6’ 30” για την Pagani Zonda Revolucion στο ’Ring;

6’ 30” για την Pagani Zonda Revolucion στο ’Ring;

H σκληροπυρηνική Pagani Zonda Revolucion αναφέρεται ότι πέτυχε τον εντυπωσιακό χρόνο των 6’ 30” στο Nürburgring Nordschleife.

Το 2010, η Pagani Zonda R έγραψε το όνομά της στο libro d’ oro των ταχύτερων αυτοκινήτων του πλανήτη στο γερμανικό σιρκουί με χρόνο 6’ 47”. Kαι τώρα, η τελευταία εκδοχή της, η Revolucion, αποδεικνύεται ακόμα ταχύτερη, σταματώντας το χρονόμετρο στο  συγκλονιστικό χρόνο των 6’ 30”.

Παρόλο που η επίδοση αυτή δεν έχει ακόμα επιβεβαιωθεί από την Pagani, o εκατομμυριούχος συλλέκτης αυτοκινήτων Kris Singh ποστάρισε μια φωτογραφία της δικής του Zonda Revolucion, αναγγέλλοντας ότι είναι «ο νέος βασιλιάς του Nürburgring». Η πληροφορία ποσταρίστηκε επίσης στις σελίδες του Facebook των  LoveCars και Shmee150.

Βέβαια, χρειάζεται να σημειώσουμε ότι η Zonda Revolucion υπάρχει σε πέντε μόνο κομμάτια και σχεδιάστηκε ως αυτοκίνητο για την πίστα και φορά ομοίως αγωνιστικά λάστιχα. Ως εκ τούτου δεν μπορούμε να ισχυριστούμε ότι ο χρόνος των 6’ 30” αποτελεί νέο ρεκόρ αυτοκινήτων μαζικής παραγωγής στο Nürburgring, αλλά και πάλι σε κάθε περίπτωση σοφότερο είναι να περιμένουμε την επίσημη ανακοίνωση της εταιρείας. Να θυμίσουμε ότι το ρεκόρ ταχύτερου γύρου στο Nürburgring για αυτκίνητο μαζικής παραγωγής τον κατέχει το Nissan GT-R Nismo N-Attack Pack με 7’ 08” 679 [video] και με οδηγό Michael Krumm, παλιό πρωταθλητή FIA GT1.

 

Τώρα όσον αφορά τα οικονομοτεχνικά στοιχεία της Pagani Zonda Revolucion να πούμε ότι στοιχίζει €2,2 εκατ. Το μοτέρ που την κινεί είναι ένα ατμοσφαιρικό 6λιτρο V12 της Mercedes-AMG που με τη φροντίδα της Pagani έχει ανέβει στους 810 PS και στα 74,4 kgm. Το αυτοκίνητο είναι χτισμένο γύρω από ένα μονοκόκ από κάρμπον και τιτάνιο, και ζυγίζει μόλις 1.070 kg, νούμερα που δίνουν αναλογία μόλις 1,3 kg/PS.

H Zonda Revolucion διαθλετει ακόμη DRS με δύο ρυθμίσεις, φρένα Brembo με δίσκους CCMR τεχνολογίας F1, ειδικά ρυθμισμένο ABS και πλήρες αεροδυναμικό πακέτο που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων και μια υπερμεγέθη πτέρυγα πίσω, εκτροπείς της ροής του αέρα στο καπό και κατακόρυφο σταμπιλάιζερ στην πίσω πόρτα.

[Πηγή Kris Singh on Reddit και OmniAuto]

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube