4κύλινδρος ντίζελ από την Cadillac

4κύλινδρος ντίζελ από την Cadillac

H Cadillac, στη στρατηγική της να απευθυνθεί και σε άλλες αγορές εκτός των ΗΠΑ με αξιώσεις, ετοιμάζεται να εμπλουτίσει την γκάμα της με μοτέρ ντίζελ.

Υπήρχαν εποχές που ο V8 502 της Cadillac, ναι αυτός με τα οκτώ λίτρα, δεν έκανε να ιδρώσει το αυτί κανενός. Σήμερα όλα αυτά δείχνουν μακρινά, καθώς ο Αμερικανός κατασκευαστής προτείνει κατά βάση 4κύλινδρους κινητήρες σε πολλά μοντέλα του και προσεχώς, κάτι ακόμα πιο προχωρημένο: H Cadillac μιλά για τέσσερις και για έξι κυλίνδρους αλλά αυτή τη φορά σε ντίζελ, με στόχο φυσικά τη Γηραιά Ήπειρο.  

Η Cadillac πρόσφατα παρουσίασε τη νέα κορυφαία μπερλίνα της γκάμας της, την CT6, με στόχο ομοίως και κατά δήλωσή της να βγει προς άγραν πελατών σε καινούργιες αγορές και πάντως έξω από την Αμερική. Και αν αγορές όπως η κινεζική είναι εύκολα προσεγγίσιμες για την Cadillac, τα πράγματα είναι διαφορετικά στην Ευρώπη με τους ιδιαίτερους κώδικές της.

Για να πούμε του στραβού το δίκιο, η Cadillac υφίσταται στην Ευρώπη, αλλά η παρουσία της είναι διακριτική. Ένα χαρακτηριστικό που οφείλεται στα αποκλειστικά βενζινοκίνητα μοτέρ στην γκάμα της, σε μια αγορά όπου το ντίζελ είναι ο βασιλιάς. Τα δεδομένα θα πρέπει πάντως να αλλάξουν, καθώς ο επικεφαλής μηχανολόγος της εταιρείας ανακοίνωσε ότι η Cadillac θα λανσάρει τάχιστα δύο καινούργια μοτέρ: Ένα 4κύλινδρο και ένα 6κύλινδρο ντίζελ. Ακούγεται καλό και αποτελεί μια καλή και επιβεβλημένη αρχή για να πετύχει η Cadillac στην Ευρώπη. Αλλά για να αντιμετωπίσει τη γερμανική premium αρμάδα χρειάζονται πολλά περισσότερα από ένα μοτέρ ντίζελ.

Η αμερικανική εταιρεία εξάλλου ανακοίνωσε ότι και ένα 3κύλινδρος κινητήρας είναι επίσης σε φάση μελέτης. Ίσως όλα αυτά για εμάς τους Ευρωπαίους ακούγονται κοινοτοπίες, αλλά ένα πράγμα είναι σαφές. Οι καιροί αλλάζουν, ακόμη και για την Cadillac.  

[Πηγή Cadillac]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube