Hyundai: Τετρακίνητο i30 N σε τροχιά ένταξης στην γκάμα

Hyundai: Τετρακίνητο i30 N σε τροχιά ένταξης στην γκάμα

Χωρίς αμφιβολία, η Hyundai ακολουθεί τη γερμανική τάση στα κόμπακτ σπορ μοντέλα. Το i30 N δοκιμάζεται ήδη σε τετρακίνητη έκδοση, κάτι που αποτέλεσε αντικείμενο φήμης για πολλούς μήνες.

Δεν είναι μυστικό ότι ένα συγκεκριμένο, έστω και μικρό μέρος του ευρωπαϊκού καταναλωτικού κοινού δελεάζεται από την τετρακίνηση στα σπορ μοντέλα. Το φαινόμενο είναι σαφώς πολύ πιο έντονο αυτά με τα πολλά κυβικά και τις δυσθεώρητες ιπποδυνάμεις, όπου η τετρακίνηση παρέχει τη δέσμευση για πρόσθετη ασφάλεια. Ειδικά το χειμώνα. Πολύ λιγότεροι είναι εκείνοι που ψάχνουν τέσσερις κινητήριους τροχούς στα κόμπακτ σπορ μοντέλα, των οποίων η τιμή παίζει καθοριστικό ρόλο στην αγορά, οπότε ένα τέτοιο σύστημα επιβαρύνει συνήθως σημαντικά το προϋπολογισμό.

Στο κλαμπ των τετρακίνητων κόμπακτ φαίνεται ότι ετοιμάζεται να εισέλθει και η Hyundai με το i30 N, κάτι που δεν αποτελούσε μυστικό, παρότι κινείτο μέχρι πρότινος στον αστερισμό της φήμης. Ο Κορεάτης κατασκευαστής, «μέσω» του Andrew Tuitahi, επικεφαλής προγραμματισμού προϊόντος της Hyundai Australia, είχε επιβεβαιώσει προ δύο μηνών την ύπαρξη και τις προχωρημένες δοκιμές πρωτοτύπων i30 N «all wheel drive». Στο σημείο αυτό να πούμε ότι κάμποσοι αντιπολιτεύονται τρόπον τινά μια τέτοια προσθήκη στην γκάμα, καθώς θα ανέβαζε μέχρι και 70 kg το βάρος των 1.504 kg του υφιστάμενου i30N –με όποια επίπτωση θα είχε αυτό στις επιδόσεις. Αλλά εκείνο που επίσης κυκλοφορεί ως φήμη είναι ότι το δίλιτρο μοτέρ στην έκδοση «Performance» θα ανέβει στα 300 άλογα από τα 275 που είναι σήμερα, ενώ το νέο διπλοσύμπλεκτο κιβώτιο θα κερδίσει ακόμα κάποιο ή κάποια δέκατα στις επιταχύνσεις. Πάντως, έχουμε ακούσει με τα αυτιά μας τον Αυστραλό PR, Guido Schenken, να λέει ότι οι άνθρωποι της «Ν Performance» δοκιμάζουν πρωτότυπα i30N με πολλά παραπάνω άλογα από τα 300 -τετρακίνητα;.

Επιπλέον, οι συνάδελφοί μας από το Cars Guide ανακοινώνουν επίσης ότι το τετρακίνητο Kona θα ρυθμιστεί εκ νέου για να αποτελέσει την έκδοση «Ν» του κορεατικού crossover. Εξάλλου, ο Albert Biermann, επικεφαλής του σπορ βραχίονα N της Hyundai, ποτέ δεν έκρυψε το γεγονός ότι η γκάμα θα διευρυνθεί τα επόμενα χρόνια. Οπότε δεν έχουμε λόγο να μην πιστέψουμε ότι ένα Kona N θα μπορούσε να ενταχθεί σχετικά σύντομα στους καταλόγους της Hyundai, ειδικά μάλιστα καθώς τα σπορ SUV στις μαζικές φίρμες γίνονται όλο και πιο πολυάριθμα τα τελευταία χρόνια

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube