node/37320

Formula E: Η Nissan e.dams στη νέα σεζόν με αναβαθμισμένο κινητήριο σύνολο

Η ομάδα επιστρέφει στα “ηλεκτρικά” αγωνιστικά δρώμενα,  με αμετάβλητη αποφασιστικότητα και προσηλωμένη στην τεχνολογική καινοτομία.

Η Nissan e.dams, εκτός από την ανανεωμένη εμφάνισή  της για την έκτη σεζόν του πρωταθλήματος ABB FIA της Formula E, έχει ανανεώσει και το κινητήριο σύνολο του αγωνιστικού της αυτοκινήτου,  για να αντιμετωπίσει τις επικείμενες προκλήσεις. 

Η σεζόν ξεκινά στις 22 και 23 Νοεμβρίου στην πίστα Diriyah, της Σαουδικής Αραβίας.

Το επερχόμενο Σαββατοκύριακο, με τους διπλούς αγώνες, σηματοδοτεί το ντεμπούτο για το αναβαθμισμένο κινητήριο σύνολο της Nissan e.dams, που υποβλήθηκε σε αλλαγές λόγω των νέων κανονισμών του πρωταθλήματος. Η λύση του ενός μοτέρ αντικαθιστά το πρωτοποριακό σύστημα διπλού κινητήρα που έφερε ρεκόρ για την ομάδα στην πέμπτη σεζόν. Οι προκαταρκτικές δοκιμές, κατέδειξαν ότι το αναβαθμισμένο κινητήριο σύνολο είναι πολλά υποσχόμενο, πραγματοποιώντας κορυφαίους χρόνους σε πρόσφατες δοκιμές στην Βαλένθια της Ισπανίας. 

Η Nissan e.dams θα διανύσει τη δεύτερη σεζόν της στον πρωτάθλημα, επωφελούμενη από την συνοχή της ομάδας της, διατηρώντας το ήδη υψηλό επίπεδο αφοσίωσης και προσήλωσης στην καινοτομία. 

niss

"Η πρώτη μας σεζόν μας ήταν μια λαμπρή πλατφόρμα για την προβολή της ηλεκτρικής κινητικότητας και θα συνεχίσουμε να πιέζουμε τα όρια μας, κατά τη διάρκεια της έκτης σεζόν", δήλωσε ο Michael Carcamo, διευθυντής του παγκόσμιου μηχανοκίνητου αθλητισμού της Nissan. "Αντιμετωπίζουμε νέες προκλήσεις φέτος, με το αναβαθμισμένο μας κινητήριο σύνολο  και τον αυξημένο ανταγωνισμό, καθώς και με νέους παίκτες να συμμετέχουν στο πρωτάθλημα".

Ως ηγέτιδα δύναμη στην αγορά των αμιγώς ηλεκτροκίνητων  οχημάτων στην Ευρώπη, η Nissan συμμετέχει  στη Formula E,  για να αποδείξει την ισχύ και την απόδοση της τεχνολογίας των ηλεκτροκίνητων οχημάτων της, καθώς αποτελούν  βασικό πυλώνα του οράματος  Nissan Intelligent Mobility.

niiiii

Με την συμμετοχή της στην Formula E, η Nissan κεφαλαιοποιεί την εμπειρία της με στόχο την περαιτέρω βελτίωση των ηλεκτρικών της οχημάτων και αντιστρόφως . Για παράδειγμα, το λογισμικό διαχείρισης ενέργειας του αγωνιστικού αυτοκινήτου της Formula E της Nissan, διαθέτει γραμμές κώδικα που χρησιμοποιούνται στο ηλεκτρικό αυτοκίνητο Nissan LEAF, αλλά και τα επερχόμενα οχήματα έχουν επηρεαστεί έντονα από την αγωνιστική μηχανή. 

nii

Ο εναρκτήριος  αγώνας της νέας σεζόν,  θα είναι ο πρώτος για την Nissan e.dams χωρίς τον ιδρυτή της ομάδας,  Jean-Paul Driot. Ωστόσο, οι γιοι του, Γκρέγκορι και Ολιβιέ, θα το αντικαταστήσουν επάξια για τις επερχόμενες σεζόν.

"Είμαστε εξαιρετικά περήφανοι για αυτό που ο πατέρας μας πέτυχε στον  μηχανοκίνητο αθλητισμό", δήλωσαν από κοινού οι Gregory και  Olivier Driot. "Ο στόχος μας είναι να συνεχίσουμε ό, τι πέτυχε με την αφοσίωσή του και την αποφασιστικότητά του. Είμαστε αποφασισμένοι να συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε στη μνήμη του, τόσο στην έκτη σεζόν, όσο και στις επερχόμενες.”

[Πηγή: Nissan]
 

node/39591
Ferrari Hublot Esports Series

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Η Ferrari ανακοινώνει την επικείμενη έναρξη του προγράμματος e-sport που ονομάζεται «Hublot Esport Series». Ο νικητής της γενικής κατάταξης θα συμμετάσχει στην επίσημη ομάδα Esport Ferrari και θα ενημερωθεί από τον Charles Leclerc.

Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Ο πρώτος αγώνας έχει προγραμματιστεί για τις 7 Αυγούστου: Αυτή θα είναι και η ημερομηνία έναρξης των εγγραφών, οι οποίες είναι δωρεάν. Το πρωτάθλημα θα πραγματοποιηθεί στο game «Assetto Cors»a με μια Ferrari 488 Challenge Evo, ειδικά σχεδιασμένη γι’ αυτήν την εκδήλωση. 

Μια πρώτη σειρά «AM» θα αναδείξει τους νικητές που θα προχωρήσουν στη συνέχεια στο επόμενο στάδιο: Στη Σειρά PRO, όπου θα διαγωνιστούν οι εικονικοί πιλότοι υψηλού επιπέδου. Συνολικά, 24 αγωνιζόμενοι θα πάρουν μέρος στους αγώνες τον επόμενο Οκτώβριο και θα γίνει μια νέα επιλογή με τους 12 ταχύτερους οδηγούς που θα συναντηθούν τον Νοέμβριο για τρεις νέους αγώνες.

Στο τέλος των παραπάνω, η Ferrari θα έχει τον τελικό νικητή, ο οποίος θα είναι σε θέση να συμμετάσχει επίσημα στην εικονική ομάδα του Cavallino Rampante, η οποία περιλαμβάνει ήδη δύο οδηγούς: Τους David Tonizza και Enzo Bonito.

Ferrari Hublot Esports Series

Και ευθύς αμέσως προκύπτει το ερώτημα: Ένας επίσημος οδηγός της Ferrari Esport θα έχει την ευκαιρία να βρεθεί στο μπάκετ μιας πραγματικής αγωνιστικής Ferrari; Η Ferrari απαντά ευγενικά ότι κάθε κλάδος είναι συγκεκριμένος και πρέπει να παραμείνει έτσι. Οπότε, όπως καταλαβαίνουμε από το λεγόμενα των Ιταλών, δεν θα υπάρξει τέτοια δυνατότητα… Σε αντίθεση με την GT Academy που διοργανώνει η Nissan, η οποία επιτρέπει σε έναν ερασιτέχνη να περνά από το εικονικό στο πραγματικό περιβάλλον μιας ομάδα της Nissan.

Οι πιλότοι του «πραγματικού» κόσμου είναι όμως απαραίτητα καλοί και πίσω από μια οθόνη; Ο Charles Leclerc, επίσημος οδηγός της F1 της Ferrari, κατέστησε σαφές ότι αυτό δεν ισχύει: Οι καλύτεροι «simracers» είναι στην πραγματικότητα πολύ καλύτεροι από έναν οδηγό F1, όταν τα δύο μέρη βρεθούν πίσω από μια τιμονιέρα και μια οθόνη. 

node/39562

Δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως ο νόμος για την ηλεκτροκίνηση

Δείτε αναλυτικά τις επιδοτήσεις και τα φορολογικά κίνητρα.

Παρασκευή, 24 Ιουλίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως ο νόμος για την ηλεκτροκίνηση

Δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως ο νόμος για την ηλεκτροκίνηση, σε ισχύ πλέον το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά» του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, με επιδοτήσεις για την αγορά 11.700 ηλεκτρικών οχημάτων και δίκυκλων, καθώς και 1.000 φορτιστών.

Όπως είχε τονίζει και κατά τη συζήτηση στη Βουλή, ο αρμόδιος υπουργός Κωστής Χατζηδάκης, προβλέπεται αύξηση του ποσοστού επιδότησης στο 20% (από 15% προηγουμένως) για ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα με τιμή έως 30.000 ευρώ, με παράλληλη αύξηση του «πλαφόν» του ποσού επιδότησης στα 6.000 ευρώ (από 5.500 ευρώ προηγουμένως), καθώς και ενίσχυση των φορολογικών κινήτρων για ηλεκτρικά δίκυκλα.

«Ακούγοντας τα αιτήματα που κατατέθηκαν στη δημόσια διαβούλευση και τις προτάσεις στη Βουλή, αποφασίσαμε να προχωρήσουμε ακόμα παραπέρα στο πρόγραμμα επιδότησης για την αγορά/μίσθωση ηλεκτροκίνητων ΙΧ και να δώσουμε ακόμα ένα κίνητρο στους πολίτες που θέλουν να αποκτήσουν ηλεκτροκίνητο όχημα» δήλωσε ο κ. Χατζηδάκης.

«Έτσι, το πρόγραμμα προβλέπει πλέον επιδότηση 20% (έναντι αρχικής πρότασης 15%) στα φθηνότερα αυτοκίνητα έως 30.000 ευρώ, με οροφή τις 6.000 ευρώ αντί για 5.500 ευρώ. Για τα ακριβότερα οχήματα αξίας άνω των 30.000 ευρώ, το ποσοστό επιδότησης παραμένει 15%, αλλά η οροφή αυξάνεται στα 6.000 ευρώ (από 5.500)» συμπλήρωσε.

Επιδότηση για τα ηλεκτρικά ποδήλατα
«Με την πρωτοβουλία «Κινούμαι Ηλεκτρικά», επιδοτείται η αγορά ή μίσθωση ηλεκτρικών ταξί με 25% και οροφή τα 10.500 ευρώ (15% για τα υβριδικά ταξί με οροφή τα 8.000 ευρώ). Επιδοτείται η αγορά ή μίσθωση ηλεκτρικών σκούτερ με ποσοστό 20% επί της τιμής και ποδηλάτων στο 40% της αξίας τους, ποσοστό που είναι το υψηλότερο στην Ευρώπη με οροφή τα 800 ευρώ».

Σημαντικά φορολογικά κίνητρα
Η δαπάνη για την αγορά ή τη μίσθωση όχι μόνο ενός ηλεκτρικού οχήματος, αλλά και ενός ηλεκτρικού ποδηλάτου ή ενός σκούτερ θα εκπίπτει προσαυξημένη κατά 50% και για τα νησιά κατά 70%. Η αγορά των οχημάτων αυτών θα αποσβένεται με αυξημένους συντελεστές κατά τα πρώτα χρόνια και θα εξαιρείται από τα τεκμήρια διαβίωσης η αρχική αγορά κάθε ηλεκτρικού αυτοκινήτου, αλλά πλέον μετά τη διαβούλευση και ηλεκτρικού μοτοποδηλάτου ή μοτοσικλέτας. Υπολογίζεται ότι σε ορισμένες περιπτώσεις, με τα νέα ενισχυμένα κίνητρα, θα έχουμε μείωση της τιμής ενός ηλεκτρικού ΙΧ μέχρι και 35%.