node/34746

Το επαναφορτιζόμενο υβριδικό Volvo XC40 T5 Twin Engine έρχεται

Οι τεχνικές προδιαγραφές του υβριδικού επαναφορτιζόμενου Volvo XC40 T5 Twin Engine έγιναν επιτέλους γνωστές: 3κύλινδρος βενζινοκινητήρας και ηλεκτρομοτέρ για 262 άλογα.

Το αυτοκίνητο ανακοινώθηκε σχεδόν πριν από ένα χρόνο, αλλά οι τεχνικές προδιαγραφές του συστήματος κίνησής του μόλις σήμερα έγινα γνωστές. Η υβριδική επαναφορτιζόμενη παραλλαγή του Volvo XC40 T5 περιλαμβάνει το μικρό 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα των 1.500 cc που για την περίσταση αποδίδει 180 άλογα, έναντι των 150 PS στο βασικό μοντέλο Τ3. Και υποβοηθείται από ένα ηλεκτροκινητήρα ισχύος 82 ίππων. 

Ο συνδυασμός αυτός δίνει μέγιστη αθροιστική ισχύ 262 PS, με το σύνολο να συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο επτά ταχυτήτων. Η Volvo ανακοινώνει μέγιστη ταχύτητα 205 km/h και 0-100 km/h σε 7,3”. Η απόδοση είναι λιγότερο κολακευτική από την κλασική έκδοση T5 με τον 4κύλινδρο δίλιτρο κινητήρα των 247 PS που χρειάζεται 6,5” για το σπριντ των 0-100 km/h.

Το πλεονέκτημα του Twin Engine θα είναι βέβαια οι ανάγκες του σε αμόλυβδη βενζίνη. Εξοπλισμένο με μπαταρία ιόντων λιθίου, ενεργειακής πυκνότητας 9,7kWh, η παρουσία της συστοιχίας δεν επηρεάζει τη χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ. Ανάλογα με την «πρίζα», η φόρτιση διαρκεί από 2,5 έως επτά ώρες -16Α ή 6Α. Η ηλεκτρική αυτονομία του δεν είναι ακόμη γνωστή (θα πρέπει να κυμαίνεται ανάμεσα στα 40 με τα 50 km), αλλά το XC40 T5 Twin Engine ανακοινώθηκε με εκπομπές CO2 σε κύκλο WLTP των 57 g/km.

Η τιμή του για την ελληνική αγορά δεν έχει ακόμη αποκαλυφθεί, αλλά δεν πρέπει να αργήσει -θα σας κρατήσουμε ενήμερους. Με αυτό το μοντέλο, η Volvo βαδίζει πιστά στην υπόσχεσή της να διαθέτει 100% εξηλεκτρισμένη γκάμα από το 2019, λαμβάνοντας υπόψη ότι η παραγωγή του V40 θα σταματήσει σε λίγες εβδομάδες.

node/39392

Volvo: Η μεγαλύτερη ανάκληση στην ιστορία της

Η ανάκληση αφορά 2,2 εκατομμύρια αυτοκίνητα της Volvo που παρήχθησαν σε περίοδο 13 ετών.

Παρασκευή, 03 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Volvo: Η μεγαλύτερη ανάκληση στην ιστορία της

Η Volvo ανακοίνωσε ανάκληση 2,2 εκατομμυρίων αυτοκινήτων που παρήχθησαν μεταξύ 2006 και 2019 για να διορθώσει πιθανό πρόβλημα με καλώδιο στις ζώνες ασφαλείας των εμπρός καθισμάτων. Αυτή είναι η μεγαλύτερη ανάκληση στην ιστορία της Volvo, η οποία σήμερα ανήκει στον κινεζικό όμιλο Geely.

Η σουηδική φίρμα θα επικοινωνήσει με τους ιδιοκτήτες των οχημάτων που αφορά η ανάκληση, όπως τα μοντέλα V60, V70 και XC60, ζητώντας τους να επισκεφθούν την τοπική αντιπροσωπεία Volvo όπου θα γίνουν οι απαραίτητες επισκευές χωρίς κόστος.

Εκπρόσωπος της Volvo δήλωσε: «Το θέμα αφορά ένα χαλύβδινο καλώδιο που συνδέεται με τις εμπρός ζώνες ασφαλείας. Το καλώδιο αυτό μπορεί, κάτω από ορισμένες συνθήκες και με συγκεκριμένη συμπεριφορά από την πλευρά του χρήστη, να υποστεί κόπωση με την πάροδο του χρόνου. Αυτό θα μπορούσε να προκαλέσει ζημιά στο καλώδιο, με αποτέλεσμα μειωμένη λειτουργία συγκράτησης από τη ζώνη ασφαλείας.»

Σύμφωνα με την Volvo, δεν υπάρχει κάποια αναφορά ατυχήματος ή τραυματισμού σχετικά με τη ζώνη ασφαλείας, με την ανάκληση να είναι προοληπτικού χαρακτήρα.

[Πηγή: Reuters]

node/39354
Volvo XC40  T5 Recharge

Νέο Volvo XC40 T5 Recharge από €52.060

Το μικρότερο SUV της Volvo είναι πλέον διαθέσιμο και στη χώρα μας σε επαναφορτιζόμενη υβριδική έκδοση. Συνεπώς, με διευρυμένη ηλεκτρική λειτουργία, μειώνοντας έτσι το ανθρακικό αποτύπωμά του στην πόλη.

Δευτέρα, 29 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Νέο Volvo XC40 T5 Recharge από €52.060

Το XC40 έχει βελγικό «αίμα» στις μπιέλες του, μιας και το μικρό SUV της Volvo κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Γάνδης. Με μεγάλο εμπορικό διασκελισμό και στη χώρα μας, ειδικά ύστερα από τη στέψη του ως «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2018» είδε την καμπύλη των πωλήσεών του να υπόκειται στη φθορά του χρόνου. 

Έτσι, με το σωστό μομέντουμ, δίπλα στους παραδοσιακούς κινητήρες βενζίνης και ντίζελ και τις δύο προγενέστερες, ελαφρά υβριδικές παραλλαγές (B4 και B5 με μπαταρία 48V και μίζα-εναλλάκτη για να δώσει ώθηση στον βενζινοκινητήρα) ήρθε να προστεθεί στην γκάμα και μια έκδοση plug-in hybrid που υπόσχεται αυτονομία 40 km. 

Ένας ιδανικός(;) συμβιβασμός μέχρι να λανσαριστεί το αμιγώς ηλεκτρικό XC40 Recharge P8.
Στον ελληνικό κατάλογο μέχρι στιγμής εμφανίζεται μόνο η έκδοση T5 Twin Recharge (υπάρχει και Τ4) με τιμή εκκίνησης τις €52.060. Η βασική έκδοση Inscription Expression είναι και η μοναδική με τιμή προ φόρων κάτω από σαράντα χιλιάρικα (€37.400) με ό,τι σημαίνει αυτό για τις ευεργετικές ρυθμίσεις των εταιρικών στόλων.

Volvo XC40 T5 Recharge

Το T5 Twin Recharge φορά 3κύλινδρο 1.500άρι μοτέρ βενζίνης, τούρμπο, με 180 άλογα που με τα 82 του ηλεκτρομοτέρ φτάνουν συνδυαστικά τους 262 PS. H μπαταρία των ιόντων λιθίου είναι μικρή, μόλις 10,7 kWh με 8,5 kWh ωφέλιμες. Που σημαίνει ότι η πιθανότητα να ξεμένεις από ρεύμα στην καθημερινότητά σου είναι υπαρκτή. Όσον αφορά τη φόρτισή της, χρειάζεται πέντε ώρες σε οικιακή πρίζα 10Α και τρεις σε 16άρα. 

Κατά τα λοιπά, η κατανάλωση αναμένεται χαμηλή στην πόλη (αν είναι καθημερινά φορτισμένο) και, σύμφωνα με ό,τι γνωρίζουμε για τα XC40, η καμπίνα θα είναι φιλόξενη και πρακτική, ο εξοπλισμός ασφαλείας πλήρης, οι επιδόσεις χωρίς ενστάσεις, η συμπεριφορά ισορροπημένη αλλά όχι σπορ, ενώ ορατότητα πίσω και τρία τέταρτα προβληματική όπως και η βολή του μεσαίου επιβάτη στο πίσω κάθισμα. 

Διαμορφώστε εδώ το δικό σας XC40 T5 XC40 T5 Recharge στον configurator της ελληνικής αντιπροσωπείας

Το Volvo XC40 T5 XC40 T5 Recharge με μια ματιά
Τεχνολογία PHEV, κινητήρας βενζίνης 1.477 cc, i3, 12v, 2 ΕΕΚ, άμεσος ψεκασμός, τούρμπο, ιντερκούλερ, ηλεκτρομοτέρ, μπαταρία ιόντων λιθίου 10,7 kWh
Απόδοση Βενζινοκινητήρας 180 PS/5.800 rpm, 265 Nm/1.500-3.000 rpm, ηλεκτρομοτέρ 82 PS/160 Nm. Συνδυαστική απόδοση 262 PS/425 Nm
Μετάδοση Εμπρός, αυτόματο κιβώτιο επτά σχέσεων
Διαστάσεις 4.425 x 1.863 x 1.652 mm
Βάρος 1.812 kg
0-100 km/h 7,3”
Τελική ταχύτητα 180 km/h
Μέση κατανάλωση 2,0 lt/100 km (WLTP)
Εκπομπές CO2 45 g/km (WLTP)
Χώρος αποσκευών 460 lt
Τιμή Από €52.060
Μετρήσεις κατασκευαστή