node/34248

Χειμερινές δοκιμές F1: Ο Kvyat με την Toro Rosso πρώτος!

Φορώντας τα λάστιχα με την πιο μαλακή γόμα, ο Ρώσος έκανε τον καλύτερο χρόνο μπροστά από τους Raikkonen και Ricciardo.

O Daniil Kvyat με την Toro Rosso-Honda έκανε έναν εξαιρετικά γρήγορο γύρο στο τέλος για να περάσει επικεφαλής στη σημερινή κατάταξη στη Βαρκελώνη, ενώ εμφανίστηκε και η νέα Williams για να κάνει τους πρώτους της γύρους στην πίστα.

Ο Kimi Raikkonen με την Alfa Romeo ήταν ο ταχύτερος το πρωί και φαινόταν ότι θα παρέμενε στην κορυφή μέχρι το τελευταίο 10λεπτο. Όμως ο Kvyat φόρεσε τα πιο μαλακά Pirelli, με τη γόμα C5 (αντίστοιχη της περσινής Hypersoft), για να γράψει ένα 1’ 17” 704, περνώντας τον Φιλανδό για 0,058”. Να σημειώσουμε εδώ ότι και ο Raikkonen φορούσε τα C5 – και όχι τα σκληρότερα C4 όπως είχαμε γράψει το πρωί.

Τα C4 φόρεσε στο τέλος ο Daniel Ricciardo στη Renault  για να ανέβει στην 3η θέση του πίνακα. Ο Αυστραλός είχε επικεντρωθεί προηγουμένως σε μεγάλα πακέτα γύρων με τα σκληρά C2, έχοντας πάρει το τιμόνι από τον Nico Hulkenberg που οδήγησε το πρωί.

Ενώ δινόταν στο τέλος η μάχη για τους χρόνους, η Williams ήταν στο γκαράζ έχοντας συμπληρώσει 23 γύρους στα χέρια του George Russell.

Russell Williams

Το νέο μονοθέσιο είχε φτάσει στην πίστα μόλις στις 4 η ώρα σήμερα το πρωί και δεν ήταν έτοιμο για τις πρωινές δοκιμές. Ο καλύτερος χρόνος του 21χρονου Russell ήταν 1’ 25” 625, με το αυτοκίνητο να γλιστρά θεαματικά στο τελευταίο εσάκι, βγαίνοντας στην επιφάνεια διαφυγής.

Ο Sebastian Vettel δεν βελτίωσε την πρωινή του επίδοση (με τα C3) καθώς επικεντρώθηκε το απόγευμα σε μεγάλα πακέτα γύρων. Ο Γερμανός συμπλήρωσε 134 γύρους με τη Ferrari.

Μετά τη χθεσινή έξοδο του Pierre Gasly, η Red Bull είχε μια παραγωγική μέρα με τον Max Verstappen, που συμπλήρωσε 109 γύρους και έκανε τον 5ο χρόνο, πίσω από τον Vettel, με τα ίδια λάστιχα C3.

O Hulkenberg έμεινε στην 6η θέση με τον πρωινό του χρόνο, μπροστά από τον Romain Grosjean με τη Haas, η οποία σταμάτησε τρεις φορές σήμερα μέσα στην πίστα. Ο νεαρός Pietro Fittipaldi ήταν στο τιμόνι την πρώτη φορά, ενώ ο Grosjean σταμάτησε δύο φορές το απόγευμα. Τη δεύτερη φορά βγήκε και κόκκινη σημαία, που κόστισε στις ομάδες 4 λεπτά δοκιμών. Ο Fittipaldi ήταν τελικά 8ος πίσω από τον Grosjean, στη δεύτερη κατά σειρά περίοδο δοκιμών του μετά από εκείνη χθες το απόγευμα.

Αντίθετα με χθες και προχθές, η McLaren επέλεξε να μη φορέσει σήμερα τα μαλακά C4 στο τέλος της περιόδου, αφού είχε χάσει 90 λεπτά δοκιμών το πρωί «για ρυθμίσεις». Ο Carlos Sainz κατατάχτηκε τελικά 9ος.

 Ο Sergio Perez έκλεισε την πρώτη δεκάδα με τη Racing Point, που έκανε και πάλι λιγότερους γύρους από τις περισσότερες άλλες ομάδες.

Οι δύο οδηγοί της Mercedes έκαναν μόλις τον 11ο και τον 12ο χρόνο, με τον «πρωινό» Valtteri Bottas μπροστά από τον «απογευματινό» Lewis Hamilton, καθώς η ομάδα επικεντρώθηκε ως συνήθως σε δοκιμές πολλών γύρων. Η πρωταθλήτρια ομάδα δεν έχει δοκιμάσει ακόμη τα μαλακά C4, έχοντας (όπως και η Ferrari) περιοριστεί στα σκληρότερα C1, C2 και C3. Οι Bottas και Hamilton έκαναν συνολικά τον μεγαλύτερο αριθμό γύρων, 182.

ΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΗΜΕΡΑ ΤΩΝ ΔΟΚΙΜΩΝ ΣΤΗ ΒΑΡΚΕΛΩΝΗ

Θ.

ΟΔΗΓΟΣ

ΜΟΝΟΘΕΣΙΟ

ΧΡΟΝΟΣ

ΔΙΑΦ.

ΓΥΡΟΙ

1

Daniil Kvyat

Toro Rosso/Honda

1m17.704s

-

137

2

Kimi Raikkonen

Alfa Romeo/Ferrari

1m17.762s

0.058s

138

3

Daniel Ricciardo

Renault

1m18.164s

0.460s

80

4

Sebastian Vettel

Ferrari

1m18.350s

0.646s

134

5

Max Verstappen

Red Bull/Honda

1m18.787s

1.083s

109

6

Nico Hulkenberg

Renault

1m18.800s

1.096s

63

7

Romain Grosjean

Haas/Ferrari

1m19.060s

1.356s

69

8

Pietro Fittipaldi

Haas/Ferrari

1m19.249s

1.545s

48

9

Carlos Sainz

McLaren/Renault

1m19.354s

1.650s

90

10

Sergio Perez

Racing Point/Mercedes

1m20.202s

2.498s

67

11

Valtteri Bottas

Mercedes

1m20.693s

2.989s

88

12

Lewis Hamilton

Mercedes

1m20.818s

3.114s

94

13

George Russell

Williams/Mercedes

1m25.625s

7.921s

23

 

node/39136

Formula 1: Από την Αυστρία με διπλό αγώνα ξεκινά και πάλι το πρωτάθλημα

Στις 5 Ιουλίου ο πρώτος αγώνας της Formula 1 μετά τον κορονοϊό.

Τρίτη, 02 Ιουνίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Formula 1: Από την Αυστρία με διπλό αγώνα ξεκινά και πάλι το πρωτάθλημα

Η πανδημία του κορονοϊού έβαλε «λουκέτο» και στους αγώνες της Formula 1. Σε όλο αυτό το διάστημα τόσο η FIA όσο και η Liberty Media σε συνεργασία με τις ομάδες αναζητούσαν τρόπους για την επανεκκίνηση του πρωταθλήματος μέσα στο πλαίσιο των μέτρων προφύλαξης από την πανδημία. 

Τώρα πλέον που πέρασε το κρίσιμο διάστημα της πανδημίας και οι χώρες άρχισαν να χαλαρώνουν τα μέτρα, η Formula 1 μπορεί υπό προϋποθέσεις να ταξιδέψει, τηρώντας βέβαια όλα τα μέτρα προστασίας. Σε αυτά περιλαμβάνονται συνεχή τεστ στους εργαζομένους, διαμονή σε ξεχωριστά δωμάτια στα ξενοδοχεία και βεβαίως αντισηπτικά, μάσκες, κτλ. 

Έτσι, η Formula 1 εκπόνησε ένα νέο πρόγραμμα επανεκκίνησης που περιλαμβάνει αγώνες εντός Ευρώπης, δύο από τους οποίους θα είναι διπλοί. Συγκεκριμένα διπλοί θα είναι οι αγώνες στην Αυστρία και την Αγγλία. 

