Κόντρα στους Ευρωπαίους, η Kia λέει «στοπ» το 2035 στα θερμικά

Κόντρα στους Ευρωπαίους, η Kia λέει «στοπ» το 2035 στα θερμικά

Η Kia επενδύει μαζικά στην ηλεκτροκίνηση στην Ευρώπη και θεωρεί καταστροφική οποιαδήποτε υπαναχώρηση από τον στόχο του 2035, σε αντίθεση με αρκετούς Ευρωπαίους ανταγωνιστές που ζητούν επιβράδυνση της μετάβασης.

Kia

Η Kia έχει επενδύσει δεκάδες εκατομμύρια ευρώ για την παραγωγή των EV4 και EV2 στην Ευρώπη. Μια οπισθοδρόμηση στον στόχο του 2035 θα ήταν καταστροφική, σύμφωνα με ανώτατο στέλεχος της νοτιοκορεατικής μάρκας.

Ενώ πολλοί ευρωπαίοι κατασκευαστές πιέζουν για χαλάρωση του χρονοδιαγράμματος στην ηλεκτροκίνηση, η Kia τοποθετείται αντίθετα. Η εταιρεία δήλωσε ότι μια ανατροπή της απαγόρευσης στην πώληση θερμικών αυτοκινήτων από το 2035 θα υπονόμευε τις ήδη δρομολογημένες επενδύσεις της στην ευρωπαϊκή αγορά.

Για την Kia, ο στόχος που έχει θέσει η ΕΕ όχι μόνο είναι εφικτός, αλλά έχει ήδη ενσωματωθεί στη στρατηγική του ομίλου

Kia EV4
Το νέο Kia EV4 το αναμένουμε στις ελληνικές αντιπροσωπείες το δεύτερο 6μηνο του 2025.

Ο Marc Hedrich, διευθύνων σύμβουλος της Kia Europe, το υπενθύμισε κατά την έναρξη της παραγωγής του EV4 στο εργοστάσιο της Zilina, στη Σλοβακία: «Έχουμε μια καταιγίδα ηλεκτρικών αυτοκινήτων που έρχεται, και αν ξαφνικά σταματούσαμε την εξέλιξή τους, θα μας κόστιζε μια περιουσία», δήλωσε. .

Το σλοβακικό εργοστάσιο της Kia αποτελεί παράδειγμα αυτής της πορείας. Έχοντας προσαρμοστεί για να υποδεχθεί γραμμή συναρμολόγησης μπαταριών, επωφελήθηκε από επένδυση 108 εκατομμυρίων ευρώ. Τα EV4 και EV2, δύο μοντέλα ειδικά σχεδιασμένα για την Ευρώπη, θα παράγονται εκεί ώστε να ενισχύσουν την γκάμα ηλεκτρικών της Kia, που ήδη περιλαμβάνει τα EV3, EV6 και EV9.

Kia EV9
Με τo EV9 η Kia μας υπενθύμισε για ακόμα μια φορά ότι βρίσκεται σε καλό φεγγάρι με την ηλεκτροκίνηση, εξελίσσοντας αυτοκίνητα που ξεχειλίζουν αυτοπεποίθηση.

Η θέση της κορεατικής φίρμας έρχεται σε αντίθεση με αυτήν του Ola Källenius, διευθύνοντος συμβούλου της Mercedes-Benz και επικεφαλής της ACEA (ευρωπαϊκό λόμπι του κλάδου). Πρόσφατα εξέφρασε τις ανησυχίες του για τον στόχο του 2035 και την πιεστική μετάβαση, εκτιμώντας ότι μπορεί να ζημιώσει τους Eυρωπαίους κατασκευαστές που ήδη αντιμετωπίζουν σοβαρές προκλήσεις στον τομέα της ηλεκτροκίνησης.

Το θέμα θα βρεθεί στο επίκεντρο των συζητήσεων στις 12 Σεπτεμβρίου στις Βρυξέλλες, μεταξύ της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και των ηγετών της αυτοκινητοβιομηχανίας, όπου αναμένεται να υπάρξουν εξελίξεις και περισσότερη σαφήνεια.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube