Γιατί η Toyota ζητά βοήθεια από την BYD και στα υβριδικά;

Γιατί η Toyota ζητά βοήθεια από την BYD και στα υβριδικά;

Η Toyota παρουσίασε δύο ηλεκτρικά μοντέλα με τη συνδρομή της BYD. Τώρα, επιζητά τη βοήθειά της και στην υβριδική τεχνολογία.

Toyota

Κανείς δεν αρνείται ότι η Toyota άργησε να μπει στην κατηγορία των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων. Για αυτό και προσπαθεί να καλύψει το χαμένο έδαφος με συμφωνίες με εταιρείες που βρίσκονται ένα βήμα πιο μπροστά, όπως την BYD.

Πρόσφατα σας ενημερώσαμε για τα ηλεκτρικά Toyota bZ3C και bZ3X, που σχεδιάστηκαν τοπικά σε συνεργασία με την BYD. Αυτό που δεν περίμενε κανείς είναι ότι η Toyota θα χρειαστεί κινεζική χείρα βοηθείας και για τα υβριδικά!

Μπορεί η Toyota να είναι πρωτοπόρος στην υβριδική τεχνολογία, αλλά οι Κινέζοι μπορούν να της μάθουν μερικά κολπάκια

Toyota

Έτσι, έχει φουντώσει η φημολογία στα κινεζικά μέσα ενημέρωσης που θέλει την κοινοπραξία να προτίθεται να εισαγάγει μοντέλα επαναφορτιζόμενα υβριδικά που δεν θα βασίζονται στην υβριδική τεχνολογία της Toyota, αλλά στο σύστημα DM-i της BYD.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ BYD και Geely ετοιμάζουν τα plug-in hybrid των 2.000 km

Η BYD κυκλοφόρησε την υβριδική τεχνολογική της πλατφόρμα DM (Dual Mode) το 2008 και παρουσίασε την τέταρτη γενιά της το 2021 με δύο υποκατηγορίες. Την DM-p εκδοχή που είναι προσανατολισμένη στις επιδόσεις και την DM-i που στοχεύει στην ελάχιστη κατανάλωση.

Toyota

«Το σίγουρο είναι ότι η Toyota θα ρυθμίσει την τεχνολογία DM-i της BYD, ώστε να προσφέρει μια οδηγική εμπειρία αντίστοιχη των προδιαγραφών της», αναφέρουν οι πηγές. Γιατί όμως συμβαίνει αυτό; Η ιαπωνική εταιρεία βρίσκεται στην παγκόσμια πρωτοπορία στα υβριδικά, οπότε κάτι τέτοιο φαίνεται οξύμωρο.

Η απάντηση έχει να κάνει με το κόστος. Τη στιγμή που υπάρχουν PHEV της BYD που πωλούνται σε χρήματα που στην Ελλάδα δεν αντιστοιχούν ούτε σε μεταχειρισμένο μίνι 5ετίας, η Toyota δεν μπορεί να προσφέρει κάτι αντίστοιχα προσιτό.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το BYD Qin Plus DM-i είναι PHEV και κοστίζει μόλις €10.200

Μην ξεχνάμε ότι η Toyota προσέφερε PHEV μοντέλα στην κινεζική αγορά νωρίτερα από τη συντριπτική πλειονότητα των εγχώριων κατασκευαστών, αλλά σε όχι ανταγωνιστικές τιμές.

Toyota

Κάτω από την πίεση του πολέμου τιμών, το κόστος είναι ένας σημαντικότατος παράγοντας που πρέπει να εξετάσει η Toyota. Στην πατρίδα μας, ενώ το φθηνότερο full hybrid κοστίζει κάτω από €19 χιλιάρικα (Yaris Hybrid, ξεκινά από €18.990), το φθηνότερο plug-in είναι το Prius στα €47.670.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube