node/36340

Ηλεκτρικό πατίνι από τη Hyundai

Γεμάτη αυτή η εβδομάδα για τη Hyundai που εκτός από το λανσάρισμα του φρεσκαρισμένου Ioniq στον Τύπο παρουσίασε και ένα ηλεκτρικό πατίνι, κόμπακτ και «σπαστό».

Κι αν η λύση για την αστική κινητικότητα ήταν να παρκάρεις στα περίχωρα και να κάνεις τα τελευταία χιλιόμετρα με μια εναλλακτική μεταφορά όπως το ηλεκτρικό πατίνι; Η Hyundai αποκαλύπτει την έκδοση παραγωγής για το πατίνι της, του οποίου το πρωτότυπο ντεμπουτάρισε πριν από δύο χρόνια στο CES, στο Las Vegas.

Πολύ κόμπακτ, ζυγίζει μόλις 7,7 kg και έχει μπαταρία 10,5Ah για μια αυτονομία 20 km, με μέγιστη ταχύτητα 20 km/h. O μικρός όγκος, το μικρό βάρος και η δυνατότητα αναδίπλωσης αποτελούν ακατάρριπτα επιχειρήματα και η Hyundai δεν αποκλείει την πώληση του σκούτερ πακέτο με νέα μοντέλα, ειδικά τα ηλεκτροκίνητα. Ο στόχος; Να το αποθηκεύεις στο αυτοκίνητο (επαναφορτίζοντάς το καθ’οδόν) και στη συνέχεια, να το χρησιμοποιείς στην πόλη αντί του αυτοκινήτου. Η Hyundai σχεδιάζει να βελτιώσει το ηλεκτρικό πατίνι της, παρέχοντας ανάκτηση ενέργειας από το φρενάρισμα, κερδίζοντας έτσι 7% σε αυτονομία.

hyundai

Η τιμή του νέου «δίτροχου» της Hyundai παραμένει ακόμη άγνωστη, αλλά ύστερα από την Audi και την BMW, η κορεατική εταιρεία είναι ακόμα ένας κατασκευαστής που ασχολείται με την εναλλακτική κινητικότητα με ένα προϊόν σχεδιασμένο εν οίκω.