node/34874

Η Volkswagen «ξεσκονίζει» το Tiguan R

Με την άφιξη του T-Roc R, σχεδόν το ξεχάσαμε, αλλά είναι ακόμα εκεί. Η VW ετοιμάζει το Tiguan R που αναμένεται να παρουσιαστεί τους επόμενους μήνες, πιθανώς στην ΙΑΑ 2019, στη Φρανκφούρτη. Με δίλιτρο μοτέρ τούρμπο 300 ίππων.

Η Volkswagen συνεχίζει να μοιράζει φύλλο στο βενζινοκινητήρα της, EA888. Το δίλιτρο 300άρι μοτέρ τούρμπο σερβίρεται με κάθε δυνατή σάλτσα και από τις περισσότερες φίρμες του ομίλου. Αρχής γενομένης με τη Volkswagen, βέβαια, που πρόσφατα το ανακοίνωσε επίσημα στο T-Roc R. Αλλά αυτό δεν θα είναι το τελευταίο σπορ SUV της επικαιρότητας, καθώς το Tiguan R ολοκληρώνει επίσης την προετοιμασία του, όπως φαίνεται στη φωτογραφία.

Ο κατασκευαστής από το Wolfsburg χρησιμοποίησε ένα Tiguan στην έκδοση R-Line για να παραπλανήσει τους κατασκόπους-φωτογράφους, αλλά η 4μπουκη εξάτμιση, δεν εξαπατά κανέναν. Έτσι, το Tiguan R θα φορέσει επίσης το υπερτροφοδοτούμενο 4κύλινδρο δίλιτρο σύνολο, πιθανότατα με την ίδια ισχύ που υπάρχει και στο T-Roc R, δηλαδή τους 300 ίππους.

Για τα υπόλοιπα, θα έχουμε προφανώς τα κλασικά: Μεγαλύτερα φρένα, πιο σφιχτές αναρτήσεις, πιο σπορ ατμόσφαιρα στο εσωτερικό και σπέσιαλ ταπετσαρία. Ο άγνωστος Χ παραμένει η τιμή. Επί του παρόντος, η γκάμα του βενζινοκίνητου Tiguan πλαφονάρει σε τιμή στην τοπ έκδοση 2.0 TSI 4Motion DSG7 Exclusive με τους 230 PS, με 46.750. Και σε απόλυτη τιμή με το ντίζελ Tiguan 2.0 BiTDI 240 PS 4Motion DSG7 Exclusive, με €50.350. Οπότε εκτιμούμε ότι το Tiguan R, όταν έρθει, θα κινηθεί στην ελληνική αγορά ανάμεσα στις 55 με τις 57 χιλιάδες ευρώ.

node/39581

Οι τιμές του Volkswagen ID.3 για την ελληνική αγορά

Το νέο ηλεκτρικό μοντέλο της Volkswagen ξεκινά την εμπορική του καριέρα στην Ελλάδα με την ειδική έκδοση λανσαρίσματος, ID.3 1ST Edition, με πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού και δώρο έναν προηγμένο οικιακό φορτιστή (Wallbox) ισχύος 11 kW, με δωρεάν εγκατάσταση.

Δευτέρα, 27 Ιουλίου 2020 | Χρήστος Παπαχριστόπουλος Επικοινωνία

Οι τιμές του Volkswagen ID.3 για την ελληνική αγορά

Το αυτοκίνητο που η Volkswagen φιλοδοξεί να αποτελέσει "το ηλεκτρικό αυτοκίνητο του λαού" ξεκινά την εμπορική του καριέρα και στη χώρα μας. 