Προς το παρόν λοιπόν και με ημερομηνία επανεκκίνησης την 5η Ιουλίου, το φετινό πρόγραμμα της Formula 1 διαμορφώνεται ως εξής:
5 Ιουλίου - Αυστρία
12 Ιουλίου - Αυστρία 
19 Ιουλίου - Ουγγαρία
2 Αυγούστου - Μ. Βρετανία
9 Αυγούστου - Μ. Βρετανία 
16 Αυγούστου - Ισπανία
30 Αυγούστου -  Βέλγιο
6 Σεπτεμβρίου - Ιταλία

Απομένει να δούμε πώς θα διαμορφωθεί το πρόγραμμα για τους εκτός Ευρώπης αγώνες.

TAGS
node/39131

HTTC: Trackday στα Μέγαρα την Κυριακή 7 Ιουνίου

Το HTTC και ο ΑΣΙΣΑ διοργανώνουν ένα trackday με καθεστώς open pit-lane την ερχόμενη Κυριακή. Απαιτείται δήλωση συμμετοχής.

Τρίτη, 02 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

HTTC: Trackday στα Μέγαρα την Κυριακή 7 Ιουνίου

Μετά την υποχρεωτική καραντίνα και την αποχή από οποιαδήποτε δραστηριότητα στην πίστα, η ομάδα του HTTC και το αθλητικό σωματείο ΑΣΙΣΑ, αποφάσισαν να οργανώσουν μια ημέρα διασκέδασης και προπόνησης για τους φίλους και τα μέλη τους, την Κυριακή 7 Ιουνίου 2020, στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων.

Κατά την διάρκεια της εκδήλωσης, στο χώρο θα παρευρίσκεται ιατρός και επανδρωμένο ασθενοφόρο. Η θερμομέτρηση πριν την είσοδο είναι υποχρεωτική για όλους.

Οι συμμετέχοντες απαραιτήτως οφείλουν να συμπληρώσουν και να υποβάλουν ηλεκτρονικά την δήλωση συμμετοχής που θα βρουν εδώ. Επίσης, οι συμμετέχοντες και οι τεχνικοί τους, υποχρεούνται να συμπληρώσουν την φόρμα καταγραφής της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού, να την εκτυπώσουν και να την παραδώσουν κατά την είσοδό τους στο αυτοκινητοδρόμιο.

Προσοχή: Ο κάθε συμμετέχων οδηγός μπορεί να συνοδεύεται ΜΟΝΟ από έναν μηχανικό ή βοηθό. Κάθε συμμετοχή δικαιούται υπαίθριο χώρο στάθμευσης 30τμ. Το πλάνο κάτοψης του χώρου στάθμευσης είναι το εξής:

HTTC

Ο σκεπασμένος χώρος (θέσεις 1-6, 8-17, 20-24 και 25-29 έχουν σημειωθεί με γαλάζιο χρώμα στην κάτοψη) χρεώνεται 20,00 Ευρώ ανά θέση. Σε περίπτωση χρήσης επιπλέον χώρου 30τμ, η χρέωση είναι 20,00 Ευρώ για υπαίθριο και 40,00 Ευρώ για σκεπασμένο. Κατά την δήλωση συμμετοχής θα πρέπει να σημειώσετε στον χώρο αποστολής μηνύματος προς τον διοργανωτή εαν επιθυμείτε σκεπασμένο ή επιπλέον χώρο.

Η είσοδος στους θεατές ΔΕΝ επιτρέπεται.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί με ελάχιστο αριθμό συμμετεχόντων 30 και μέγιστο αριθμό 40. Ο τρόπος διεξαγωγής είναι με ελεύθερη είσοδο στην διαδρομή (open pit lane), με μέγιστο αριθμό 8-10 αυτοκινήτων εντός πίστας, καθ’ όλη τη διάρκεια της εκδήλωσης. Ώρα προσέλευσης 09:00. Ώρα έναρξης 09:30. Ώρα λήξης 17:00.

Κόστος συμμετοχής: 80,00 ευρώ ανά οδηγό.
Κόστος προαιρετικής χρονομέτρησης: 20,00 ευρώ. Για τους κατόχους κάρτας μέλους HTTC, η χρονομέτρηση είναι δωρεάν.

[Δελτίο Τύπου HTTC]

TAGS