Το ηλεκτρικό FIAT Topolino πάει ΗΠΑ. Ο Trump το ξέρει;
To Torino αποφασίζει να δοκιμάσει την τύχη του στις ΗΠΑ με το FIAT Topolino, ηλεκτρικό μικροαυτοκίνητο που στοχεύει σε τουριστικές περιοχές και κλειστές κοινότητες, μακριά από τον κόσμο των γιγαντιαίων SUV και pick-up που κυριαρχούν στην εκεί αγορά.
Το FIAT Topolino ετοιμάζεται να διασχίσει τον Ατλαντικό. Πιστεύοντας στο δυναμικό του, ο Ιταλός κατασκευαστής αποφάσισε ότι το μικροηλεκτρικό του θα ζήσει το American Dream.
Η ανακοίνωση συνοδεύτηκε από την παρουσίαση μιας καλλιτεχνικής εκδοχής του με αφορμή τη Miami Art Week. Η FIAT επιχειρεί μια ασυνήθιστη κίνηση για την αμερικανική αγορά που κυριαρχείται από ογκώδη SUV και pick-up.
Οι Ιταλοί τοποθετούν το FIAT Topolino πιο κοντά στον κόσμο των golf car παρά των παραδοσιακών αυτοκινήτων
Σύμφωνα με το CNBC, το ιταλικό μικροηλεκτρικό αναμένεται να φτάσει στις ΗΠΑ μέσα στο επόμενο έτος. Είναι ένα τολμηρό στοίχημα, βασισμένο όμως σε πολύ συγκεκριμένες χρήσεις, καθώς η FIAT στοχεύει σε κατοικημένες περιοχές και τουριστικές ζώνες.
Σε τεχνικό επίπεδο, το αμερικανικό FIAT Topolino αναμένεται να είναι παρόμοιο με την ευρωπαϊκό. Στη Γηραιά Ήπειρο προσφέρει δύο θέσεις, ηλεκτροκινητήρα ισχύος 8,2 ίππων, τελική ταχύτητα 45 km/h, αυτονομία 75 km χάρη σε μπαταρία LFP 5,4 kWh και μέγιστη ισχύ φόρτισης σε AC, 2,3 kW. Με αυτές τις προδιαγραφές και τις λιλιπούτειες διαστάσεις της (λίγο πάνω από 2,5 μέτρα μήκος), βρίσκεται σε τεράστια απόσταση από τα αμερικανικά στάνταρ.
Η FIAT φαίνεται μάλιστα να τοποθετεί το Topolino πιο κοντά στον κόσμο των golf car παρά των παραδοσιακών αυτοκινήτων. Πρόκειται για έναν ταχέως αναπτυσσόμενο τομέα στις ΗΠΑ, ιδιαίτερα σε κλειστές κοινότητες ή παραθαλάσσια θέρετρα. Ωστόσο, παραμένει το ζήτημα του ρυθμιστικού πλαισίου: Δεν είναι ακόμη σαφές πώς θα εγκριθεί το μοντέλο ούτε πώς θα το υποδεχτούν οι Αμερικανοί οδηγοί που δεν έχουν μεγάλη εξοικείωση με τέτοιου είδους οχήματα.
Για να συνοδεύσει την ανακοίνωση, η εταιρεία παρουσίασε ένα μοναδικό Topolino, σχεδιασμένη από τον καλλιτέχνη Romero Britto, στο πλαίσιο της Miami Art Week. Ένας τρόπος να διερευνηθεί το ενδιαφέρον του αμερικανικού κοινού πριν από το επίσημο λανσάρισμα τους επόμενους μήνες.



