FIA: Και εγένετο… “Electric GT Racing Series”

FIA: Και εγένετο… “Electric GT Racing Series”

H FIA, ανακοίνωσε επίσημα τη δημιουργία μιας νέας αγωνιστικής κατηγορίας, με αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, που θα βασίζονται στην υπάρχουσα GT3 κλάση.

Η FIA κινείται σε ηλεκτρικούς ρυθμούς. Μετά τη Formula E, το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανoκίνητου Αθλητισμού, ανακοίνωσε επίσημα τη δημιουργία μίας νέας αγωνιστικής κατηγορίας με αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, που θα βασίζονται στην υπάρχουσα κλάση GT3.

Τα αγωνιστικά μοντέλα που θα λάβουν μέρος στο πρωτάθλημα θα έχουν παρόμοια απόδοση με αυτά της τρέχουσας γενιάς αυτοκινήτων GT3, με τη FIA να υποστηρίζει ότι οι ηλεκτρικές εκδόσεις αυτών θα ξεπεράσουν σε προδιαγραφές τους αντίστοιχους με κινητήρες εσωτερικής καύσης στους τομείς της επιτάχυνσης αλλά και της τελικής ταχύτητας. Σύμφωνα με τη FIA, τα αμιγώς ηλεκτρικά αγωνιστικά μοντέλα θα επιταχύνουν από στάση έως τα πρώτα 100 km/h σε λιγότερο από 2,4'', με την τελική τους ταχύτητα να ξεπερνά τα 300 km/h.

Τόσο οι κατασκευαστές όσο και η FIA δεσμεύτηκαν ότι στην ηλεκτρική GT3 κατηγορία οι συμμετέχοντες θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν την αρχιτεκτονική αλλά και συγκεκριμένα μηχανικά μέρη από τις υπάρχουσες εκδόσεις των μοντέλων τους.

GT3

Το ελάχιστο βάρος των ηλεκτρικών αγωνιστικών οχημάτων θα πρέπει να κυμαίνεται από τα 1.490 έως τα 1.530 kg, η ισχύς να προσεγγίζει τους 585 PS, με την κίνηση να μεταφέρεται είτε στους δύο πίσω τροχούς είτε στους τέσσερις, ανάλογα και με τα ηλεκτρικά μοτέρ που θα χρησιμοποιεί ο εκάστοτε κατασκευαστής.

Οι συμμετέχοντες, θα υποχρεούνται να χρησιμοποιούν κοινές μπαταρίες ιόντων λιθίου δια χειρός Saft (θυγατρικής του πετρελαϊκού κολοσσού Total), με τις συγκεκριμένες συστοιχίες μπαταριών να προσφέρουν 87 kWh και δυνατότητα ταχείας φόρτισης (700 Kw). Όπως υποστηρίζει η FIA, τα pit-stops θα διαρκούν ελάχιστα λεπτά και μέσα σε αυτό το χρόνο, το αγωνιστικό, θα φορτίζει το 60% της ισχύος της μπαταρίας του. Προφανώς και για τις ανάγκες των εν λόγω οχημάτων θα χρησιμοποιηθούν ειδικοί φορτιστές πολύ πιο ισχυροί από τους υπάρχοντες που δύναται να «προσφέρουν» έως 350 Kw.

GT3

«Το όραμα της FIA είναι να εξελίξει τους αγώνες σε ένα εργαστήριο για τη βιώσιμη κινητικότητα», δήλωσε ο Πρόεδρος της FIA, Jean Todt, για να συμπληρώσει «η ανακοίνωση αυτής της νέας κατηγορίας αγωνιστικών οχημάτων εξυπηρετεί αυτόν τον στόχο, καθώς θα ανοίξει το δρόμο για νέες τεχνολογίες μπαταριών και ταχυφορτιστών. Μια τέλεια απεικόνιση δηλαδή για το τι θα περιμένουμε στο μέλλον και από τα αυτοκίνητα δρόμου».

[Πηγή: FIA]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube