Διαρροή email, έτσι η Nissan θα αποφύγει την κατάρρευση

Διαρροή email, έτσι η Nissan θα αποφύγει την κατάρρευση

Εσωτερικά έγγραφα αποκαλύπτουν πώς η Nissan καθυστερεί επίτηδες τις πληρωμές προς τους προμηθευτές της ώστε να εξοικονομήσει χρήματα και να διατηρήσει μια στοιχειώδη ρευστότητα.

Nissan

Η Nissan βρίσκεται σε δεινή κατάσταση και προσπαθεί να κάνει τα πάντα για να επιβιώσει. Εσωτερική ηλεκτρονική αλληλογραφία ήρθε πρόσφατα από το Reuters και είναι αποκαλυπτική.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία έχει ζητήσει από ορισμένους προμηθευτές της στην Ευρώπη και το Ηνωμένο Βασίλειο να συμφωνήσουν σε καθυστερήσεις πληρωμών ως τρόπο προσωρινής ανακούφισης της κρίσης των ταμειακών ροών της. Αυτή η κίνηση αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης στρατηγικής για τη σταθεροποίηση της Nissan, που πλέον βρίσκεται υπό τις οδηγίες του νέου διευθύνοντα συμβούλου, Ivan Espinosa.

Σύμφωνα με πηγές που γνωρίζουν το θέμα, στους προμηθευτές έχουν δοθεί δύο επιλογές: Να τηρήσουν το αρχικό χρονοδιάγραμμα πληρωμών ή να συμφωνήσουν σε μια μικρή καθυστέρηση με αντάλλαγμα μια μικρή επιπλέον αποζημίωση.

Στην πρώτη περίπτωση, η HSBC θα παρενέβαινε για να πληρωθούν οι  προμηθευτές στην ώρα τους και η Nissan αργότερα θα έδινε τόκους στην τράπεζα

Nissan

Το Reuters ισχυρίζεται ότι εξέτασε αρκετά εσωτερικά email και ένα έγγραφο της εταιρείας που περιέγραφε τις προσπάθειες για την απελευθέρωση μετρητών πριν από το τέλος του 3μήνου Απριλίου-Ιουνίου. Ο οικονομικός διευθυντής της Nissan, Jeremie Papin, είχε ήδη προειδοποιήσει ότι αυτό το 3μηνο θα ήταν ένα από τα πιο δύσκολα της εταιρείας στην πρόσφατη ιστορία της.

Στο πλαίσιο της προσπάθειας, η Nissan ήλπιζε να μεταφέρει ορισμένες πληρωμές από τον Ιούνιο στα μέσα Αυγούστου και, σε άλλες περιπτώσεις, μέχρι τον Σεπτέμβριο. Σύμφωνα με εσωτερικές πηγές, αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η εταιρεία βασίζεται σε αναβολές πληρωμών ως προσωρινή λύση.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Nissan σκέφτεται να πουλήσει την έδρα της στη Yokohama

Μια παρόμοια προσέγγιση φέρεται να χρησιμοποιήθηκε προς το τέλος του προηγούμενου οικονομικού έτους τον Μάρτιο και ξεχωριστοί ισχυρισμοί υποδηλώνουν ότι η Nissan ενδέχεται να έχει υποπληρώσει προμηθευτές στην Ιαπωνία, κατά παράβαση της τοπικής νομοθεσίας.

Σε δήλωσή της προς το διεθνές πρακτορείο, η Nissan αναγνώρισε ότι είχε προσφέρει «πιο ευέλικτους όρους πληρωμής» στους προμηθευτές της. Η εταιρεία εξήγησε ότι η απόφαση συνδέεται με τη διατήρηση επαρκούς ρευστότητας για την υποστήριξη των συνεχιζόμενων προσπαθειών ανάκαμψης και την κάλυψη των επερχόμενων αποπληρωμών ομολόγων.

Nissan

Η Nissan κατέγραψε καθαρές ζημίες $4,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων το προηγούμενο οικονομικό έτος. Δεν έχει ακόμη δημοσιεύσει πρόβλεψη για το τρέχον έτος, το οποίο οι αναλυτές αναμένουν να είναι εξίσου δύσκολο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Nissan: Προς κλείσιμο το ιστορικό εργοστάσιο Oppama

Για να αντιστρέψει την πορεία, η Nissan στοχεύει σε μείωση κόστους κατά $3,4 δισεκατομμύρια τα επόμενα δύο χρόνια. Το σχέδιο περιλαμβάνει το κλείσιμο αρκετών εργοστασίων και την περικοπή περίπου του 15% του παγκόσμιου εργατικού δυναμικού της.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube