Η Pagani Zonda Revolucion στην πίστα

Η Pagani Zonda Revolucion στην πίστα

Η εξωπραγματική Pagani Zonda Revolucion βιντεοσκοπήθηκε σε δράση στο Circuito San Martino del Lago στην Cremona, στην Ιταλία. Τι ήχος!

Η Pagani παραμένει πιστή στην τακτική της να βγάζει μια νέα έκδοση της Zonda κάθε λίγους μήνες. Η «Revolucion», όπως ονομάζεται, προορίζεται αποκλειστικά για χρήση σε πίστα όπως η Zonda R, και είναι η τελευταία. της σειράς.

Η Revolucion είναι η ισχυρότερη Pagani Zonda μέχρι σήμερα, με τον 6λιτρο V12 της AMG να αποδίδει για την περίσταση 800 ίππους και 74,4 kgm ροπής, αντί για τα 750 PS και 72,4 kgm της Zonda R. Χάρη στο μονοκόκ πλαίσιο από «carbon-titanium» το βάρος της περιορίζεται στα 1.070 kg -ακριβώς ίδιο με της Zonda R- κάτι που ρίχνει την αναλογία κιλών ανά ίππο κοντά στο 1,3. Το 6άρι σειριακό κιβώτιο που αλλάζει σχέση σε 20 msec και το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης με τις 12 διαφορετικές ρυθμίσεις, μεταφέρθηκαν αυτούσια από τη Zonda R.

Στην Pagani Zonda Revolucion, πολύ σημαντικές αλλαγές έγιναν στον τομέα της αεροδυναμικής. Στο εμπρός μέρος τοποθετήθηκαν μεγαλύτεροι αεραγωγοί πάνω από το σπόιλερ και πτερύγια στις «γωνίες» του προφυλακτήρα. Πιο ξεχωριστή προσθήκη είναι το κατακόρυφο διαμήκες πτερύγιο, που αποτελεί οπτική συνέχεια του αεραγωγού πάνω από το κόκπιτ και καταλήγει στη μεγάλη πίσω αεροτομή.

Η αεροτομή ενσωματώνει ένα σύστημα DRS που μεταβάλλει την επίδρασή της, στο πρότυπο της F1. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει τη ρύθμιση που θέλει χειροκίνητα ή να αφήσει τους αλγορίθμους του συστήματος ελέγχου να κάνουν αυτόματα τη δουλειά. Μια ακόμη καινοτομία της Revolucion σε σχέση με τη Zonda R βρίσκεται στα φρένα. Οι νέοι δίσκοι «CCMR» της Brembo είναι 15% ελαφρύτεροι και πιο άκαμπτοι από τους προηγούμενους CCM ενώ δουλεύουν σε χαμηλότερη θερμοκρασία στην πίστα, κάτι που τους δίνει τετραπλάσια διάρκεια ζωής.

Οι πέντε πελάτες της Pagani Zonda Revolucion πλήρωσαν περίπου €2,2 εκατ. προ φόρων για να την αποκτήσουν. Δεν φανταζόμαστε ότι είναι από το υστέρημά τους ούτε ότι θα τους λείψουν.  

[Πηγή Pagani]