To 2022 θα είναι χρονιά-ρεκόρ για την Alfa Romeo

To 2022 θα είναι χρονιά-ρεκόρ για την Alfa Romeo

Το λανσάρισμα της Alfa Romeo Tonale θα εκτοξεύσει τις πωλήσεις την ώρα που στα σκαριά βρίσκονται πολλά νέα μοντέλα για την μιλανέζικη φίρμα.

Το μεγάλο αφεντικό της Stellantis, ο Carlos Tavares, δήλωσε ότι η Alfa Romeo βρίσκεται σε πολύ ισχυρή θέση και ότι φέτος μάλιστα αναμένεται να δημοσιοποιήσει οικονομικά μεγέθη ρεκόρ.

Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο πλαίσιο της Έκθεσης Αυτοκινήτου στο Παρίσι, ο Tavares τόνισε μεταξύ άλλων ότι το μέλλον της Alfa Romeo έχει εξασφαλιστεί για τα επόμενα 10 χρόνια, τουλάχιστον.

«Η Alfa Romeo πηγαίνει πολύ καλά», είπε ο Tavares. «Η επιχείρηση είναι πλέον κερδοφόρα. Τώρα είναι σε θέση να χρηματοδοτήσει το δικό της μέλλον το οποίο θα είναι απολύτως ασφαλές. Η "ανατροπή" έγινε πολύ πριν από το λανσάρισμα της Tonale, του μοντέλου που θα δώσει ακόμη μεγαλύτερη ώθηση στις πωλήσεις και επομένως και στα ταμεία της εταιρείας. Το 2022 θα είναι μια χρονιά ρεκόρ για τη μάρκα. Η Alfa έχει μπει στις ράγες για τα επόμενα 10 χρόνια. Από τότε που δημιουργήσαμε τη Stellantis, η ανατροπή για την Alfa Romeo ήταν θεαματική.»

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Video δοκιμή: Alfa Romeo Tonale Hybrid 130 TCT

H Tonale είναι το πιο σημαντικό νέο μοντέλο που λανσαρίστηκε από την Alfa Romeo τα τελευταία χρόνια και θα μπορούσε γρήγορα να αποδειχθεί το best seller της. Μια σειρά από άλλα νέα μοντέλα ετοιμάζονται, συμπεριλαμβανομένου ενός ηλεκτρικού SUV που θα κυκλοφορήσει το 2024, καθώς και ενός σεντάν μεγαλύτερου από την Giulia.

Η Alfa Romeo εργάζεται επίσης πάνω σε ένα νέο σπορ αυτοκίνητο που θα παρουσιαστεί το επόμενο έτος και θα λάβει σχεδιαστικά στοιχεία από την εμβληματική Alfa Romeo T33 Stradale.

Ο Tavares σημείωσε ακόμα ότι η Alfa Romeo, η DS και η Lancia αντιπροσωπεύουν τις τρεις premium μάρκες της Stellantis και ότι η συνεισφορά τους στο τελικό αποτέλεσμα της εταιρείας είναι «πολύ περιορισμένη σε σύγκριση με τις άλλες μάρκες». Έχοντας αυτό κατά νου, ο Tavares πιστεύει ότι η Stellantis έχει μια εξαιρετική «ευκαιρία» να διευρύνει το εύρος αυτών των τριών εμπορικών σημάτων τόσο σε νέα μοντέλα, όσο και σε κερδοφορία.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube