node/32117

Επίσημο: Ο Sainz στη McLaren, αντί του Alonso

Καπνός χωρίς φωτιά δεν υπάρχει. Οι φήμες που ήθελαν τον Sainz κοντά στη McLaren επιβεβαιώνονται και επισήμως.

Ο Carlos Sainz, όπως ανακοινώθηκε και επίσημα μόλις πριν λίγα λεπτά, θα είναι ο ένας από τους δύο οδηγούς της McLaren. Ο Ισπανός αντικαθιστά τον συμπατριώτη και εν πολλοίς μέντορά του, Fernando Alonso.

O Sainz ως οδηγός της Red Bull είχε φύγει από την Toro Rosso «δανεικός» στη Renault.  Οι σχέσεις που ανέπτυξε με το γαλλικό εργοστάσιο, το ελκυστικό για marketing όνομα της οικογένειάς του και η καλή μαρτυρία του συμπατριώτη του Fernando Alonso τον έφεραν κοντά στη McLaren, η οποία πλέον χρησιμοποιεί κινητήρες Renault.

Υπήρχε η πιθανότητα ο Sainz να πάει στη Red Bull, αντί του Ricciardo. Όμως, όπως όλα δείχνουν για τη θέση αυτή θα προτιμηθεί ο Gasly, οδηγός της Toro Rosso σήμερα που έχει να επιδείξει καλά αποτελέσματα και αρκετή πλέον  εμπειρία με τον κινητήρα της Honda που φέτος χρησιμοποιεί η δεύτερη ομάδα της Red Bull και από του χρόνου θα χρησιμοποιεί και η πρώτη. Η Red Bull είχε μια option στο συμβόλαιο του Sainz την οποία θα έπρεπε να ενεργοποιήσει ως τον Σεπτέμβριο. Αλλά από την πλευρά του Ισπανού ήταν σαφές ότι θα δεχόταν να μείνει στο δυναμικό της αυστριακής εταιρείας μόνο αν ήταν να οδηγεί στην πρώτη ομάδα και όχι για να επιστρέψει στην Toro Rosso.  

«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε ότι ο Carlos Sainz  εντάσσεται ως οδηγός στην ομάδα μας» δήλωσε ο CEO της McLaren, Zak Brown. «Είναι μια επιλογή που αξιολογούσαμε για καιρό, καθώς είναι πολύ ψηλά στη λίστα των σπουδαίων ταλέντων της Formula 1 για το παρόν και το μέλλον». Ο ίδιος ο Sainz δήλωσε προφανώς «ενθουσιασμένος με την προοπτική να οδηγώ για τη McLaren το 2019. Είναι κάτι που εξέταζα για καιρό. Είναι πολύ χαρούμενος που ανοίγω ένα νέο κεφάλαιο στη ζωή και στην καριέρα μου».

Για τη δεύτερη θέση στη McLaren ερίζουν αυτοί τη στιγμή οι Vandoorne (ήδη πιλότος της ομάδας τον οποίο «εξαφάνισε» αγωνιστικά ο Alonso), ο διεκδικητής του τίτλου στην F2 και οδηγός των ακαδημιών της McLaren, Lando Norris.  Και ο Esteban Ocon, ο Γάλλος της Force India, ο οποίος όμως  είναι οδηγός του προγράμματος ανάδειξης  ταλέντων της Mercedes.

«Η ανακοίνωση για τον δεύτερο οδηγό θα έρθει το προσεχές διάστημα», λέει η McLaren.

 

node/40199

Lance Stroll: Ήμουν θετικός στον κορονοϊό αλλά τώρα είμαι έτοιμος να αγωνιστώ στην Πορτογαλία

Ο οδηγός της Racing Point εξηγεί τι ακριβώς έγινε στον αγώνα της Γερμανίας και πώς διαγνώστηκε θετικός. 

Τετάρτη, 21 Οκτωβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Lance Stroll: Ήμουν θετικός στον κορονοϊό αλλά τώρα είμαι έτοιμος να αγωνιστώ στην Πορτογαλία

Ο οδηγός της Racing Point Lance Stroll επιβεβαίωσε ότι βγήκε θετικός στον κορονοϊό μετά το Grand Prix του Eifel στη Γερμανία, αλλά είναι σε θέση να αγωνιστεί στην Πορτογαλία αυτό το Σαββατοκύριακο.

Ο Καναδός είναι ο δεύτερος οδηγός που διαγνώστηκε θετικός καθώς είχε προηγηθει ο Sergio Perez, που αναγκάστηκε να χάσει το Βρετανικό Grand Prix τον Αύγουστο λόγω του ιού.

Ο Stroll έχασε τον αγώνα Nurburgring μετά από αδιαθεσία που αισθάνθηκε Σάββατο το πρωί, παραπονούμενος για συμπτώματα που μοιάζουν με γρίπη, και αντικαταστάθηκε για το υπόλοιπο του Σαββατοκύριακου από τον Nico Hulkenberg, ο οποίος είχε ανατικαταστήσει και τον Perez στο Silverstone.

Ο Stroll είχε διαγνωστεί αρνητικός πριν το Σαββατοκύριακο του Eifel GP, αλλά αποδείχθηκε στη συνέχει ένα δεύτερο τεστ τον έβγαλε θετικό. 
Πλέον, όπως είπε, αισθάνομαι 100% καλά και τα μετέπειτα τεστ βγήκαν αρνητικά. 

Περιγράφοντας τα όσα έγιναν στο γερμανικό GP είπε: «Εφτασα στο Nurburgring μετά από αρνητικά τεστ. Το Σάββατο το πρωί άρχισα να νιώθω αδιαθεσία και ξύπνησα με πρόβλημα στο στομάχι. Ακολούθησα το πρωτόκολλο της FIA και απομονώθηκα στο αυτοκινούμενο της ομάδα και δεν μπήκα ξανά στην πίστα. Δεν ήμουν σε θέση να αγωνιστώ και έτσι πέταξα σπίτι νωρίς το πρωί της Κυριακής. Καθώς ακόμα ένιωθα καταβεβλημένος, έκανα ένα τεστ Covid το πρωί της Κυριακής. Την επόμενη μέρα τα αποτελέσματα βγήκαν θετικά, οπότε έμεινα στο σπίτι σε αυτο-απομόνωση για τις επόμενες 10 ημέρες. Ευτυχώς, τα συμπτώματά μου ήταν αρκετά ήπια». 

Τώρα τα αποτελέσματα των τεστ είναι αρνητικά, είπε και αισθάνομαι έτοιμος να αγωνιστώ στην Πορτογαλία. 

Η επιβεβαίωση για το θετικό τεστ του Stroll έρχetai μια εβδομάδα αφότου ο θρύλος του MotoGP Valentino Rossi αναγκάστηκε να χάσει το GP της Aragon όταν και αυτός διαγνώστηκε θετικός. 

Ο Stroll βρίσκεται  στην ένατη θέση στο πρωτάθλημα οδηγών έχοντας σημειώσει φέτος μόνον μια παρουσία στο βάθρο, στον αγώνα της Monza τον Σεπτέμβριο.

node/40187

Η Renault αναβαθμίζει την αυτονομία του ηλεκτρικού Twingo [video]

Αρχισε η διάθεση του Renault Twingo Z.E. με τιμές που στη Γαλλία ξεκινούν από €21.350. 

Τρίτη, 20 Οκτωβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Η Renault αναβαθμίζει την αυτονομία του ηλεκτρικού Twingo [video]

Η Renault δημοσιοποίησε τις πλήρεις τεχνικές λεπτομέρειες, καθώς και νέες φωτογραφίες και ένα λεπτομερές βίντεο από το μικρότερο EV, το Twingo Ζ.Ε.

Στο ηλεκτρικό Twingo, που ακούει στο κωδικό όνομα Z.E., τη θέση του κινητήρα βενζίνης στο πίσω μέρος έχει πάρει ένα ηλεκτρικό μοτέρ, το οποίο αποδίδει 82 PS και 160 Nm. Ο χώρος αποσκευών των 174-240 lt δεν έχει επηρεαστεί καθόλου από αυτή την αλλαγή, ούτε και οι υπόλοιποι χώροι της καμπίνας, αφού η συστοιχία μπαταριών έχει ενσωματωθεί πλήρως στο πάτωμα, κάτω από τα εμπρός καθίσματα, με αποτέλεσμα όμως να περιορίζεται ελάχιστα η απόσταση από το έδαφος.

twing

Για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό Renault, οι μπαταρίες δεν είναι αερόψυκτες, αλλά υγρόψυκτες. Αρχικά η Renault είχε ανακοινώσει πως η χωρητικότητα των 21,3 kWh της μπαταρίας χαρίζει αυτονομία 180 km κατά WLTP, και περίπου 250 km σύμφωνα με τη μέτρηση WLTP City –δηλαδή χωρίς οδήγηση σε αυτοκινητόδρομο. Τώρα η Renault ανέβασε αυτές τις τιμές σε 190 και 270 km αντίστοιχα. 

Το Twingo Z.E. φτάνει από στάση τα 60 km/h σε 4,8", ενώ η απόδοση του μοτέρ μειώνεται στο πρόγραμμα Eco, με το οποίο επιτυγχάνεται η βέλτιστη αυτονομία. Ο λεβιές του κιβωτίου δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να καθορίσει τον τρόπο ανάκτησης ενέργειας μεταξύ τριών επιλογών, αναλόγως αν προτιμά το αυτοκίνητο να ρολάρει ή να επιβραδύνει στο άφημα του γκαζιού. Και ακόμα κι όταν ο ιδιοκτήτης βρίσκεται εκτός αυτοκινήτου, μπορεί να δει το επίπεδο της μπαταρίας, να καθορίσει τη διαδρομή του, να βρει σημεία φόρτισης κ.ά. μέσω της εφαρμογής My Renault.

inter

Με τις πωλήσεις να έχουν ξεκινήσει στη Γαλλία και σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές, η τιμή του αυτοκινήτου στη Γαλλία ξεκινά από €21.350. Διατίθεται σε τρία επίπεδα επένδυσης (Life, Zen και Intens), καθώς και Vibes Limited Edition. Το τελευταίο ξεκινά από €26.450 € στη Γαλλία και διαθέτει μοναδικές στιλιτσικές επιλογές, όπως το νέο χρώμα Valencia Orange, λευκές πινελιές στη μάσκα, τροχούς 16 ιντσών και διακοσμητικές λωρίδες στις πίσω πόρτες.  
Ανάλογες σχεδιαστικές λεπτομέρειες έχουμε και στο εσωτερικό που διαφοροποιούν τη συγκεκριμένη έκδοση από την «απλή».