LA Auto Show 2016: H Porsche 911 RSR, το κεντρομήχανο αγωνιστικό για το Le Mans αποκαλύφθηκε [video]

LA Auto Show 2016: H Porsche 911 RSR, το κεντρομήχανο αγωνιστικό για το Le Mans αποκαλύφθηκε [video]

Η Porsche μετακίνησε τον 4λιτρο flat six της νέας 911 RSR εμπρός από τον πίσω άξονα, παρουσιάζοντας μια ολοκαίνουργια αρχιτεκτονική για το αγωνιστικό του WEC 2017.

Οι προδιαγραφές της νέας 911 RSR αποκαλύφθηκαν, επιβεβαιώνοντας ότι το αγωνιστικό της εταιρείας για το Le Mans και το World Endurance Championship (WEC) 2017 θα είναι κεντρομήχανο.

Αντίθετα με την πισωμήχανη Porsche 911 για ο δρόμο, το 4λιτρος φλατ 6κύλινδρος είναι τοποθετημένος εμπρός από τον πίσω άξονα, προκειμένου να καταστεί δυνατή και η τοποθέτηση μεγαλύτερου διαχύτη. Η χρήση αυτού του τελευταίου βοηθά το αυτοκίνητο να παράγει σημαντικά μεγαλύτερη κάθετη αεροδυναμική πίεση, αυτό που ελληνικά ονομάζουμε downforce, απ’ ότι το προηγούμενο αγωνιστικό αυτοκίνητο που είχε διαχύτη πολύ μικρότερων διαστάσεων.

Η κεντρική διάταξη για το πακέτο μοτέρ/κιβωτίου είναι επίσης πολύ πιθανό να βελτιώνει συνολικά την κατανομή βάρους της νέας 911 RSR. Έρχεται δε ως μέρος της πλήρους αναθεώρησης του αγωνιστικού αυτοκινήτου της Porsche που περιλαμβάνει ολοκαίνουργια δομή και φιλοσοφία ανάρτησης και αεροδυναμικής σε σχέση με την υφιστάμενη RSR.



O Frank-Steffen Walliser, επικεφαλής της Porsche Motorsport, είπε ότι οι μηχανολογικές αλλαγές του νέου αυτοκινήτου αντιπροσωπεύουν «τη μεγαλύτερη εξέλιξη στην ιστορία του κορυφαίου μοντέλου GT της Porsche».

Η νέα Porsche 911 RSR χρησιμοποιεί 6άρι σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων με paddle shifters στο τιμόνι και ένα πολύδισκο μπλοκέ διαφορικό και 3δισκο ανθρακονημάτινο αγωνιστικό συμπλέκτη. Το βασικό βάρος του αυτοκινήτου, όπως ορίζουν οι κανονισμοί, είναι τα 1.234 κιλά και είναι σύμφωνο με την κλάση LM-GTE του Le Mans και του WEC.

    

Νέο στοιχείο για το αγωνιστικό της Porsche είναι το αυτόματο σύστημα φρεναρίσματος εκτάκτου ανάγκης (!), που χρησιμοποιεί ραντάρ όπως και τα αυτοκίνητα δρόμου, προκειμένου να αποφεύγει τις σοβαρές συγκρούσεις κατά τη διάρκεια ενός αγώνα. Επίσης υπάρχει τιμόνι με ενσωματωμένες πολλαπλές λειτουργίες, εμπρός και πίσω φανάρια LED, κλιματισμός –σύμφωνα με τους κανονισμούς αγώνων GT.

H νέα Porsche RSR θα κάνει την παρθενική εμφάνισή της σε αγώνα στις ΗΠΑ, στο πρωτάθλημα International Motor Sports Association 2017, στον εναρκτήριο αγώνα της σεζόν στην Daytona, στις 28-29 Ιανουαρίου. Στη συνέχεια το αυτοκίνητο με το επίσημο εργοστασιακό τιμ της Porsche θα ακολουθήσει το πρόγραμμα του WEC 2017, καθώς και θα συμμετάσχει στις 24 Ώρες του Le Mans.

[Πηγή Porsche]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube