Infiniti Project Black S: Υβριδικό Q60 Performance με τεχνολογία F1

Infiniti Project Black S: Υβριδικό Q60 Performance με τεχνολογία F1

H Infiniti βρίσκεται στο δρόμο της ηλεκτροκίνησης, αλλά αυτό δεν σημαίνει το τέλος της ευχαρίστησης. H ιαπωνική φίρμα ανακοίνωσε για το Παρίσι το πρωτότυπο Q60 «Project Black S» με υβριδικό μοτέρ και τεχνολογία Formula 1.

Η Infiniti προανήγγειλε το εξηλεκτρισμένο μέλλον της το 2017 στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης με το πρωτότυπο ενός σπορ Q60. Το Project Black S του 2017 θα δώσει τη σκυτάλη στο Mondial de l’Automobile στο Παρίσι, σε ένα πολύ προηγμένο πρωτότυπο κουπέ. Ένα κόνσεπτ που θα κάνει χρήση της τεχνογνωσίας που αποκτήθηκε από τη Formula 1 διά μέσου του περίφημου KERS, του υβριδικού συστήματος με ανάκτηση ενέργειας.

Η Infiniti περιγράφει λεπτομερώς το αυτοκίνητο, το οποίο φορά ένα διτούρμπινο 3λιτρο κινητήρα V6 με 400 άλογα που επικουρείται από ένα ηλεκτρομοτέρ, αποδίδοντας σε συνδυασμό 563 PS. Η Infiniti εμπνεύστηκε από τη Formula 1 για την ανάκτηση ενέργειας. Συγκεκριμένα, υπάρχουν τρία μπλοκ που εξυπηρετούν τόσο τη γεννήτρια όσο και τον κινητήρα: Τα δύο MGU-H (το «H» για το «Heat») χρησιμεύουν για την ανάκτηση της ενέργειας που παράγεται από τη θερμότητα των καυσαερίων. Το τρίτο, το MGU-K (Motor Generator Unit-Kinetic) ανακτά ενέργεια που διαφορετικά θα χανόταν στο φρενάρισμα. Εδώ να σημειώσουμε ότι τα δύο τούρμπο είναι και αυτά ηλεκτρικά.

Η ενίσχυση των επιδόσεων επιτυγχάνεται και μέσω της αεροδυναμικής που αντλεί ξανά γνώσεις από την ομάδα της Renault F1. Η αεροδυναμική μελέτη είναι εμφανέστερη στο πίσω μέρος, όπου η πτέρυγα δύο στοιχείων, σύμφωνα με την Infiniti, μοιάζει πολύ με τη διαμόρφωση χαμηλής αεροδυναμικής φόρτισης ενός μονοθεσίου της F1 που χρησιμοποιείται σε πίστες υψηλής ταχύτητας, όπως για παράδειγμα Monza.

Στο εμπρός μέρος, ο τυπικός προφυλακτήρας του Q60 αντικαταστάθηκε με έναν πολύ πιο επιθετικό σχεδιασμό. Ένα βαθύ σπόιλερ πλαισιώνεται από ένα ζεύγος αεροεισαγωγών, ενώ ένα προτεταμένο σπλίτερ εξισορροπεί την εμπρός αεροδυναμική φόρτιση με αυτήν της πίσω πτέρυγας. Κάθε ένα από τα σημαντικότερα αεροδυναμικά στοιχεία ξεχωρίζει με λεπτή κίτρινη επισήμανση. Η εμφάνιση ολοκληρώνεται με δύο βαθιά air-scoop στο καπό και ένα σετ από μαύρες γυαλιστερές ζάντες.

Αυτό το πρωτότυπο που φυσικά δεν μπορείς να το αγοράσεις και είναι γνωστό σήμερα ως «Project Black S», χρειάζεται για το σπριντ των 0-100 km/h λιγότερο από 4» και θα αποτελέσει μέρος της μεγάλης εκστρατείας εξηλεκτρισμού της Infiniti.

Θα αποτελεί δε ένα είδος τεχνολογικής βιτρίνας και τη ναυαρχίδα της νέας πολιτικής της φίρμας. Μια πολιτική που επωφελείται από την εμπειρία της Συμμαχίας Renault-Nissan (μην ξεχνάμε ότι η Infiniti είναι ο πολυτελής βραχίονας της Nissan), κυρίως για την εξέλιξη των EV της, αλλά και των υβριδικών μοντέλων. Κάτι που δεν βρίσκεται μακριά, με το 2021 να είναι το έτος εξηλεκτρισμού της εταιρείας.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube