
Hyundai Ioniq 5 έφτασε τις 671.000 km και συνεχίζει ακάθεκτο
Παρά την καθημερινή ταχυφόρτιση, Ioniq 5 εντυπωσιάζει με την καλή κατάσταση της μπαταρίας του.

Τον Μάρτιο, είχε κάνει τον γύρο του διαδικτύου η είδηση για ένα Hyundai Ioniq 5 που είχε φτάσει τις 666.000 km. Τότε αναφέραμε ότι η μπαταρία του ήταν σε εξαιρετική κατάσταση, διατηρώντας το 87% της χωρητικότητάς της.
Ωστόσο, είχαμε πολλά ερωτήματα για τον λόγο που η εταιρεία αντικατέστησε την μπαταρία του Ioniq 5 στις 580.000 km, από τη στιγμή που δεν είχε πρόβλημα. Και μάλιστα, γιατί το έκανε χωρίς χρεώση προς τον χιλιομετροφάγο ιδιοκτήτη.
Τώρα, όλα αυτά έρχονται να απαντηθούν τώρα από την επίσημη Hyundai. Η μπαταρία αντικαταστάθηκε όχι γιατί είχε υπήρχε θέμα, αλλά ώστε οι τεχνικοί της εταιρείας να την κάνουν φύλλο και φτερό για να την αναλύσουν.
Κανένα άλλο Ioniq 5 στον πλανήτη δεν έχει διανύσει τόσα πολλά χιλιόμετρα. Ούτε καν τα ταξί
Η ανάλυση της Hyundai έδειξε ότι μετά από 580.000 km, η μπαταρία διατηρούσε το 87,7% της αρχικής της χωρητικότητας. Πραγματικά εντυπωσιακό ποσοστό, ειδικά αν σκεφτεί κανείς ότι το αυτοκίνητο χρησιμοποιούσε κατά κόρον ταχυφόρτιση για να αναπληρώσει ενέργεια.
Η αυτοκινητοβιομηχανία προχώρησε και σε μερικά ενδιαφέροντα στοιχεία σχετικά με τη συντήρηση. Σημείωσε ότι στα 660.000 km, σε περίπτωση που ο περιοδεύων πωλητής είχε επιλέξει ένα Tucson, θα έπρεπε να είναι κάθε τρεις και λίγο στο συνεργείο.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Tesla Model S φορτίζει μόνο σε ταχυφορτιστή και μάλιστα ως το 100%, αλλά δηλώνει ακμαίο παρά τις 700.000 km
Ώστε να προβεί σε 66 αλλαγές λαδιών, οκτώ αντικαταστάσεις μπουζί, 13 αλλαγές υγρών φρένων και 11 αλλαγές λιπαντικού στο κιβώτιο ταχυτήτων. Και βέβαια, είναι και το θέμα των βλαβών μετά από τόσα χιλιόμετρα.
Ενώ τώρα, το μοναδικό που χάλασε ήταν ο ενσωματωμένος φορτιστής στις 650.000 km, που είχε ως αποτέλεσμα να σταματήσει η αργή φόρτιση.
Η Hyundai εκτιμά ότι αυτή η συντήρηση θα του είχε κοστίσει από €7.600 έως €8.200, προφανώς η αναφορά γίνεται με κοστολόγια Νότιας Κορέας. Ενώ τώρα, η συντήρηση του Ioniq 5 απαίτησε συνολικά 3ψήφιο νούμερο.
Μεγάλη διαφορά υπάρχει και στο κόστος ανεφοδιασμού, καθώς η Hyundai έκανε τις εκτιμήσεις της με βάση το 1.600άρι Tucson βενζίνης. Υπολόγισε λοιπόν ότι το κορεατικό SUV θα απαιτούσε καύσιμα αξίας άνω των €50.000, ενώ τώρα η φόρτιση κόστισε κάτω από €32 χιλιάρικα. Προφανώς υπολογίζοντας ότι γινόταν όλη σε δημόσιους ταχυφορτιστές.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ταξί Mercedes-Benz ξεπέρασε τα 7.000.000 km και συνεχίζει
Θα ήταν ενδιαφέρον να είχαμε μια επίσημη ανάλυση για τη διαφορά σε περιβαλλοντικό κόστος.
Αυτή τη στιγμή, το αυτοκίνητο έχει 671.000 km στο οδόμετρο, αλλά έχει μειώσει τον ρυθμό που καταπίνει τις αποστάσεις. Καθώς ο Νοτιοκορεάτης άλλαξε πρόσφατα δουλειά και πλέον θα οδηγεί λιγότερο.