node/38402

Hartge F1: Μια Mercedes-Benz W124 με κινητήρα BMW M5

Τέλειο πάντρεμα ή ύβρις; Το 1988 ο βελτιωτικός οίκος Hartge είχε δημιουργήσει ένα πολύ ιδιαίτερο αυτοκίνητο, το οποίο σήμερα δημοπρατείται.

Όσοι γνωρίζουν τον -χρεοκοπημένο σήμερα- γερμανικό βελτιωτικό οίκο Hartge, σίγουρα τον έχουν ταυτίσει με την BMW. Από το 1971 που ιδρύθηκε, η Hartge βελτίωνε αυτοκίνητα της βαυαρικής φίρμας, συνήθως τοποθετώντας έναν κινητήρα από κάποιο μεγαλύτερο μοντέλο της ίδιας. Από το 1985 πήρε και την ιδιότητα του κατασκευαστή, βάζοντας το δικό της αριθμό πλαισίου στις δημιουργίες της –όπως συμβαίνει και με την Alpina.

Φαίνεται όμως ότι υπάρχουν και εξαιρέσεις στον κανόνα που τη θέλει να βελτιώνει μόνο BMW, και μια από αυτές είναι το Hartge F1. Πρόκειται για μια Mercedes-Benz W124, που ξεκίνησε τη ζωή της ως 300Ε, πριν πέσει στα χέρια της Hartge και αποκτήσει κινητήρα BMW! Και δεν είναι άλλος από τον Μ88, δηλαδή τον 6κύλινδρο που φορούσαν οι Μ1, Μ635CSi και Ε28 Μ5. Ο οποίος για την περίσταση βελτιώθηκε λίγο, με τον κυβισμό του να αυξάνεται από τα 3.453 στα 3.535 cc, και την απόδοση από τους 280 στους 330 PS. Το χειροκίνητο 5άρι κιβώτιο προέρχεται επίσης από BMW Σειρά 6 (Ε24), ενώ η ανάρτηση είναι της Bilstein.

1988 Hartge F1 M88 engine

Η εικόνα κάτω από το καπό είναι όσο «εργοστασιακή» περιμένεις σε μια τέτοια δουλειά. Εξωτερικά, τίποτα πέρα από τις ζάντες της Hartge δεν φανερώνει ότι αυτό το αυτοκίνητο είναι τόσο διαφορετικό από κάθε άλλη Mercedes-Benz W124. Στο εσωτερικό, το τιμόνι της Hartge συνοδεύεται από ένα πάνελ του βελτιωτή στο ταμπλό, εμπρός από το συνοδηγό, και το λογότυπό του στο λεβιέ ταχυτήτων.

Η ζωή του Hartge F1 μέχρι σήμερα, δεν ήταν μια ξεκούραστη μεταφορά μεταξύ εκθέσεων και μουσείων. Έχει οδηγηθεί αρκετά ώστε το οδόμετρό του να γράφει 131.307 km. Όπως αναφέρει ο οίκος RM Sotheby’s που ανέλαβε να το δημοπρατήσει, αποτελεί μια «φανταστική ευκαιρία για αποκατάσταση», αφήνοντας να εννοηθεί ότι θέλει λίγη δουλίτσα για να ξαναγίνει απόλυτα μάχιμο.

Η δημοπρασία στην οποία θα έβγαινε στο «σφυρί» χωρίς τιμή επιφύλαξης (no reserve) και το Hartge F1 θα διοργανωνόταν στο πλαίσιο του Techno-Classica Essen, στις 27 Μαρτίου, αλλά έχει ήδη αναβληθεί.

[Πηγή: RM Sotheby’s]

node/39416

Ξανά στην παραγωγή ανταλλακτικά για το Toyota 2000GT

Μέσω του προγράμματος GR Heritage Parts Project, η Toyota θα προσφέρει γνήσια εξαρτήματα για το 2000GT.

Δευτέρα, 06 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Ξανά στην παραγωγή ανταλλακτικά για το Toyota 2000GT

Μετά από τα ανταλλακτικά για τις γενιές A70 και Α80 της Supra, η Toyota Gazoo Racing ανακοίνωσε πως θα ξεκινήσει την παραγωγή εξαρτημάτων και για το 2000GT ως κομμάτι του GR Heritage Parts Project, με σκοπό να τα διαθέσει στην Ιαπωνία αλλά και σε άλλες αγορές, αποκλειστικά για τους ιδιοκτήτες του σπάνιου μοντέλου.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Toyota: Παραγωγή ανταλλακτικών για τις Supra A70 και A80

Η διάθεση γνήσιων ανταλλακτικών που δεν ήταν πλέον διαθέσιμα στην αγορά, θα δώσει τη δυνατότητα στους ιδιοκτήτες να συνεχίσουν να οδηγούν τα μοντέλα τους χωρίς να ανησυχούν για το επόμενο σέρβις. Περισσότερες πληροφορίες για τα εξαρτήματα θα ανακοινωθούν από την 1η Αυγούστου 2020 στην ιστοσελίδα της Toyota Gazoo Racing. Σύμφωνα με το δελτίο Τύπου θα είναι διαθέσιμα μέσω του δικτύου αντιπροσώπων της Toyota όπως και τα ανταλλακτικά των υπόλοιπων μοντέλων - με τι διαφορά ότι θα προσφέρονται σε περιορισμένο αριθμό ανά ιδιοκτήτη για αποφυγή φαινομένων αισχροκέρδειας.

2000GT parts

To Toyota 2000GT που παρήχθη σε περιορισμένο αριθμό 337 μονάδων μεταξύ 1967 και 1970, θεωρείται ένα από τα πιο ποθητά και πιο όμορφα αυτοκίνητα που σχεδιάστηκαν και κατασκευάστηκαν στην Ιαπωνία. Το πισωκίνητο σπόρτσκαρ φορούσε εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα 2,0 λίτρων που απέδιδε 150 PS και 175 Nm χαρίζοντάς του τελική ταχύτητα 220 km/h. Επίσης, είχε ανάρτηση με διπλά ψαλίδια, δισκόφρενα και στους τέσσερις τροχούς και ζάντες από μαγνήσιο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Toyota 2000GT 1967-1970

Η αξία του στο χρηματιστήριο των κλασικών αυτοκινήτων έχει εκτοξευθεί τα τελευταία χρόνια, με τους συλλέκτες να καταβάλλουν επταψήφια ποσά για την απόκτησή του, καθιστώντας το το ακριβότερο ιαπωνικό μοντέλο στην ιστορία.

node/39404

Αυτή η AC Cobra κρύβει ένα μυστικό

Εξωτερικά μοιάζει με την πρώτη AC Cobra του 1962 όμως κάτω από το αμάξωμα κρύβεται ένα ηλεκτρικό σύστημα κίνησης!

Σάββατο, 04 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Αυτή η AC Cobra κρύβει ένα μυστικό

Η βρετανική φίρμα AC, γνωστή για την Cobra που έκανε την εμφάνισή της το 1962, παρουσίασε μια νέα έκδοση του κλασικού πισωκίνητου ρόουντστερ με ηλεκτρικό σύστημα κίνησης!

Η πρώτη Cobra μηδενικών ρύπων θα παραχθεί σε περιορισμένο αριθμό 58 μονάδων με αφορμή τα 58 χρόνια που έχουν περάσει από την πρώτη παρουσίαση του μοντέλου.

Το αμάξωμα από σύνθετα υλικά θα βασίζεται σε πλαίσιο τύπου σκάλας στο οποίο έχουν γίνει οι απαραίτητες προσαρμογές για να δεχθεί την μπαταρία 54 kWh που χαρίζει 241 km αυτονομίας. Σύμφωνα με την εταιρεία, ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 230 kW (313 PS) και 500 Nm επιτρέποντας επιτάχυνση 0-100 km/h σε 6,7". Επιπλέον, έχουν αναβαθμιστεί τα φρένα, το τιμόνι και η ανάρτηση, για καλύτερο κράτημα δεδομένου του αυξημένου βάρους της κατασκευής που παρά τις εκτενέστατες μετατροπές έχει κρατηθεί κάτω από τα 1.250 kg.

Η ηλεκτρική AC Cobra θα είναι διαθέσιμη σε 4 εξωτερικές αποχρώσεις - μπλε, μαύρο, λευκό και πράσινο, με τιμή που θα ξεκινά από τις £138.000 (€153.205).

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Shelby AC Cobra 1963-1966

Εκτός από το εξηλεκτρισμένο μοντέλο, παρουσια΄στηκε και η βενζινοκίνητη AC Cobra 140 Charter Edition. Αυτή φορά τετρακύλινδρο μοτέρ 2,3 λίτρων με 350 PS και 440 Nm που προέρχεται από την Ford Mustang. Χάρη στο χαμηλό βάρος 1.100 kg, η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε περίπου 6". Η βενζινοκίνητη έκδοση είναι πιο οικονομική από την ηλεκτρική, με τιμή που ξεκινά από τις £85.000 (€94.365).

[Πηγή: AC Cars]