node/36383

GP Βελγίου: Παρθενική νίκη για τον Charles Leclerc αφιερωμένη στον Anthoine Hubert

Σε βαρύ κλίμα ο αγώνας - Ο Μοναγάσκος δεν μπόρεσε να πανηγυρίσει όσο θα ήθελε την πρώτη του νίκη στην F1.

Eίναι ανάμεικτα τα συναισθήματα. Από τη μια είναι μια στιγμή που περίμενα σε όλη μου τη ζωή και από την άλλη δεν μπορώ να χαρώ γιατί ο Anthoine Hubert ήταν ένας φίλος, ένας άνθρωπος που είχαμε αγωνιστεί μαζί και είχαμε περάσει στιγμές μαζί. Έτσι την πρώτη μου νίκη την αφιερώνω σε αυτόν. 

chr
O Charles Leclerc με τη μητέρα του αδικοχαμένου φίλου του Anthoine Hubert, στη μνήμη του οποίου αφιέρωσε την πρώτη του νική στη Formula1.

Αυτές ήταν οι πρώτες δηλώσεις του Charles Leclerc αμέσως μετά τον τερματισμό του αγώνα στο Spa, ενός αγώνα που έγινε σε βαρύ κλίμα εξαιτίας του τραγικού χθεσινού δυστυχήματος στην F2 στο οποίο βρήκε το θάνατο ο Anthoine Hubert. Στη μνήμη του 23χρονου οδηγού πριν την έναρξη του αγώνα, τηρήθηκε και ενός λεπτού σιγή, ενώ όλοι εμφανίστηκαν με μαύρο περιβραχιόνιο. 

Aπό την πλευρά τους, οι φίλοι της F1 σηκώθηκαν όλοι όρθιοι και χειροκροτούσαν επί ένα λεπτό, στον 19ο γύρο του αγώνα, σε μια συμβολική κίνηση στη μνήμη του 23χρονου οδηγού, αφού αυτός αγωνίζονταν με τον αριθμό "19". 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: Σκοτώθηκε ένα από τα μεγαλύτερα ανερχόμενα ταλέντα [video]

Στον αγώνα αυτόν καθαυτόν η Ferrari πέτυχε μια νίκη που την ήθελε όσο τίποτε άλλο, αλλά δεν μπόρεσε να αξιοποιήσει το γεγονός ότι είχε τις δύο πρώτες θέσεις στη σειρά εκκίνησης. Έτσι ενώ ο Leclerc πανηγύρισε την πρώτη του νίκη, ο Vettel δεν μπόρεσε να καταφέρει κάτι καλύτερο από την τέταρτη θέση. Την ίδια στιγμή η Mercedes πέτυχε το καλύτερο δυνατό γι΄αυτήν αποτέλεσμα με τους Hamilton και Bottas να συμπληρώνουν το βάθρο. Μάλιστα, αν ο αγώνας είχε μερικούς γύρους ακόμη, ο Βρετανός θα είχε περάσει τον Μονεγάσκο, καθώς η Mercedes με τη μέση γόμα μετά το μισό του αγώνα μεταμορφώθηκε και έγινε εξαιρετικά ανταγωνιστική, την ώρα που η Ferrari έχανε συνεχώς χρόνο. 

Στους άτυχους της ημέρας ο Verstappen που στην εκκίνηση είχε μια επαφή με τον Kimi Raikkonen με αποτέλεσμα να πληγωθεί η ανάρτηση της Red Bull και να καταρρεύσει λίγο μετά την Eau Rouge με τον Ολλανδό να μην ολοκληρώνει ούτε ένα γύρο. 

Το περιστατικό αυτό, είχε σαν αποτέλεσμα να μπει το αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα, αλλά στο μεταξύ ο Vettel που στην εκκίνηση είχε χάσει μια θέση από τον Hamilton την ξαναπήρε πίσω. Έτσι όταν το αυτοκίνητο ασφαλείας βγήκε από την πίστα οι τέσσερις πρώτοι ήταν με τη σειρά με την οποία ξεκίνησαν, ενώ στο μεταξύ είχε εγκαταλείψει και ο Sainz. 

H Mercedes προσπαθούσε να πιέσει, αλλά η Ferrari ήταν σαφώς πιο δυνατή με το γερμανικό μονοθέσιο να κερδίζει λίγο (αλλά όχι αρκετά) μόνον στο δεύτερο κομμάτι της πίστας. Όλα άλλαξαν όταν ο Vettel μπήκε πρώτος στα πιτ για να βάλει τη μέση γόμα στον 15ο γύρο. Ο Hamilton άρχισε να πιέζει για να κάνει και αυτός το δικό του πιτ-στοπ με τον Vettel να κινείται πιο γρήγορα από όλους. Στον 21o γύρο ο Leclerc έβαλε τη μέση γόμα και ακολούθησε ο Hamilton και ο Bottas. Ο Leclerc ήταν πιο γρήγορος μετά την αλλαγή ελαστικών από τον Vettel με τη Ferrari να δίνει εντολή στον Γερμανό να δώσει τη θέση του στον Μονεγάσκο, όπως και έγινες, ενώ ο Hamilton πίεζε και τελικά πέρασε τον Vettel  που παραπονιόταν για μεγάλη φθορά στα ελαστικά του. 

Στο σημείο εκείνο η διαφορά του Hamilton από τον Leclerc ήταν στα 6,6” και έμεναν 12 γύροι για να ολοκληρωθεί ο αγώνας με τη Mercedes να μειώνει συνεχώς τη διαφορά αλλά τελικά να μην καταφέρνει να περάσει μπροστά. Στο μεταξύ ο Vettel ξαναμπήκε στα πιτ για να βάλει μαλακή γόμα και έτσι έχασε και την τρίτη θέση από τον Bottas. 

Ατυχος της ημέρας ο Norris που εγκατέλειψε στον τελευταίο γύρο ενώ είχε κάνει έναν πολύ καλό αγώνα και ήταν 5ος, θέση που πήρε ο Albon, που και αυτός έκανε έναν πολύ ωραίο αγώνα έχοντας ξεκινήσει από την 17η θέση. 

Το ραντεβού της F1  ανανεώνεται για το επόμενο Σαββατοκύριακο, στον ναό της ταχύτητας, την πίστα της Monza στην Ιταλία, όπου οι φίλοι της Ferrari θέλουν να πανηγυρίσουν μια εντός έδρας νίκη. 

POS DRIVER CAR LAPS GAP
1 Charles Leclerc Ferrari 44 1h23m45.710s
2 Lewis Hamilton Mercedes 44 0.981s
3 Valtteri Bottas Mercedes 44 12.585s
4 Sebastian Vettel Ferrari 44 26.422s
5 Alexander Albon Red Bull/Honda 44 1m21.325s
6 Sergio Perez Racing Point/Mercedes 44 1m24.448s
7 Daniil Kvyat Toro Rosso/Honda 44 1m29.657s
8 Nico Hulkenberg Renault 44 1m46.639s
9 Pierre Gasly Toro Rosso/Honda 44 1m49.168s
10 Lance Stroll Racing Point/Mercedes 44 1m49.838s
11 Lando Norris McLaren/Renault 43 Not running
12 Kevin Magnussen Haas/Ferrari 43 1 Lap
13 Romain Grosjean Haas/Ferrari 43 1 Lap
14 Daniel Ricciardo Renault 43 1 Lap
15 George Russell Williams/Mercedes 43 1 Lap
16 Kimi Raikkonen Alfa Romeo/Ferrari 43 1 Lap
17 Robert Kubica Williams/Mercedes 43 1 Lap
TAGS
node/39591
Ferrari Hublot Esports Series

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Η Ferrari ανακοινώνει την επικείμενη έναρξη του προγράμματος e-sport που ονομάζεται «Hublot Esport Series». Ο νικητής της γενικής κατάταξης θα συμμετάσχει στην επίσημη ομάδα Esport Ferrari και θα ενημερωθεί από τον Charles Leclerc.

Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Ο πρώτος αγώνας έχει προγραμματιστεί για τις 7 Αυγούστου: Αυτή θα είναι και η ημερομηνία έναρξης των εγγραφών, οι οποίες είναι δωρεάν. Το πρωτάθλημα θα πραγματοποιηθεί στο game «Assetto Cors»a με μια Ferrari 488 Challenge Evo, ειδικά σχεδιασμένη γι’ αυτήν την εκδήλωση. 

Μια πρώτη σειρά «AM» θα αναδείξει τους νικητές που θα προχωρήσουν στη συνέχεια στο επόμενο στάδιο: Στη Σειρά PRO, όπου θα διαγωνιστούν οι εικονικοί πιλότοι υψηλού επιπέδου. Συνολικά, 24 αγωνιζόμενοι θα πάρουν μέρος στους αγώνες τον επόμενο Οκτώβριο και θα γίνει μια νέα επιλογή με τους 12 ταχύτερους οδηγούς που θα συναντηθούν τον Νοέμβριο για τρεις νέους αγώνες.

