GP Ουγγαρίας: Μεγάλη νίκη στρατηγικής για τον Norris

GP Ουγγαρίας: Μεγάλη νίκη στρατηγικής για τον Norris

Στο GP Ουγγαρίας, τον τελευταίο αγώνα πριν την καλοκαιρινή ανάπαυλα, o Lando Norris ακολούθησε την πιο σωστή στρατηγική μειώνοντας την διαφορά από τον Piastri στους εννιά βαθμούς.

GP Ουγγαρίας- Norris

Το GP Ουγγαρίας κράτησε ζωντανό το ενδιαφέρον μέχρι το φινάλε, με τον Lando Norris να βλέπει πρώτος την καρό σημαία, μπροστά από του Piastri και Russell.

Τα κόκκινα φώτα έσβησαν με τον Charles Leclerc να ξεκινά καλά κρατώντας πολύ εύκολα την πρώτη θέση. Ο Norris προσπάθησε να περάσει τον Piastri όμως ο Αυστραλός τον έκλεισε αποτελεσματικά. Ο Norris άφησε το γκάζι για να μην συγκρουστούν, με τους Russell και Alonso να βρίσκουν την ευκαιρία να τον προσπεράσουν.

Ο Leclerc διατηρούσε τον Piastri εκτός ζώνης DRS δείχνοντας πως η Ferrari είχε πολύ καλό αγωνιστικό ρυθμό. Ο Norris προσπέρασε γρήγορα τον Alonso (στον 3ο γύρο) και ο Verstappen τους Stroll και Lawson ανεβαίνοντας 7ος.

Με τη νίκη του στο GP Ουγγαρίας ο Norris μείωσε τη διαφορά από τον Piastri στους εννιά βαθμούς

GP Ουγγαρίας- Norris

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ GP Βελγίου: Αποφασιστικός Piastri, νέο 1-2 για τη McLaren

Φτάνοντας στον 17ο γύρο, ο Norris ήταν κολλημένος πίσω από τον Russell και η McLaren ενημέρωσε τον Piastri πως μπορεί να πιέσει για να προσπεράσει τον Leclerc. Στον 18ο γύρο, ο Verstappen μπήκε στα pits για να βάλει τη σκληρή γόμα. Κάτι που έκανε και ο Piastri στον επόμενο γύρο.

H Ferrari αντέδρασε άμεσε και στον 20ο γύρο κάλεσε τον Leclerc. Το pit-stop ήταν ταχύτατο κι έτσι ο Μονεγάσκος κατάφερε να μείνει μπροστά από τον Piastri. Ο Norris έμεινε στην πίστα έχοντας αποφασίσει σε διαφορετική στρατηγική που περιελάμβανε ένα pit-stop. Το οποίο πραγματοποίησε στον 32ο γύρο.

 

Πλησιάζοντας προς το μέσο του αγώνα, ο Leclerc ήταν 2” μπροστά από τον Piastri και ο τρίτος Russell 9” μπροστά από τον Norris. O Leclerc ήταν ήδη προβληματισμένος για τη στρατηγική της ομάδας. Ένας προβληματισμός που έφτασε στο ζενίθ με την μάλλον ακατανόητη επιλογή της Ferrari να βάλει τον Leclerc για το δεύτερο pits-stop πριν τον Piastri.

Ο Αυστραλός μπήκε μετά από πέντε γύρους και βρέθηκε επτά δευτερόλεπτα πίσω από τον Leclerc. Στο μεταξύ, ο Norris ήταν επικεφαλής και το ερώτημα ήταν αν οι Leclerc και Piastri μπορούσαν να μαζέψουν τη διαφορά.

Ο ρυθμός του Piastri με το δεύτερο σετ της σκληρής γόμας ήταν τρομερός και πολύ σύντομα έφτασε και προσπέρασε τον Leclerc στον 51ο γύρο. Ο Μονεγάσκος πιλότος της Ferrari δεν είχε καθόλου ρυθμό και ήταν έξαλλος με την στρατηγική της ομάδας τονίζοντας πως εξαιτίας αυτή θα χαθεί και το βάθρο.

GP Ουγγαρίας

Ο Piastri συνέχισε να πετάει στην πίστα μειώνοντας συνεχώς τη διαφορά από τον Norris. Ήταν φανερό πως θα πηγαίναμε σε φινάλε-θρίλερ με τις δύο McLaren να παλεύουν για τη νίκη. Η καταστροφή για τον poleman Leclerc ολοκληρώθηκε στον 62ο γύρο. Παρά την σθεναρή του αντίδραση, ο Russell βούτηξε στα φρένα της πρώτης στροφής κάνοντας ένα πολύ απαιτητικό προσπέρασμα στη μάχη για το τρίτο σκαλί του βάθρου.

 

Στον 66ο γύρο κι ενώ απέμεναν πέντε γύροι μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας, ο Piastri είχε βρεθεί σε απόσταση αναπνοής από τον Norris μπαίνοντας στο DRS του. Και στην προσπάθειά του να προσπεράσει λίγο έλειψε να συγκρουστεί με τον ομόσταυλό και συνδιεκδικητή του τίτλου. στον προτελευταίο γύρο.

Τελικά, ο Norris άντεξε στην πίεση και πανηγύρισε την ένατη νίκη της καριέρας του, μειώνοντας παράλληλα από τον Piastri στους εννέα βαθμούς. Στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο George Russell.

Leclerc, Alonso, Bortoleto (εξαιρετική εμφάνιση για τον νεαρό Βραζιλιάνο), Stroll, Lawson, Verstappen και Antonelli συμπλήρωσαν τη δεκάδα του GP Ουγγαρίας. Η αγωνιστική δράση θα επανέλθει τέλος Αυγούστου (29-31) για τον αγώνα της Ολλανδίας.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube