
GP Ολλανδίας: Νικητής ο Piastri, εγκατάλειψη για τον Norris
Μετά την καλοκαιρινή διακοπή η δράση επέστρεψε επιφυλάσσοντας μπόλικο δράμα. Ο Norris εγκατέλειψε οκτώ γύρους πριν το τέλος και ο Piastri με τη νίκη του ανέβασε τη διαφορά στους 34 βαθμούς.


O Piastri ξεκίνησε από την pole position στο GP Ολλανδίας και δεν κοίταξε ποτέ πίσω του, ανεβάζοντας τη διαφορά στους 34 από τον Norris που εγκατέλειψε εξαιτίας μηχανικού προβλήματος σε μια κομβική στιγμή για τον τίτλο. Ιστορικό βάθρο για τον Hadjar και την Racing Bulls.
Τα κόκκινα φώτα έσβησαν και ο Piastri με πολύ έξυπνο τρόπο έκλεισε τον Norris που αναγκάστηκε να φρενάρει, δίνοντας την ευκαιρία στον Verstappen να βρεθεί δίπλα από τον Βρετανό. Και τελικά να τον προσπεράσει απαιτητικά, κάνοντας παράλληλα ένα τρομερό σώσιμο στη στροφή τρία.
Με το καλημέρα, ο Piastri έχτισε διαφορά δύο δευτερολέπτων από τον Ολλανδό, που με τη σειρά του είχε ανοίξει τη διαφορά από τον Norris στα 1,7 δευτερόλεπτα. Έχοντας φτάσει στον έβδομο γύρο, οι ομάδες ξεκίνησαν να ενημερώνουν τους οδηγούς πως πλησιάζει βροχή. Την ίδια στιγμή, ο Norris μπήκε στο DRS του Verstappen και ο Leclerc είχε κολλήσει πίσω από τον εκπληκτικό στα δοκιμαστικά, Hadjar, στη μάχη της τέταρτης θέσης.
To GP Ολλανδίας μπορεί να αποτελέσει σημείο καμπής για το φετινό πρωτάθλημα μιας και μετά τη νίκη του Piastri και την εγκατάλειψη του Norris η διαφορά τους ανέβηκε στους 34 βαθμούς
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ GP Ουγγαρίας: Μεγάλη νίκη στρατηγικής για τον Norris
Στον ένατο γύρο, ο Norris πέρασε όμορφα τον Verstappen από την εξωτερική, ευρισκόμενος πλέον στο κατόπι του Piastri που είχε οικοδομήσει διαφορά 4,5”. Έχοντας φτάσει στον 12ο γύρο, ο Verstappen, ο μοναδικός οδηγός της 10άδας με τη μαλακή γόμα έχανε αρκετό χρόνο, δίνοντας τη δυνατότητα στους Hadjar και Leclerc να πλησιάσουν σε μια ανοιχτή μάχη για το βάθρο.
Στο μεταξύ ο Norris, κινούμενος πολύ γρήγορα είχε καταφέρει να κόψει τη διαφορά από τον Piastri στα 3,2”. Γύρω στον 16ο γύρο έκαναν την εμφάνισή τους οι πρώτες ψιχάλες. Οι διαφορές στην πρώτη 10άδα είχαν σταθεροποιηθεί και μόνο ο Hamilton βρισκόταν DRS του Russell στη μάχη της έκτης θέσης.
Max Verstappen didn't hold back at the start! 😮
And what a save into Turn 3 🤯#F1 #DutchGP pic.twitter.com/2Jk4L3I48e— Formula 1 (@F1) August 31, 2025
Στον 23ο γύρο, ο Leclerc μπήκε στα pits και στιγμές αργότερα ο Hamilton έχασε τον έλεγχο της Ferrari ενεργοποιώντας το safety car. Δίνοντας την ευκαιρία στους περισσότερους οδηγούς να αλλάξουν λάστιχα. Μεγάλος χαμένο, ο Leclerc, που όχι μόνο δεν μπόρεσε να κάνει undercut στους Hadjar και Verstappen αλλά έχασε την πέμπτη θέση από τον Russell!
Το αυτοκίνητο ασφαλείας αποχώρησε στον 26ο γύρο με χωρίς μεγάλες αλλαγές, με εξαίρεση την επαφή των Lawson-Sainz που τους στέρησε τις θέσεις 7-8 (ο Sainz τιμωρήθηκε μάλλον ακατανόητα με ποινή 10 δευτερολέπτων). Ο Piastri επιβεβαίωσε και πάλι τον καλό του ρυθμό, ανοίγοντας και πάλι τη διαφορά από τον Norris στα δύο δευτερόλεπτα.
Onboard with Lewis as he finds the barriers 👀#F1 #DutchGP pic.twitter.com/jIONr2DGDk
— Formula 1 (@F1) August 31, 2025
Στον 31ο γύρο, ο Antonelli προσπάθησε να περάσει τον Albon, το κατάφερε προς στιγμή αλλά ο πιλότος της Williams ανέκτησε άμεσα την έβδομη θέση. Στον 31ο γύρο ενεργοποιήθηκε το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας, εξαιτίας ενός θραύσματος στην ευθεία εκκίνησης τερματισμού.
Στον 32ο γύρο, ο Leclerc βρέθηκε πλάι-πλάι με τον Russell στο εσάκι μετά τη δεύτερη μεγάλη ευθεία. Κανείς δεν άφησε το πόδι από το γκάζι, οι δύο πιλότοι ακούμπησαν (το συμβάν σημειώθηκε από τους αγωνοδίκες), με τον Μονεγάσκο τελικά να ανεβαίνει στην πέμπτη θέση, βάζοντας πλώρη για τον Hadjar. Πιο πίσω, ο Antonelli τελικά κατάφερε να βρεθεί στην έβδομη θέση.
LAP 32/72
Full commitment from Charles! 😵
Leclerc banging wheels with Russell in the battle for P5! #F1 #DutchGP pic.twitter.com/fEjfutxW5j— Formula 1 (@F1) August 31, 2025
Έχοντας συμπληρώσει 41 γύρους η διαφορά Piastri-Norris ήταν λίγο πάνω από το δευτερόλεπτο, την ώρα που η Mercedes έδωσε εντολή στον Russell να αλλάξει θέση με τον Antonelli. Ο οποίος στον 52ο γύρο πέρασε στη μαλακή γόμα για το τελευταίο κομμάτι του αγώνα. Στρατηγική που ακολούθησε και η Ferrari με τον Leclerc στον αμέσως επόμενο γύρο.
Και κάπου εκεί είχαμε το δεύτερο δράμα για την Ferrari. Ο Μονεγάσκος βρέθηκε οριακά μπροστά από τον Antonelli. Ο νεαρός Ιταλός πίεσε και οι δύο πιλότοι συγκρούστηκαν με τον Leclerc να καταλήγει στον τοίχο, στο ίδιο ακριβώς σημείο όπου εγκατέλειψε και ο Hamilton, στη στροφή τρία.
Από τα ριπλέι φάνηκε πως ο Leclerc είχε την αγωνιστική γραμμή κι έτσι ο Antonelli τιμωρήθηκε με ποινή δέκα δευτερολέπτων για το συμβάν. Το safety car αποχώρησε στον 58ο γύρο εκ νέου χωρίς αλλαγές.
O Norris προσπάθησε να πιέσει τον Piastri, όμως ο πρωτοπόρος του πρωταθλήματος ήλεγξε την κατάσταση. Στον 62ο γύρο οι αγωνοδίκες τιμώρησαν τον Antonelli με άλλα πέντε δευτερόλεπτα καθώς κινήθηκε στο pit-lane γρηγορότερα από το επιτρεπτό.
Στον 65ο γύρο είχαμε μια στιγμή που μπορεί να χαρακτηριστεί κομβική στη μάχη του τίτλου. Ο κινητήρας του Norris έσπασε με αποτέλεσμα ο Βρετανός να εγκαταλείψει. Μια πολύ άτυχη στιγμή για τον Βρετανό που έχασε σημαντικό έδαφος στη μάχη του τίτλου.
Total heartbreak for Lando 💔#F1 #DutchGP pic.twitter.com/DaTj11YeuT
— Formula 1 (@F1) August 31, 2025
Ο αγώνας ξεκίνησε και πάλι στον 69ο γύρο με τον Piastri να οριοθετεί και πάλι σωστά τον ρυθμό μπροστά από τον Verstappen. To συγκλονιστικό GP Ολλανδίας ολοκληρώθηκε με τον Piastri να παίρνει την έβδομη φετινή του νίκη, ανεβάζοντας τη διαφορά του στους 34 βαθμούς σε ένα πολύ κρίσιμο σημείο της σεζόν, με εννιά αγώνες να απομένουν για το φινάλε του πρωταθλήματος.
Δεύτερος στον εντός έδρας αγώνα ο Verstappen, τρομερός Hadjar (ψηφίστηκε ως ο οδηγός της ημέρας) που δεν λύγισε στην πίεση πανηγυρίζοντας το πρώτο βάθρο της καριέρας του και το πρώτο της ομάδας του μετά το GP του Αζερμπαϊτζάν το 2021
Russell, Albon, Bearman (εκκίνησε από το pits και πέτυχε το καλύτερο αποτέλεσμα της καρίερας του), Stroll, Alonso και Ocon (και αυτός από τα pits) συμπλήρωσαν τη δεκάδα. Επόμενος αγώνας το τριήμερο 5-7 Σεπτεμβρίου στη Monza, το ναό της ταχύτητας.