Στο τέλος των παραπάνω, η Ferrari θα έχει τον τελικό νικητή, ο οποίος θα είναι σε θέση να συμμετάσχει επίσημα στην εικονική ομάδα του Cavallino Rampante, η οποία περιλαμβάνει ήδη δύο οδηγούς: Τους David Tonizza και Enzo Bonito.

Ferrari Hublot Esports Series

Και ευθύς αμέσως προκύπτει το ερώτημα: Ένας επίσημος οδηγός της Ferrari Esport θα έχει την ευκαιρία να βρεθεί στο μπάκετ μιας πραγματικής αγωνιστικής Ferrari; Η Ferrari απαντά ευγενικά ότι κάθε κλάδος είναι συγκεκριμένος και πρέπει να παραμείνει έτσι. Οπότε, όπως καταλαβαίνουμε από το λεγόμενα των Ιταλών, δεν θα υπάρξει τέτοια δυνατότητα… Σε αντίθεση με την GT Academy που διοργανώνει η Nissan, η οποία επιτρέπει σε έναν ερασιτέχνη να περνά από το εικονικό στο πραγματικό περιβάλλον μιας ομάδα της Nissan.

Οι πιλότοι του «πραγματικού» κόσμου είναι όμως απαραίτητα καλοί και πίσω από μια οθόνη; Ο Charles Leclerc, επίσημος οδηγός της F1 της Ferrari, κατέστησε σαφές ότι αυτό δεν ισχύει: Οι καλύτεροι «simracers» είναι στην πραγματικότητα πολύ καλύτεροι από έναν οδηγό F1, όταν τα δύο μέρη βρεθούν πίσω από μια τιμονιέρα και μια οθόνη. 

node/39524
Opel Corsa-e rally

Opel Corsa-e: Η έκδοση Rally εξελίσσεται [video]

Τα αγωνιστικά EV, ύστερα από αγώνες ενιαίου τύπου, θα εμφανιστούν και στα ράλι, όπως το αναγγέλλει σιωπηρά το Opel Corsa-e του είδους.

Τρίτη, 21 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Opel Corsa-e: Η έκδοση Rally εξελίσσεται [video]

Για να αναδείξουν όλη την τεχνογνωσία τους στην ηλεκτρική κινητικότητα, οι κατασκευαστές προσέρχονται στον χώρο των αγώνων. Ήδη έχουμε σε εξέλιξη τη Formula E, αλλά και το Jaguar I-Pace Trophy. Και πλέον, οι κατασκευαστές προσβλέπουν και στα ράλι.

Η Opel θα μπορούσε να είναι η πρώτη φίρμα που θα προσέλθει σε αυτήν τη διοργάνωση με το νέο Corsa-e Rally, όπως αφήνει να εννοηθεί -ή να μαντέψουμε- το πρώτο βίντεο που δημοσιεύτηκε από ειδικούς στο zeroundersteer. Το ηλεκτρικό σουπερμίνι, αδελφό μοντέλο του Peugeot e-208, εξελίσσεται στις πίστες δοκιμών των Blitz, επιτρέποντάς μας να εξοικειωθούμε με την ενοχλητική (;) εικόνα ενός EV ράλικαρ. Και λέμε «ενοχλητική», καθώς μόνο ο θόρυβος από τον τροχασμό του αυτοκινήτου θα διαταράσσει την ηρεμία στα βουνά και στα δάση.

Opel Corsa-e rally

Εδώ έχουμε να κάνουμε με μια ασφάλτινη εκδοχή του Corsa-e που έχει το στάνταρ σύστημα κίνησης του ηλεκτρικού σουπερμίνι της Opel, (ηλεκτρομοτέρ 136 PS και 260 Nm, μπαταρίες 50 kWh), με ένα διαφορικό Torsen να φροντίζει για τη μετάδοση. Την επαφή του με τον δρόμο θα υποστηρίζουν φυσικά αναβαθμισμένες αναρτήσεις και λάστιχα. Επιπλέον. θα υπάρχουν τρεις ρυθμίσεις οδήγησης: Competition, Rain και Eco, με την τελευταία για εξοικονόμηση ενέργειας στις απλές διαδρομές.

Opel Corsa-e rally

Το αγωνιστικό Opel Corsa-e θα κάνει το ντεμπούτο του στο ενιαίο ADAC Opel e-Rally Cup σε τιμή που αναμένεται να είναι κάτω από €50.000 για τις ιδιωτικές ομάδες.