FIA: Γιατί έπεσε ένα γύρο νωρίτερα η καρό σημαία στον Καναδά

Πώς το γραφικό της τηλεόρασης μπέρδεψε τον υπεύθυνο του αγώνα.

Ο Charlie Whiting έδωσε κάποιες εξηγήσεις για το πώς στον αγώνα στον Καναδά, η καρό σημαία έπεσε ένα γύρο νωρίτερα προκαλώντας ένα μικρό χάος.
Ο Whiting είπε ότι ήταν θέμα κακής συνεννόησης του αρμόδιου για να πει πότε θα πέσει η καρό σημαία με το κέντρο του αγώνα. Ο αρμόδιος πίστευε ότι ο Vettel ολοκλήρωνε τον 70ο γύρο, ρώτησε το κέντρο του αγώνα σε ποιο γύρο είναι ο Γερμανός και του είπαν στον 70ο και έτσι έδωσε την εντολή στην Winnie Harlow να «ρίξει» την καρό σημαία.

Ο Whiting πιστεύει πως η λάθος εκτίμηση προήλθε από το γεγονός ότι είδαν το τηλεοπτικό γραφικό που όμως σηματοδοτεί τον γύρο στον οποίο βρίσκεται ο επικεφαλής του αγώνα και όχι τους γύρους που έχουν ολοκληρωθεί, κάτι που είχε γίνει και το 2014 στην Κίνα.
Ωστόσο τόνισε πως πρέπει να βελτιωθεί ακόμη περισσότερο η επικοινωνία μεταξύ των ανθρώπων που είναι υπεύθυνοι για κάθε Grand Prix, τονίζοντας ότι πολλές φορές υπάρχουν προβλήματα ακόμη και λόγω της γλώσσας και παραδεχόμενος ότι το γραφικό στην τηλεόραση μπορεί και να προκαλέσει παρεξηγήσεις.

Όπως και να έχει, κάποιοι από τους οδηγούς συνέχισαν στον ρυθμό που είχαν και κάποιοι άλλοι έκοψαν φοβούμενοι ότι θεατές μπορεί να μπουν στην πίστα, την ώρα που οι κριτές κουνούσαν όλες τις σημαίες, όπως είθισται να γίνεται στο τέλος κάθε αγώνα.

Ήταν πολύ δύσκολο, είπε ο Whiting, για τον υπεύθυνο κάποιας ομάδας να ρισκάρει να πει στον οδηγό του να κόψει ρυθμό, αφού ο αγώνας δεν είχε ολοκληρωθεί. Σε όσους με ρώτησαν πρόλαβα να απαντήσω πως έπρεπε να συνεχίσουν για να είμαστε σίγουροι.  

Το… μπάχαλο έληξε γρήγορα πάντως με τους αγωνοδίκες να μετρούν τον 68ο γύρο σαν γύρο τελικής κατάταξης, όπως θα έκαναν αν στον 69ο γύρο είχε εμφανιστεί κόκκινη σημαία και χωρίς (ευτυχώς) να αλλάζει η κατάταξη ανάμεσα στους δέκα πρώτους.