW M5 E60 παρουσιάστηκε το 2005 και έμεινε στην παραγωγή έως το 2010. Είναι εξοπλισμένη με τον μοναδικό στην γκάμα M5 5λιτρο κινητήρα V10 S8 , αποδίδοντας 507 άλογα και 520 Nm, με κόφτη στις 8.250 rpm. Η επιτάχυνση 0-100 km/h έρχεται σε μόλις 4,7 δευτερόλεπτα και με την αφαίρεση του ηλεκτρονικού περιοριστή η τελική ταχύτητα φτάνει τα 305 km/h. Συνδυαζόταν με ημιαυτόματο κιβώτιο επτά σχέσεων SMG που θεωρείται από πολλούς ως το αδύναμο σημείο του μοντέλου -όχι τόσο για την αντοχή του όσο για τη «σπασμωδική» συμπεριφορά του σε χαμηλές ταχύτητες.
Η BMW M5 E60 έχει πλέον αποκτήσει καθεστώς συλλεκτικού μοντέλου, όχι μόνο λόγω επιδόσεων αλλά και εξαιτίας του ιδιαίτερου κινητήρα της, ο οποίος δεν ξαναχρησιμοποιήθηκε από την BMW. Η συντήρησή της ωστόσο απαιτεί γερό πορτοφόλι -ή πολλές ώρες με τα χέρια μέσα στο μοτέρ. Ο Redditor που την απέκτησε φαίνεται πρόθυμος να τα προσφέρει και τα δύο. Του ευχόμαστε καλή τύχη, διότι με ένα V10 κάτω από το καπό, τίποτα δεν είναι εύκολο… αλλά ούτε και βαρετό.