Το Harvard υποστηρίζει ότι έλυσε το πρόβλημα των μπαταριών

Το Harvard υποστηρίζει ότι έλυσε το πρόβλημα των μπαταριών

Ερευνητές του Harvard διατείνονται ότι δημιούργησαν μπαταρία στερεάς κατάστασης που φορτίζει σε μόλις 10 λεπτά.

Harvard

Τι λένε οι σκεπτικιστές για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα; Ότι υποφέρουν από τον μεγάλο χρόνο φόρτισης κι ότι οι μπαταρίες χρειάζονται αντικατάσταση μέσα σε λίγα μόλις χρόνια. Τι θα έλεγαν όμως αν το Harvard ήταν καθησυχαστικό απέναντι στις ενστάσεις τους;

Ερευνητές από το Harvard John A. Paulson School of Engineering and Applied Sciences (SEAS) εξέλιξαν μια μπαταρία στερεάς κατάστασης που μπορεί να επαναφορτιστεί σε 10 λεπτά. Ταυτόχρονα, έχει την ικανότητα να φορτίζεται και να αποφορτίζεται περισσότερες από 6.000 φορές.

Έχετε τις ενστάσεις σας για την ηλεκτροκίνηση; Το Harvard υποστηρίζει ότι με όσα υπόσχεται, θα σας μεταπείσει

Η μπαταρία στερεάς κατάστασης που αναπτύχθηκε από τους ερευνητές στο πανεπιστήμιο της Μασαχουσέτης χρησιμοποιεί άνοδο λιθίου σε αντίθεση με την άνοδο γραφίτη.

Harvard

Αυτές οι νέες άνοδοι υποστηρίζεται ότι έχουν δέκα φορές μεγαλύτερη χωρητικότητα από τις ανόδους γραφίτη που χρησιμοποιούνται ευρέως και φέρουν μικροσωματίδια πυριτίου για να σταματήσουν τον σχηματισμό δενδριτών στις ανόδους.

Οι δενδρίτες είναι μικροσκοπικές προεξοχές μετάλλου που μπορούν να σχηματιστούν στην επιφάνεια μιας ανόδου και να δημιουργήσουν ανώμαλη επιφάνεια.

Harvard

Τα καλά νέα δεν σταματούν εδώ. Το αμερικανικό ίδρυμα υποστηρίζει ότι η μπαταρία του είναι σε θέση να διατηρήσει το 80% της χωρητικότητάς της μετά από 6.000 κύκλους φόρτισης, ξεπερνώντας κατά πολύ τις υπάρχουσες μπαταρίες.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ VW, οι μπαταρίες ημί-στερεάς κατάστασης των 1.000 km είναι ήδη εδώ!

Με μια μπαταρία που θα εξασφαλίζει 500 km πραγματικής αυτονομίας, οι 6.000 κύκλοι φόρτισης αντιστοιχούν σε 3.000.000 km. Ξενοιασιά ακόμα και για τα ταξί δηλαδή.

Harvard

«Οι μπαταρίες ανόδου λιθίου θεωρούνται το ιερό δισκοπότηρο των μπαταριών επειδή έχουν δέκα φορές μεγαλύτερη χωρητικότητα από τις ανόδους γραφίτη και θα μπορούσαν να αυξήσουν δραστικά την αυτονομία των ηλεκτρικών οχημάτων», δήλωσε ο Xin Li, αναπληρωτής καθηγητής Επιστήμης Υλικών του SEAS.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Άνθρακες ο θησαυρός με τις μπαταρίες στερεάς κατάστασης της Toyota

«Η έρευνά μας είναι ένα σημαντικό βήμα προς πιο πρακτικές μπαταρίες στερεάς κατάστασης για βιομηχανικές κι εμπορικές εφαρμογές».

Harvard

Οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης θεωρούνται από πολλούς ως το επόμενο ορόσημο για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Η Toyota είναι μεταξύ των κατασκευαστών αυτοκινήτων που εργάζονται πυρετωδώς στον προηγμένο τύπο μπαταριών, αλλά πρόσφατα δήλωσε ότι θα αργήσουν πάρα πολύ να γίνουν ευρέως διαδεδομένες.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube