Nέος CEO, αυτός θα αναλάβει τη διάσωση του Ομίλου Stellantis

Nέος CEO, αυτός θα αναλάβει τη διάσωση του Ομίλου Stellantis

Ο πρώην επικεφαλής της Jeep, Antonio Filosa, διορίστηκε νέος διευθύνων σύμβουλος στον Όμιλο Stellantis.

Stellantis

O Όμιλος Stellantis ανακοίνωσε τον πρώην CEO της Jeep, Antonio Filosa, ως τον νέο διευθύνοντα σύμβουλό του. Αντικαθιστά τον Carlos Tavares, ο οποίος αποχώρησε από την εταιρεία στα τέλη του περασμένου έτους.

Ο Stellantis αναφέρει ότι ο Filosa επιλέχθηκε «με βάση το αποδεδειγμένο ιστορικό επιτυχιών που έχει καταγράψει κατά τη διάρκεια των περισσότερων από 25 ετών εμπειρίας του στην αυτοκινητοβιομηχανία».

«Το βάθος και την έκταση της εμπειρίας του σε όλο τον πλανήτη, την απαράμιλλη γνώση του για την εταιρεία και τις αναγνωρισμένες ηγετικές του ικανότητες».

Θα μας λείψουν οι ατάκες του Carlos Tavares. Αλλά δεν είναι καιρός για λόγια, μόνο για πράξεις

Stellantis

Ο Antonio Filosa, γεννημένος στη Νάπολη της Ιταλίας, κατείχε μια σειρά από υψηλόβαθμες θέσεις στον Stellantis και στον προκάτοχό του, τον Όμιλο FIAT Chrysler (FCA). 

Εντάχθηκε στη FIAT το 1999 και στη συνέχεια διηύθυνε τις εγκαταστάσεις παραγωγής της εταιρείας στη Βραζιλία. Ανεβαίνοντας σταδιακά στην ιεραρχία, διορίστηκε γενικός διευθυντής της FCA Λατινικής Αμερικής το 2016. Και στη συνέχεια διευθύνων σύμβουλος στην περιοχή.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Carlos Tavares, βούλιαξε τον Όμιλο Stellantis, έβγαλε €100+ εκατομμύρια

Από αυτό το πόστο, κατάφερε να φέρει τη FIAT στην κορυφή των πωλήσεων στην τοπική αγορά, ενώ εκτόξευσε τις πωλήσεις των Peugeot, Citroën, Ram και Jeep.

Stellantis

Επίσης, επέβλεψε την έναρξη λειτουργίας του κέντρου της Jeep στο Pernambuco της Βραζιλίας το 2015. Ένα κέντρο R&D που διαδραματίζει σημαντικό ρόλο για τον Stellantis παγκοσμίως. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η οικογένεια Peugeot κουνάει μαντίλι στον Όμιλο Stellantis;

Ο πρώτος του ηγετικός ρόλος στον όμιλο, κατά την ίδρυσή του το 2021, ήταν ως COO για τον Stellantis South America. Και από αυτή τη θέση προήχθη σε παγκόσμιο CEO της Jeep στα τέλη του 2023. Μια θέση που κατείχε μέχρι τις αρχές του τρέχοντος έτους.

Παραλαμβάνει τον όμιλο σε πτωτική κατάσταση, η οποία καθιστά επιτακτική μια στρατηγική αναδιάρθρωσης. Περιλαμβάνει 14 εταιρείες ή 15, αν συνυπολογίσουμε την κοινοπραξία με την κινεζική Leapmotor. 

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube