node/35905

Η Porsche παρουσιάζει την αναβαθμισμένη 911 RSR (2019)

Θα υπερασπιστεί τον τίτλο του προκατόχου της στο πρωτάθλημα WEC της FIA.

Η Porsche παρουσίασε στο Goodwood την αναβαθμισμένη έκδοση της 911 RSR, του αγωνιστικού της μοντέλου που θα υπερασπιστεί τον τίτλο του προκατόχου της στο πρωτάθλημα FIA World Endurance Championship.

H 911 RSR παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2013 ως η αγωνιστική έκδοση της Porsche 991 GT3 RS. Το 2017, το μοντέλο δέχθηκε εκτενείς επεμβάσεις, αποκτώντας κεντρομήχανη διάταξη, σημειώνοντας μια άκρως επιτυχημένη καριέρα με πάνω από 20 νίκες στην κατηγορία του σε Ευρώπη και Αμερική. Και κάπως έτσι ερχόμαστε στο σήμερα και την πιο πρόσφατη ανασχεδιασμένη εκδοχή της 911 RSR με βελτιώσεις σε όλους τους τομείς. Ενδεικτικό είναι πως παρόλο που και αυτή η RSR βασίζεται στην Porsche 991.2, το 95% των εξαρτημάτων του οχήματος είναι καινούριο σε σύγκριση με το προηγούμενο αγωνιστικό, καθώς μόνο τα φωτιστικά σώματα, το σύστημα πέδησης, το κάθισμα του οδηγού με ορισμένα μέρη της ανάρτησης είναι ίδια με του προκατόχου του.

Porsche 911 RSR

Ο ατμοσφαιρικός εξακύλινδρος boxer κινητήρας που είναι τοποθετημένος μπροστά από τον πίσω άξονα, έχει αυξημένη χωρητικότητα 4.194 cc και αποδίδει 515 PS. Η δύναμη μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός ελαφρύτερου και ταχύτερου σειριακού κιβωτίου 6 σχέσεων. Νέοι είναι και οι σωλήνες της εξάτμισης που συμβάλλουν στο χαμηλότερο βάρος και την καλύτερη αεροδυναμική αφού η τοποθέτηση των απολήξεων της εξάτμισης στο πλάι άφησε πολύ περισσότερο χώρο για τον ανθρακονημάτινο διαχύτη στο πίσω μέρος.

Το ανασχεδιασμένο αμάξωμα με πληθώρα αεροδυναμικών βοηθημάτων είναι κατασκευασμένο από πλαστικό ενισχυμένο από ανθρακονήματα ενώ είναι εφικτή η ταχύτατη εναλλαγή των πάνελ για να μη χάνεται πολύτιμος χρόνος στα pit stop. Αντίστοιχα, το εσωτερικό έχει ανασχεδιαστεί με έμφαση στην εύκολη χρήση από τον οδηγό.

Ένας ακόμη τομέας όπου οι τεχνικοί της Porsche έφεραν σημαντικές βελτιώσεις είναι η ενεργή και παθητική ασφάλεια της 911 RSR. Το όχημα διαθέτει σύστημα προειδοποίησης πρόσκρουσης, βελτιωμένο ρολ κέιτζ, προστατευτικό από πλευρικές συγκρούσεις προδιαγραφών FIA, επιπλέον προστασία για τα πόδια του οδηγού, αφαιρούμενο κομμάτι οροφής για ευκολότερη πρόσβαση σε περίπτωση ατυχήματος και αγωνιστικό κάθισμα με ζώνη έξι σημείων.

Porsche 911 RSR

Σύμφωνα με τον Pascal Zurlinden, υπεύθυνο του τμήματος GT Factory Motorsport, η εξέλιξη της νέας Porsche 911 RSR ξεκίνησε το 2017, τα πρώτα πρωτότυπα έτρεξαν στην πίστα δοκιμών του Weissach το 2018 ενώ η τελική δοκιμή έγινε τον Μάρτιο του 2019 με συμμετοχή των ομάδων από τα WEC και IMSA οι οποίες κάλυψαν περισσότερα από 6.000 km μέσα σε 30 ώρες χωρίς κανένα τεχνικό πρόβλημα.

Η νέα Porsche 911 RSR θα κάνει την αγωνιστική της πρεμιέρα την 1η Σεπτεμβρίου 2019 στον πρώτο αγώνα της σεζόν στο Silverstone. Εκτός από την κατηγορία FIA WEC GTE-Pro, το μοντέλο θα τρέξει στο IMSA WeatherTech SportsCar Championship και την κατηγορία GTLM. Όσο για τις ιδιωτικές ομάδες, αυτές θα έχουν πρόσβαση στο νέο αγωνιστικό της Porsche από τη σεζόν 2020-2021.

node/39399

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου: Έναρξη με 59 συμμετοχές αυτό το Σαββατοκύριακο

Οι αγώνες Αναβάσεων ξεκινούν από τον Αχλαδόκαμπο στις 4-5 Ιουλίου, με 59 οδηγούς να προετοιμάζονται για το πρώτο “Go” της αγωνιστικής χρονιάς.

Παρασκευή, 03 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου: Έναρξη με 59 συμμετοχές αυτό το Σαββατοκύριακο

Λίγες ώρες απομένουν πλέον για τη διεξαγωγή της Ανάβασης Αχλαδόκαμπου, η οποία θα αποτελέσει την πρεμιέρα του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Αναβάσεων και Ιστορικών Αυτοκινήτων, στις 4-5 Ιουλίου. Το δύσκολο έργο να φέρει εις πέρας την πρώτη φετινή διοργάνωση Ανάβασης ανέλαβε το Αθλητικό Σωματείο Συνδέσμου Οδηγών Αγώνων Αυτοκινήτων (Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α.), με τον αγώνα να προσελκύει τη συμμετοχή 59 οδηγών, οι οποίοι φιλοδοξούν να επανέλθουν με τον καλύτερο τρόπο στη δράση.

Η Ανάβαση Αχλαδόκαμπου έχει ως επίκεντρο την περιοχή της Αρκαδίας και συγκεκριμένα την Επαρχιακή Οδό Άργους-Τριπόλεως, ενώ βρίσκεται σε απόσταση περίπου 15 km από το Ναύπλιο και 35 km από την Τρίπολη. Η διαδρομή έχει μήκος 6,2 km, γεγονός που την καθιστά στη μεγαλύτερη του πρωταθλήματος. Λόγω μορφολογίας, καθώς συνδυάζει γρήγορα και τεχνικά κομμάτια σε οδόστρωμα που παρέχει εξαιρετική πρόσφυση, συνιστά πόλο έλξης για τους οδηγούς, οι οποίοι κάθε χρόνο τιμούν τη διοργάνωση με την παρουσία τους. Έτσι και φέτος, ο αριθμός των οδηγών που έχουν δηλώσει συμμετοχή κρίνεται, δεδομένων και των δυσμενών συνθηκών της εποχής μας λόγω της κρίσης που προκάλεσε η πανδημία του COVID-19, ιδιαίτερα ικανοποιητικός.

Όσον αφορά στις 59 συμμετοχές της Ανάβασης Αχλαδόκαμπου, η αρχή θα γίνει ως είθισται από την πάντοτε ανταγωνιστική Ομάδα Ν, η οποία έχει προσελκύσει συνολικά 11 οδηγούς, έχοντας ως πολυπληθέστερη κλάση τη Ν2, με 7 συμμετέχοντες. Στο πλαίσιο της Ομάδας Α, τον καλύτερό τους εαυτό θα δώσουν 9 οδηγοί, ενώ στη συνέχεια θα ακολουθήσουν οι 15 αγωνιζόμενοι στην θεαματική Ομάδα Ε. Η κατηγορία με τις περισσότερες συμμετοχές είναι η Formula Saloon, στο πλαίσιο της οποίας θα λάβουν μέρος 17 οδηγοί και από την οποία είναι αναμένεται να προκύψουν οι ταχύτεροι χρόνοι της ημέρας. Ο επίλογος των αγωνιστικών περασμάτων, θα γραφτεί από τα 7 Ιστορικά αυτοκίνητα που θα βρεθούν στην Αρκαδία για το πρώτο ραντεβού της χρονιάς, δίνοντας το δικό τους χρώμα στην Ανάβαση. Δείτε την αναλυτική λίστα με τους 59 συμμετέχοντες στο αρχείο pdf που επισυνάπτεται παρακάτω.

Από πλευράς προγράμματος, οι Χρονομετρημένες Δοκιμές θα διεξαχθούν το Σάββατο 4 Ιουλίου, ενώ το κυρίως μενού θα “σερβιριστεί” την Κυριακή 5 Ιουλίου, με την έναρξη του αγώνα να έχει προγραμματιστεί για τις 10:00. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο αγώνας θα μεταδοθεί σε Live Streaming από τη σελίδα edopeloponnisos.gr.

Η Ανάβαση Αχλαδόκαμπου θα διεξαχθεί με βάση τις τρέχουσες οδηγίες της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού για τη διεξαγωγή αγωνιστικών δραστηριοτήτων, και με βάση το εγκεκριμένο Υγειονομικό Πρωτόκολλο της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος (Ο.Μ.Α.Ε), όσον αφορά στους αγώνες Αναβάσεων. Όπως προβλέπεται από τις οδηγίες της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού που ισχύουν αυτή τη στιγμή, ο αγώνας θα πραγματοποιηθεί χωρίς την παρουσία θεατών.

ΜΑΡ

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2020 – Πρόγραμμα

Σάββατο 4 Ιουλίου
•    Διοικητικός και Αρχικός Τεχνικός Έλεγχος, ώρα 08:00 (Γραμματεία)
•    Διανομή  εντύπων και αριθμών συμμετοχής, ώρα 09:00 (Γραμματεία)
•    Υποχρεωτική ενημέρωση αγωνιζόμενων (πιτς) & κλείσιμο διαδρομής, ώρα 09:00
•    Έναρξη Χρονομετρημένων Δοκιμών, ώρα 10:30
Κυριακή 5 Ιουλίου
•    Κλείσιμο διαδρομής, ώρα 09:30
•    Εκκίνηση αγώνα, ώρα 10:00
•    Tελικός Τεχνικός Έλεγχος, μετά το τέλος του αγώνα (Parc Ferme)
•    Δημοσίευση αποτελεσμάτων, μετά το τέλος του αγώνα (Γραμματεία)
•    Απονομή Επάθλων, 2 ώρες μετά την ολοκλήρωση του αγώνα, σε χώρο που θα ανακοινωθεί

Η Γραμματεία του αγώνα θα λειτουργεί, τόσο το Σάββατο 4 Ιουλίου, όσο και την Κυριακή 5 Ιουλίου, στο χώρο εκκίνησης της ανάβασης. Στο ίδιο σημείο, θα βρίσκονται ο Επίσημος Πίνακας Ανακοινώσεων, καθώς και το Γραφείο Τύπου.

Live timing: www.infomega.gr/live/
Live streaming:  Εδώ Πελοπόννησος
Website αγώνα: www.assoaamotorsport.blogspot.com
Email: assoaa@ymail.com
Facebook: Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α.
Τηλέφωνα επικοινωνίας: 6974759800, 6974476407

[Δελτίο Τύπου ΑΣΣΟΑΑ / Φωτογραφία: Photorallypress]

node/39391

Αυτό είναι το αγωνιστικό VW Golf VIII GTI GTC

To πρώτο αγωνιστικό που βασίζεται στο Volkswagen Golf GTI όγδοης γενιάς έκανε την εμφάνισή του στη Νότιο Αφρική.

Παρασκευή, 03 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Αυτό είναι το αγωνιστικό VW Golf VIII GTI GTC

Η Volkswagen Motorsport παρουσίασε το αγωνιστικό VW Golf VIII GTI GTC με το οποίο θα συμμετέχει στο πρωτάθλημα Global Touring Cars (GTC) στη Νότιο Αφρική.

Το νέο μοντέλο αντικαθιστά το αγωνιστικό Jetta GTC μετά από τέσσερις σεζόν. Ο λόγος που η Volkswagen επέλεξε το νέο Golf GTI ως βάση, είναι για να προωθήσει την αντίστοιχη έκδοση δρόμου, καθώς το Jetta δεν διατίθεται πλέον ως δεξιοτίμονο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Νέα VW Golf VIII GTI, GTD και GTE

Το αγωνιστικό Golf VIII με τη γαλάζια φορεσιά και τα γκρι, μπλε και κόκκινα γραφικά, ξεχωρίζει αισθητικά από το επιθετικό αεροδυναμικό πακέτο που περιλαμβάνει προέκταση στον εμπρός προφυλακτήρα, επιπλέον εισαγωγή αέρα στη θέση της πινακίδας, εσοχές στο καπό, φουσκωμένα φτερά, τροχούς αγωνιστικού τύπου, πλευρικά μαρσπιέ και μια τεράστια σταθερή φτερούγα στο πίσω μέρος που στηρίζεται στην πίσω πόρτα.

VW Golf VIII GTI GTC

Το εσωτερικό έχει απογυμνωθεί από οτιδήποτε δεν είναι απαραίτητο με στόχο την εξοικονόμηση βάρους, με αποτέλεσμα να μη θυμίζει σε τίποτα την έκδοση παραγωγής. Εκεί βρίσκουμε bucket κάθισμα οδηγού, flat-bottom τιμόνι, πλήρες ρολ κέιτζ, πυροσβεστήρα, και ένα βασικό πάνελ στο ταμπλό με τους διακόπτες που χρειάζονται στην πίστα.

Όσον αφορά τα μηχανικά μέρη, η Volkswagen Motorsport δεν ανακοίνωσε τα τεχνικά χαρακτηριστικά, όμως είναι γνωστό πως σύμφωνα με τους κανονισμούς του GTC, όλα τα αυτοκίνητα που συμμετέχουν χρησιμοποιούν το ίδιο σωληνωτό πλαίσιο από χρωμόλυ, κινητήρα, κιβώτιο, εγκέφαλο, τροχούς, ελαστικά και ανάρτηση.

Το πρωτάθλημα Global Touring Cars (GTC) ξεκίνησε στη Νότιο Αφρική το 2016 και περιλαμβάνει τις κατηγορίες GTC1 και GTC2. Το 2020 το πρωτάθλημα δεν ξεκίνησε ακόμα λόγω πανδημίας, κάτι που αναμένεται να γίνει τον Αύγουστο. Στην επόμενη σεζόν του 2021, η Volkswagen Motorsport θα τρέξει με δύο Golf GTI στο GTC1, με οδηγούς τους Keagan Masters (πρωταθλητής GTC1 του 2019) και Daniel Rowe (πρωταθλητής GTC2 του 2016). 

[Πηγή: Volkswagen Motorsport]