
Όμιλος Stellantis, πλατφόρμα αποζημίωσης για βλάβες Puretech
Σε αντίθεση με άλλους κατασκευαστές, ο Όμιλος Stellantis δεν κωφεύει και δεν εθελοτυφλεί. Αποζημιώνοντας όσους πλήρωσαν για τις ζημιές του Puretech που φορούσε το αυτοκίνητό τους.

Η Όμιλος Stellantis αποφάσισε να δημιουργήσει διαδικτυακή πλατφόρμα που θα επιτρέπει στους Ευρωπαίους καταναλωτές να υποβάλλουν τις αξιώσεις αποζημίωσης που σχετίζονται με επισκευές των κινητήρων Puretech.
Με την ονομασία «PureTech» να αντιστοιχεί σε 3κύλινδρους, υπερτροφοδοτούμενους ή ατμοσφαιρικούς κινητήρες βενζίνης, κυβισμού 1,0 και 1,2 lt. Πρόκειται για μοτέρ που εντός Ομίλου Stellantis αναφέρονται και ως «EB». Με τα προβλήματα να επικεντρώνονται στην πρόωρη φθορά του ιμάντα χρονισμού. Κάτι που μπορεί να οδηγήσει σε διάφορες ζημιές, όπως η υπερβολική κατανάλωση λαδιού. Αλλά ακόμη και σε πλήρη καταστροφή του κινητήρα, που εγκυμονεί κινδύνους μέχρι και για απότομη ακινητοποίηση του αυτοκινήτου. Πλήττοντας την ασφάλεια των επιβατών, αλλά και των υπόλοιπων διερχόμενων αυτοκινήτων.
Ο Όμιλος Stellantis δηλώνει ότι η ασφάλεια και η ικανοποίηση των πελατών αποτελούν προτεραιότητα. Και το αποδεικνύει έμπρακτα
Ο όμιλος σημειώνει ότι «ισχύει εκτεταμένη εγγύηση για τις προηγούμενες γενιές κινητήρων PureTech 1.0 και 1.2. Η οποία καλύπτει το 100% του κόστους έως και 10 έτη ή 180.000 km για ανταλλακτικά και εργασία, υπό ορισμένες προϋποθέσεις».
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ανάκληση μαμούθ για 1,85 εκατ. Tesla, αλλά γίνεται over-the-air
Η πρόσθετη πολιτική αποζημίωσης καλύπτει έξοδα που πραγματοποιήθηκαν μεταξύ 1ης Ιανουαρίου 2022 και 31ης Δεκεμβρίου 2024. Και εκτείνεται στις μάρκες Citroën, DS Automobiles, Opel/Vauxhall και Peugeot. Αφού όλες τους χρησιμοποιούν τους συγκεκριμένους βενζινοκινητήρες.
Η διαδικασία υποβολής αίτησης είναι απλή και οι πελάτες μπορούν να παρακολουθούν την πορεία του αιτήματός τους μέσω της πλατφόρμας. Ωστόσο, υπάρχουν κάποιοι συγκεκριμένοι όροι, οι οποίοι θα πρέπει να καλύπτονται.
Για παράδειγμα, η συντήρηση του αυτοκινήτου θα πρέπει να έχει πραγματοποιηθεί σύμφωνα με το πλάνο συντήρησης του κατασκευαστή. Με τα τρία τελευταία παραστατικά να είναι εντός ανοχής τριών μηνών ή 3.000 km. Επιπλέον, η διάγνωση και η επισκευή του κινητήρα θα πρέπει να έχουν πραγματοποιηθεί σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο του Ομίλου Stellantis.
Οι βλάβες που καλύπτονται αφορούν την πίεση λαδιού λόγω του ιμάντα χρονισμού στους ατμοσφαιρικούς PureTech 1.0 και 1.2 που κατασκευάστηκαν από τον Ιούνιο του 2012 έως τον Ιούνιο του 2022. Και τον τούρμπο 1.2, παραγωγής Απριλίου 2014 έως Ιούνιο του 2022.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Stellantis, κάνει τετρακίνητα τα ντίζελ βαν, με ηλεκτρομοτέρ πίσω
Και δύο ξεχωριστές περιπτώσεις που σχετίζονται με την υπερβολική κατανάλωση λαδιού στον τούρμπο 1.2, με την πρώτη να αφορά σύνολα κατασκευής από τον Απρίλιο του 2014 έως τον Ιούλιο του 2018. Και τη δεύτερη από τον Φεβρουάριο του 2018 έως τον ίδιο μήνα του 2023.
Να επισημάνουμε στο σημείο αυτό ότι όλες οι εταιρείες του ομίλου χρησιμοποιούν πλέον τον εκσυγχρονισμένο 3κύλινδρο αλουμινένιο κινητήρα 1.2 PureTech -λειτουργεί σε κύκλο καύσης Miller- με 40% καινούργια εξαρτήματα, τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας και καδένα σε αντικατάσταση του εύθραυστου καουτσουκένιου ιμάντα χρονισμού.
Στην πανευρωπαϊκή πλατφόρμα δεν εμφανίζεται η επιλογή της Ελλάδας. Μόλις γνωρίζουμε κάποιο νεότερο, θα το ενσωματώσουμε στο παρόν άρθρο.