Το αμιγώς ηλεκτρικό ID.3 είναι το πρώτο μοντέλο παραγωγής που χρησιμοποιεί τη νέα σπονδυλωτή πλατφόρμα ME, που εξελίχθηκε για όλα τα ηλεκτρικά οχήματα του γερμανικού ομίλου. Οι εξωτερικές του διαστάσεις είναι εφάμιλλες ενός Golf, ενώ για την κίνησή του φροντίζει ένα ηλεκτρικό σύστημα κίνησης που αποτελείται από έναν ηλεκτροκινητήρα με απόδοση 204 PS (150 kW) και 310 Nm και ένα κιβώτιο μιας σχέσης που είναι ενσωματωμένα στον πίσω άξονα. Η μπαταρία είναι τοποθετημένη στο πάτωμα, ενώ τα υπόλοιπα συστήματα βρίσκονται κάτω από το εμπρός καπό.

Μια από τις πολλές καινοτομίες του ID.3 είναι πως θα διατίθεται στην αγορά σε τρεις εκδόσεις αυτονομίας με διαφορετική χωρητικότητα στο πακέτο μπαταριών. Η βασική έκδοση θα έρχεται με μπαταρία 45 kWh και αυτονομία 330 km, η μεσαία έκδοση με μπαταρία 58 kWh και αυτονομία 420 km, ενώ η ακριβότερη έκδοση με μπαταρία 77 kWh και αυτονομία 550 km. 

Στη χώρα μας, το ID.3 είναι διαθέσιμο αρχικά με τη μεσαίας χωρητικότητας μπαταρία και την ειδική έκδοση 1ST Edition. Ένα πακέτο εξοπλισμού που δημιούργησε η Volkswagen ειδικά για να σηματοδοτήσει το λανσάρισμα ενός από τα σημαντικότερα μοντέλα στην ιστορία της.

id.3

Όπως προείπαμε, το ID.3 1ST Edition βασίζεται στην μπαταρία με χωρητικότητα 58kWh και την αναβάθμιση απόδοσης του ηλεκτροκινητήρα των 204 PS που δίνει στο μοντέλο επιτάχυνση 0-100 km/h σε μόλις 7,3’’.

Πέρα από τα παραπάνω, το ID.3 1ST Edition διαθέτει και μερικές αποκλειστικές λεπτομέρειες στη σχεδίαση του. Πιο συγκεκριμένα, o λογότυπος 1ST κάνει την εμφάνισή του τόσο στη βάση του δερμάτινου πολυλειτουργικού τιμονιού όσο και στο πλαϊνό μέρος των φτερών. Επιπρόσθετα, τα πεντάλ γκαζιού και φρένου έχουν διακοσμητικά ένθετα αλουμινίου και ιδιαίτερη σχεδίαση, με τα χαρακτηριστικά σύμβολα “Play n’ Pause”, να δίνουν έναν πιο παιχνιδιάρικο τόνο.

Επιπρόσθετα, οι υποψήφιοι ιδιοκτήτες του ID.3 1ST Edition θα μπορούν να επιλέξουν μεταξύ τριών διαφορετικών επίπεδων εξοπλισμού, του βασικού, του Plus και του Max. Ενώ θα υπάρχει η δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε τέσσερα εξωτερικά χρώματα, τα γκρι Moonstone και Manganese, το λευκό Glacier και το χαρακτηριστικό τυρκουάζ Makena.

id.3

Αναλυτικά ο εξοπλισμός κάθε έκδοσης του ID.3 1ST Edition περιλαμβάνει τα εξής:
ID.3 1ST

Ζάντες αλουμινίου "East Derry" 7.5J x 18
Διχρωμία με μαύρη οροφή
Προβολείς LED με λειτουργία φωτισμού στροφής
Front Assist / Lane Assist / Pre Crash
Επικοινωνία Car2X / "Dynamic Road Sign Display"
"Emergency Steering Assist"
Ψηφιακή λήψη ραδιοφώνου DAB+ 
Σύστημα πλοήγησης "Discover Pro"
Δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι, θερμαινόμενο
Θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, ξεχωριστά ρυθμιζόμενα
Υποβραχιόνια εμπρός καθισμάτων / Οδηγού – Συνοδηγού
Adaptive cruise control (με "follow-to-stop") και speed limiter

ID.3 1ST Plus
Επιπρόσθετα του ID.3 1st:

Ζάντες αλουμινίου "Andoya" 7.5J x 19 
BiColor- τόξο οροφής σε "Silver glossy" 
Προβολείς IQ LED Matrix με δυναμική ρύθμιση δέσμης
Πίσω φώτα τεχνολογίας LED με δυναμικό φωτισμό
Εσωτερικός φωτισμός Ambient 30 χρωμάτων
Επένδυση καθισμάτων σε ύφασμα "Flow" σε συνδυασμό με micro fleece "ArtVelours"
Ασύμμετρα αναδιπλούμενο πίσω κάθισμα με κεντρικό  υποβραχιόνιο 
Keyless Access - Σύστημα κλειδώματος / ξεκλειδώματος και εκκίνησης κινητήρα χωρίς κλειδί
Κάμερα οπισθοπορείας "Rear View"
2 θύρες USB-C για φόρτιση στο πίσω μέρος


ID.3 1ST Max
Επιπρόσθετα του ID.3 1st Plus:

Ζάντες αλουμινίου "Sanya"  7.5J x 20
Πανοραμική ηλιοροφή
Head Up Display (Επαυξημένης Πραγματικότητας - Augmented Reality)
Comfort Travel Assist με Emergency Steering Assist 
Side Assist : Σύστημα προειδοποίησης οδηγού για ύπαρξη οχήματος στο τυφλό σημείο
Εμπρός καθίσματα με ρύθμιση οσφυϊκής υποστήριξης και λειτουργία μασάζ
Comfort telephony με LTE και ασύρματη (επαγωγική) φόρτιση κινητού τηλεφώνου

Όσον αφορά την τιμή πώλησης αυτή θα ξεκινά από τα €39.600, όπως ανακοίνωσε η Kosmocar. Σύμφωνα με την ανακοίνωση του επίσημου αντιπρόσωπου της Volkswagen στη χώρα μας, οι τιμές που ανακοινώθηκαν για το ID.3 1ST Edition αφορούν περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων και σε αυτές δεν έχει συνυπολογιστεί το ποσό επιδότησης που προβλέπει το νομοσχέδιο περί ηλεκτροκίνησης που ψηφίστηκε πρόσφατα και το οποίο στην περίπτωση της συγκεκριμένης έκδοσης του ID.3 κυμαίνεται από €4.790 έως €5.999.

 ID.3 1ST Edition  Τιμή  Επιδότηση
 1ST  €39.600  €4.790
 1ST Plus  €45.100   €5.456
 1ST Max   €49.590   €5.999


Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι ειδικά για το λανσάρισμα του ID.3 1ST Edition στην Ελλάδα, η Kosmocar προσφέρει μαζί με το αυτοκίνητο, χωρίς καμία επιβάρυνση και με δωρεάν εγκατάσταση, έναν οικιακό φορτιστή (Wallbox) με ισχύ 11 kW, με δυνατότητα σύνδεσης σε δίκτυο Lan & Wi-Fi για Over the Air απομακρυσμένο έλεγχο μέσω ειδικής εφαρμογής (app) και αναβαθμίσεις λογισμικού. Η προσφορά αυτή θα ισχύει για όλες τις παραγγελίες που θα υποβληθούν μέχρι τις 12 Σεπτεμβρίου 2020.

[Πηγή Volkswagen]

node/39551
Volkswagen Tiguan X

Νέο Volkswagen Tiguan X: Το SUV της VW, τώρα και σε κουπέ

Η Volkswagen ετοιμάζεται να λανσάρει μια κουπέ έκδοση του Tiguan στην Κίνα. Και εδώ το βλέπουμε χωρίς κανένα καμουφλάζ. Η εμπορία του στην Ευρώπη είναι όμως αβέβαιη…

Τετάρτη, 22 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Νέο Volkswagen Tiguan X: Το SUV της VW, τώρα και σε κουπέ

Πριν από μερικούς μήνες, ο επικεφαλής έρευνας και εξέλιξης της Volkswagen ισχυρίστηκε ότι η φίρμα έχει πλέον αρκετά SUV στην γκάμα της. Τότε, υπήρχαν ήδη παγκοσμίως 14 VW που κινούνταν στην κατηγορία των SUV/crossover. Με τον Frank Welsch να διευκρινίζει: «Δεν χρειαζόμαστε κι άλλα δέκα».

Δέκα ίσως όχι, αλλά «μερικά ακόμη, ναι!», θα ήταν η σωστή απάντηση, καθώς βλέπουμε τα νέα πρότζεκτ να κλιμακώνονται. Στα τέλη Μαΐου, πραγματοποιήθηκε στη Βραζιλία η παρουσίαση του Nivus, ένα είδος κουπέ T-Cross, το οποίο θα λανσαριστεί και στην Ευρώπη το 2021. Και σήμερα, αυτή τη φορά στα (πολύ) ανατολικά της Ευρώπης έχουμε να κάνουμε με ένα κουπέ SUV βασισμένο στο Tiguan. Το μοντέλο ονομάζεται Tiguan X, όπου το «X» είναι το γράμμα που υποδηλώνει ένα «κουπέ» αμάξωμα στα SUV που διαθέτει η VW στη μεγαλύτερη αγορά του κόσμου.

Η συνταγή είναι γνωστή: Παίρνουμε ένα Tiguan, εδώ η μόλις ανανεωμένη εκδοχή του που αναγνωρίζεται από τα φανάρια που εισβάλλουν με μια αιχμή στα φτερά και επανασχεδιάζουμε το πίσω μέρος με μια οπισθοκλινή οροφή, ένα έντονα κεκλιμένο πίσω κρύσταλλο και ένα πλευρικό παράθυρο στις πίσω κολόνες. Τα πίσω φώτα για την περίπτωση συνδέονται με μια φωτεινή λωρίδα, στην οποία αναγράφεται το όνομα του μοντέλου που επιστεγάζεται από ένα μικρό χείλος εκφυγής αλά Arteon. Ο πίσω προφυλακτήρας δείχνει κάπως κακότεχνος, με μια παχιά λωρίδα ανακλαστήρων.

Volkswagen Tiguan X

Σύμφωνα με πληροφορίες που πήρε το κινεζικό σάιτ Autohome από το κινεζικό υπουργείο Βιομηχανίας, το Tiguan X έχει μήκος 4,76 m και πλάτος 1,86 m. Eπομένως θα ήταν ακόμη πιο μεγάλο από το Tiguan Allspace -μήκος 4,70 έναντι 4,49 m του στάνταρ Tiguan).

Σε επίπεδο κινητήρα, κάτω από το καπό του νέου κουπέ αναμένεται το νέο plug-hybrid μοτέρ που μόλις έκανε το ντεμπούτο του στο ανανεωμένο Tiguan. Να θυμίσουμε ότι αυτή η έκδοση eHybrid διαθέτει κίνηση σε όλους τους τροχούς και αθροιστική ισχύ 245 PS, ενώ η μπαταρία των 13 kWh δίνει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία 50 km. Είναι επίσης πολύ πιθανό ότι αυτό το κουπέ Tiguan να κυκλοφορήσει και σε έκδοση R, όπως συμβαίνει τώρα με το στάνταρ Tiguan. Σε αυτό το τελευταίο, ο κινητήρας 2.0 TSI αποδίδει ισχύ 320 ίππων.

Η τιμή εκκίνησης που αναφέρουν τα κινεζικά μέσα ενημέρωσης είναι 228.800 yuan ή €27.460.

Το νέο VW Tiguan X σχεδιάστηκε αρχικά για τη σινική αγορά. Η άφιξή του στην Ευρώπη είναι προς το παρόν αβέβαιη, αλλά αυτό είναι κάτι που μπορεί να πάρει θετικό πρόσημο εάν η Volkswagen αντιληφθεί ότι υπάρχει ζήτηση από πελάτες.

Volkswagen Tiguan X