
Hyundai: Ετοιμάζει νέο ηλεκτρικό B-SUV ανάμεσα σε Inster και Kona
To επόμενο Hyundai θα είναι η ηλεκτρική εναλλακτική του Bayon. Το νέο μοντέλο θα ριχτεί στην αγορά το καλοκαίρι του 2026 και θα έχει κοινή βάση με το επερχόμενο Kia EV2.


Η Hyundai ετοιμάζει την αποκάλυψη ενός ολοκαίνουργιου ηλεκτρικού B-SUV μέσα στους επόμενους μήνες, με την παραγωγή του να ξεκινά επισήμως το τρίτο τρίμηνο του 2026 και τις πρώτες παραδόσεις να τοποθετούνται στις αρχές του καλοκαιριού της ίδιας χρονιάς.
Το νέο μοντέλο αναμένεται να καλύψει το κενό ανάμεσα στο πρόσφατο Hyundai Inster και το Kona Electric, αποτελώντας ουσιαστικά την ηλεκτρική εναλλακτική του Bayon.
Σύμφωνα με το βρετανικό Autocar, το μοντέλο θα μοιράζεται μεγάλο μέρος της αρχιτεκτονικής του με το Kia EV2, που έχει ήδη παρουσιαστεί σε πρωτότυπη μορφή και το λανσάρισμά του στην αγορά θα προηγηθεί χρονικά. Αμφότερα θα βασίζονται στην αρθρωτή πλατφόρμα E-GMP (Electric Global Modular Platform), πάνω στην οποία έχουν χτιστεί όλα τα EV των Hyundai και Kia.
Η Hyundai συμπληρώνει το παζλ της ηλεκτρικής της γκάμας με ένα SUV που στοχεύει κατευθείαν στην καρδιά της ευρωπαϊκής αγοράς
Το μέγεθός του θα το τοποθετήσει απέναντι σε μικρά ηλεκτρικά SUV όπως το Renault 4 και το Volvo EX30, ενώ θα τοποθετείται κάτω από το Kia EV3, με το οποίο αναμένεται να μοιράζεται αρκετά τεχνικά χαρακτηριστικά. Θυμίζουμε ότι το EV3 είναι διαθέσιμο σε δυο επιλογές μπαταρίας, με 58,3 kWh (Standard Range) και 81,4 kWh (Long Range). Που σύμφωνα με την Kia επιτρέπουν αυτονομία που ξεκινά από τα 400 km στην έκδοση Standard Range και μπορεί να φτάσει έως και τα 600 km στην έκδοση Long Range με τη μεγάλη μπαταρία.
Αμφότερες κινούνται από έναν εμπρός τοποθετημένο ηλεκτροκινητήρα με ισχύ 204 ίππων. Δεν αποκλείεται το νέο Hyundai να υιοθετήσει παρόμοια διάταξη.
Στο εσωτερικό, αναμένεται ένα «σημαντικό βήμα μπροστά» ως προς τη χρηστικότητα και την εμπειρία χρήστη, σύμφωνα με τα όσα ανέφερε στο Autocar ο νέος CEO της Hyundai Ευρώπης, Xavier Martinet. Το νέο infotainment θα μπορεί να προσαρμόζει λειτουργίες όπως ο φωτισμός καμπίνας και οι ήχοι, ανάλογα με τη λειτουργία οδήγησης ή το στιλ του οδηγού. Παράλληλα, θα ενσωματώνει ενιαία ψηφιακή οθόνη οργάνων και πολυμέσων, που θα καλύπτει περίπου τη μισή επιφάνεια του ταμπλό, όπως ακριβώς και το επερχόμενο EV2.
«Είμαστε πλήρως αφοσιωμένοι στην ενίσχυση του ηλεκτρικού μας χαρτοφυλακίου και στην αύξηση του μεριδίου των εξηλεκτρισμένων μοντέλων μας τα επόμενα χρόνια», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Martinet, επιβεβαιώνοντας τη στρατηγική κατεύθυνση της Hyundai στην Ευρώπη.
Το νέο μοντέλο θα αποτελέσει το έκτο πλήρως ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Hyundai, μετά και την άφιξη της ναυαρχίδας Ioniq 9, που θα κυκλοφορήσει στην ευρωπαϊκή αγορά τους επόμενους μήνες. Η τιμή του εκτιμάται κοντά στα €25.000, στα ίδια επίπεδα με το Kia EV2, ενισχύοντας τη θέση της Hyundai στη δημοφιλή κατηγορία των προσιτών ηλεκτρικών SUV.