node/37245

Τι αυτοκίνητα αγόρασαν οι Έλληνες το 2019

Άνοδος 2,3% τον Οκτώβριο – Ξεπέρασαν τις 100.000 οι πωλήσεις στο δεκάμηνο

Άνοδο 2,3% σημείωσε η ελληνική αγορά τον Οκτώβριο με βάση τα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Υπηρεσίας και του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων. Συγκεκριμένα τον μήνα που πέρασε πωλήθηκαν 7.290 καινούργια αυτοκίνητα έναντι 7.125 του αντίστοιχου περυσινού μήνα.

Στις καλές επιδόσεις της χρονιάς πρέπει να προσμετρήσουμε το γεγονός ότι για πρώτη φορά από την εκδήλωση της οικονομικής κρίσης, στο τέλος του δεκαμήνου οι συνολικές πωλήσεις ξεπέρασαν το ψυχολογικό όριο των 100.000 καινούργιων αυτοκινήτων. Συγκεκριμένα ως το τέλος Οκτωβρίου είχαν πουληθεί 100.062 καινούργια αυτοκίνητα έναντι 91.201 του αντίστοιχου χρονικού διαστήματος του 2018.

To ενδιαφέρουν των καταναλωτών για το αυτοκίνητο έχει αναζωπυρωθεί όπςω φαίνεται και από τους πολλούς επισκέπτες της έκθεσης «Αυτοκίνηση 2019» που βρίσκεται σε εξέλιξη στην Αθήνα και η οποία κλείνει τις πύλες της την Κυριακή το βράδυ. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Αυτοκίνηση 2019: Τα σημαντικότερα μοντέλα της έκθεσης

Τώρα και σε ό,τι έχει να κάνει με τις προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών, αύξηση σημειώνει (αναμενόμενο) η κατηγορία των SUV.  Το σύνολο των πωλήσεων της κατηγορίας αντιπροσωπεύει για το 2019 το 33,8% της αγοράς, όταν πέρυσι αντιπροσώπευε το 28,2%. Αντίθετα πτώση 2,2% παρουσιάζει η κατηγορία των μικρομεσαίων, όμως σε αυτό το ποσοστό δεν προσμετρούνται οι πωλήσεις των SUV της συγκεκριμένης κατηγορίας.

segm

Σε ό,τι έχει να κάνει τέλος με το ποιο καύσιμο προτιμούν οι Έλληνες καταναλωτές, φαίνεται ότι η αρχική «υστερία» του ντίζελ έχει καταλαγιάσει και η αγορά έχει εξορθολογιστεί.

Έτσι στο σύνολο του δεκαμήνου, το 65,7%  των συνολικών πωλήσεων αφορά σε αυτοκίνητα με κινητήρα βενζίνης και μόλις το 26,6% αυτοκίνητα με κινητήρες ντίζελ.

Για το ίδιο χρονικό διάστημα, τα υβριδικά αντιπροσωπεύουν το 5,4% της αγοράς, ενώ τα αμιγώς ηλεκτρικά είναι μόλις το 0,4% των συνολικών πωλήσεων.

kay

node/40164

Το DRIVE 289 κυκλοφορεί την Κυριακή 18/10, με τη Real News

Το νέο μας τεύχος έχει απ' όλα και θα σας περιμένει στα περίπτερα την Κυριακή.

Παρασκευή, 16 Οκτωβρίου 2020 | Αργύρης Τούντας Επικοινωνία

Το DRIVE 289 κυκλοφορεί την Κυριακή 18/10, με τη Real News

Μια ματιά στα στοιχεία των πωλήσεων, είναι αρκετή για να αποδείξει πως το Toyota Yaris είναι εδώ και χρόνια το πιο αγαπημένο μοντέλο των Ελλήνων.

Γι’ αυτό και αφιερώσαμε το εξώφυλλο του νέου τεύχους στην ολοκαίνουργια, τέταρτη γενιά η οποία αποτελεί μια πολύ ευχάριστη έκπληξη σε όλα τα επίπεδα. Μπορείτε να διαβάσετε τόσο για τη συμβατική έκδοση με τον 1.500άρη VVT-i κινητήρα στο Master Test, όσο και για την υβριδική στο θέμα «Υβριδικό ή ντίζελ» με συμπρωταγωνιστή το Peugeot 208 1.5 BlueHDi. Τα οδηγήσαμε παράλληλα στην ίδια ακριβώς διαδρομή, κάτω από τις ίδιες συνθήκες για να δούμε με ποιο κάνεις την περισσότερη οικονομία και πού.

Η πανέμορφη μα και ιδιαίτερα απαιτητική McLaren 765LT που συνεχίζει το θρύλο των Longtail, αναλαμβάνει να δώσει εξωτική νότα στις σελίδες μας, ενώ το ηλεκτρικό Hyundai Kona με την τεράστια αυτονομία συμπληρώνει τις θέσεις του εξωφύλλου. Μεγάλο ενδιαφέρον έχει η δοκιμή του ολοκαίνουργιου SEAT Leon FR με τον 1.5 TSI των 150 PS, όπως και η πρώτη επαφή με την νέα γενιά του Honda Jazz που διατίθεται αποκλειστικά σε υβριδική έκδοση. Μια πρώτη γεύση πήραμε επίσης από το ηλεκτρικό Honda e, και μια που μιλήσαμε για Honda, αξίζει να αναφέρουμε πως ο Κλεάνθης αυτό τον μήνα ετοίμασε ένα κομμάτι με αφορμή τη δήλωση πως η εταιρεία θα αποχωρήσει από την F1 στο τέλος του 2021.

Οι ανανεωμένες εκδόσεις των Citroën C3 και Suzuki Swift, μαζί με την ήπια υβριδική έκδοση του Ford Fiesta των 155 PS ολοκληρώνουν το κομμάτι των δοκιμών, ενώ το συγκριτικό μεταξύ Audi A3 35 TFSI, BMW 118i και Mercedes-Benz A 200 βάζει τη δική του premium σφραγίδα ενδιαφέροντος.

Τέλος, σχεδόν 25 σελίδες αναφέρονται στα επαγγελματικά μοντέλα με την μορφή του ετήσιου αφιερώματος που κάνουμε σε αυτά. Εκεί θα βρείτε όλα τα νέα μοντέλα της αγοράς αλλά και αυτά που αναμένονται, καθώς και όλες τις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις τους.

Καλή ανάγνωση!

node/40142

Πώς θα λειτουργεί το ενιαίο e-pass από τις 4 Νοεμβρίου

Οι κάτοχοι πομποδέκτη θα μπορούν να τον «φορτίζουν» μόνον στον πάροχο με τον οποίο έχουν σύμβαση. 

Πέμπτη, 15 Οκτωβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Πώς θα λειτουργεί το ενιαίο e-pass από τις 4 Νοεμβρίου

Διευκρινίσεις για την πλήρη εφαρμογή της ενιαίας χρήσης του e-pass έδωσε το υπουργείο Μεταφορών, ενόψει της εφαρμογής του μέτρου από τις 4 Νοεμβρίου. 

Κρίσιμο σημείο είναι ότι ο κάτοχος του πομποδέκτη δεν θα μπορεί να τον φορτίσει σε Σημεία Εξυπηρέτησης Πελατών άλλου παρόχου, ενώ θα ισχύσουν κανονικά οι προσφορές και οι συμφωνίες που είχαν γίνει μεταξύ χρηστών και του εκάστοτε διαχειριστή.

Ετσι, ο κάτοχος ενός e-pass της Αττικής Οδού για παράδειγμα, θα μπορεί μεν να διέρχεται από όλα τα διόδια όλων των αυτοκινητοδρόμων της χώρας, αλλά αν θελήσει να βάλει χρήματα στο e-pass του, αυτό θα μπορεί να το κάνει μόνον στους σταθμούς διοδίων της Αττικής Οδού. 

Ωστόσο, θα μπορεί να φορτίσει τον πομποδέκτη του και μέσω της ιστοσελίδας του παρόχου του (εν προκειμένω της Αττικής Οδού) με τη χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας. 

Όπως τονίζεται από το υπουργείο Μεταφορών «με την εφαρμογή της διαλειτουργικότητας, θα μειωθούν οι ουρές των διοδίων και κατ’ επέκταση οι εκπομπές ρύπων, ενώ παράλληλα θα βελτιωθεί το επίπεδο εξυπηρέτησης του κοινού ιδιαίτερα κατά τις ημέρες και ώρες αιχμής».