Peugeot 508, τέλος για την τελευταία μπερλίνα των Γάλλων

Peugeot 508, τέλος για την τελευταία μπερλίνα των Γάλλων

Η κατάργηση του Peugeot 508 αφήνει τη γαλλική γκάμα χωρίς μπερλίνα.

Peugeot 508

Δεν είναι μυστικό ότι η συνεχής αύξηση των πωλήσεων των crossover και SUV αμαξωμάτων έχει πλήξει παραδοσιακές κατηγορίες, όπως τις μπερλίνες. Το Peugeot 508 αποτελεί το πιο πρόσφατο θύμα.

Η παραγωγή των σεντάν και βάγκον Peugeot 508 δεύτερης γενιάς διακόπηκε στις 12 Μαΐου 2025, μετά από επτά χρόνια στο κουρμπέτι. Σε αντίθεση με παλαιότερα δημοσιεύματα, που ήθελαν τη γαλλική λίμο να επιστρέφει ως 100% ηλεκτρικό μοντέλο, δεν έχει προγραμματιστεί αντικατάσταση.

Πλέον, η γκάμα της γαλλικής εταιρείας δεν περιλαμβάνει καμία μπερλίνα. Ενώ μοναδικό στέισον είναι το 308

Peugeot 508

Η Peugeot δεν προσφέρει πλέον σεντάν στην ευρωπαϊκή αγορά, την παραδοσιακή επιλογή πριν κάποιες δεκαετίες. Οι πελάτες καλούνται να στραφούν στο crossover 408 ή στα SUV 3008 και 5008.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το 508 εμφανίζεται ακόμα στον ελληνικό διαμορφωτή, τόσο ως σεντάν, όσο και ως βάγκον. Χωρίς όμως να μπορεί να γίνει παραγγελία ή αγορά. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Peugeot 508 2.0 BlueHDi GT 180 PS, σε μια εποχή που κάθε νέο μοντέλο πρέπει να είναι SUV, η Peugeot τολμά λανσάροντας ένα γοητευτικό σπορ σεντάν

Το facelift που έγινε το 2023 δεν άλλαξε την καθοδική ροή των πωλήσεων. Η σταδιακή κατάργηση των ντίζελ επιλογών δεν βοήθησε. Τα τελευταία τρία χρόνια συνολικά, πουλήθηκαν μόλις 9.439 νέα Peugeot 508 στη Γαλλία.Δέκα φορές λιγότερα από τα 3008 και πέντε φορές λιγότερα από τα 5008.

Περαιτέρω πτώση άνω του 20% σημειώθηκε μεταξύ του 2023 και του 2024, ενώ προσέλκυσε μόνο 336 αγοραστές τους πρώτους πέντε μήνες του τρέχοντος έτους.

Peugeot 508

Είναι ενδιαφέρον ότι κάτι παρόμοιο συνέβη και με το Mazda6. Αλλά ενώ το ιαπωνικό σεντάν έπαυσε να παράγεται, ένα νέο μοντέλο αναδείχθηκε από την κινεζική αγορά.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Peugeot 508 PSE, το πιο ισχυρό μοντέλο δρόμου στην ιστορία της φίρμας

Διότι ενώ οι μπερλίνες είναι μια φθίνουσα κατηγορία στις δυτικές αγορές, στην Κίνα αποτελούν ψαγμένη επιλογή. Και μάλιστα νεότερων ηλικιών, αποτελώντας αγαπημένο αμάξωμα όσων θέλουν να δείξουν ότι ψωνίζουν ώριμα και με σοφία.

Έτσι, το Mazda6 έδωσε τη θέση του στο EZ-6, προϊόν συνεργασίας με την κινεζική Changan. Το οποίο θα καταφτάσει και στην Ευρώπη, ονομαζόμενο 6e

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube