node/38508

Mazda: Τι να προσέξετε τώρα που το αυτοκίνητό σας δεν θα κινείται

Η Mazda μας δίνει χρήσιμες οδηγίες συντήρησης του αυτοκινήτου που μπορεί να μείνει μέρες ακίνητο λόγω απαγόρευσης κυκλοφορίας. 

Επειδή το αγαπημένο σας αυτοκίνητο θα μείνει για αρκετές μέρες ακινητοποιημένο, αξίζει να εφαρμόσετε τα παρακάτω για να εξασφαλίσετε την σωστή λειτουργία του τη στιγμή που θα το χρειαστείτε.

1. Πλύντε καλά το αυτοκίνητο σας πριν το ακινητοποιήσετε. Η βρωμιά χαλάει τη βαφή. Για να μην χάσει το χρώμα την λάμψη του, καλό είναι να πλένετε το αυτοκίνητο, έστω μία φορά το μήνα. Η σκόνη που επικάθεται, αλλά ιδιαίτερα τα περιττώματα των πουλιών αποτελούν τον χειρότερο «εχθρό» του χρώματος, αφού φθείρουν το βερνίκι και αφήνουν θαμπές κηλίδες.

2. Βρείτε ένα κλειστό γκαράζ για να παρκάρετε το αυτοκίνητό σας. Η έκθεση σε ακραίες καιρικές συνθήκες (χιόνι-βροχή το χειμώνα, ήλιος-ζέστη το καλοκαίρι) προκαλούν φθορές σε πολλά σημεία, εμφανή και μη. Εκτός αυτού, έτσι θα το προστατεύσετε καλύτερα από ενδεχόμενη κλοπή. Προσοχή: το κλειστό γκαράζ να μην έχει υγρασία, η οποία είναι πιθανό να προκαλέσει διάβρωση στο αμάξωμα.

3. Αν δεν μπορείτε να βρείτε γκαράζ επιλέξτε μέρος σκιερό. Προσοχή που θα το παρκάρετε. Αν επιλέξετε χωράφια ή πάνω από φρεάτια υπάρχει ο κίνδυνος των τρωκτικών που μπορεί να κάνουν μεγάλη ζημιά.

4. Επίσης, αν δεν μπορείτε να το έχετε σε γκαράζ, επιλέξτε να το σκεπάσετε με κουκούλα. Προσοχή όμως: η φθηνή υφασμάτινη κουκούλα μπορεί να μην προστατέψει το χρώμα. Επιλέξτε μία καλή, αδιάβροχη κουκούλα με εσωτερική επένδυση και δέσε την καλά για να μην την αφαιρέσει ο δυνατός αέρας.

5. Κλείστε τους αεραγωγούς του συστήματος θέρμανσης/ψύξης για να απομονώσετε την καμπίνα από μικροοργανισμούς και σκόνη.

6. Κάθε φορά που βάζετε σε λειτουργία το αυτοκίνητο, αφήστε να δουλέψει για μερικά λεπτά το air-condition και το καλοριφέρ για να λιπανθούν τα ελαστικά σωληνάκια και να μην ξεραθούν.

7. Γέμισε το ρεζερβουάρ καυσίμου στα ¾  ώστε σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης να μην ψάχνετε για βενζινάδικο.

8. Σε μικρά διαστήματα ακινησίας, είναι καλύτερα να βάζετε εμπρός το αυτοκίνητο ανά 1-2 εβδομάδες και να το αφήνετε να δουλεύει για 5-7 λεπτά. Κατά προτίμηση, κινείστε το σε ανοιχτό δρόμο, προκειμένου να λειτουργήσει ο κινητήρας και όλα τα περιφερειακά συστήματα. Άλλωστε τα διάφορα υγρά, όπως λιπαντικά, υγρά φρένων και υδραυλικού τιμονιού, αντιψυκτικό, βαλβολίνες κιβωτίου κ.ο.κ. με τον καιρό οξειδώνονται και χάνουν την αποτελεσματικότητά τους.

9. Προσοχή, αν το αυτοκίνητο βρίσκεται σε κλειστό πάρκινγκ, αυτό θα πρέπει να αερίζεται όσο λειτουργεί ο κινητήρας – τα καυσαέρια σε κλειστό χώρο μπορούν να προκαλέσουν ακόμη και θάνατο.

10. Τα ελαστικά χάνουν σιγά – σιγά μικρή ποσότητα αέρα, ακόμα και όταν το αυτοκίνητο είναι για καιρό ακινητοποιημένο. Αν σκοπεύετε να το αφήσετε σταθμευμένο για αρκετό διάστημα φουσκώστε τα περισσότερο από το κανονικό. Ποτέ μην τα αφήσετε με λίγο αέρα γιατί θα αρχίσουν να φθείρονται τα λινά στα πλαϊνά, ενώ παράλληλα θα «κάτσουν» στο σημείο που πατάνε στο δρόμο και θα «τετραγωνίσουν» με αποτέλεσμα να κάνουν έντονο θόρυβο κατά την κύλιση. Καλό είναι να γίνονται κάποια χιλιόμετρα γιατί διαφορετικά θα ξεραθούν γρήγορα, ακόμα και αν είναι καινούργια.

11. Τέλος, αφαιρέστε οτιδήποτε χρήσιμο ή πολύτιμης αξίας αντικείμενο βρίσκεται στην καμπίνα του.  Έτσι ελαχιστοποιείτε τον κίνδυνο κλοπής ή θραύσης κρυστάλλων.

[Πηγή: Mazda]
 

TAGS
node/39409

Παρουσιάστηκε το τετρακίνητο Mazda3 Τurbo [video]

Το Mazda3 απέκτησε περισσότερη δύναμη χάρη σε υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα.

Δευτέρα, 06 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Παρουσιάστηκε το τετρακίνητο Mazda3 Τurbo [video]

Στις 3 Ιουλίου, η Mazda Mexico δημοσίευσε στο επίσημο κανάλι της στο YouTube μια παρουσίαση του Mazda3 με κινητήρα τούρμπο, πριν από την επερχόμενη πρεμιέρα του μοντέλου στις ΗΠΑ που είναι προγραμματισμένη για τις 8 Ιουλίου.

Κάτω από το καπό βρίσκεται ο τετρακύλινδρος σε σειρά υπερτοφοδοτούμενος κινητήρας Skyactiv-G Turbo 2,5 λίτρων που αποδίδει 230 PS και 420 Nm - όπως και στα Mazda6 και CX-5 που κυκλοφορούν στην αμερικανική αγορά. Το μοτέρ συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων που στέλνει τη δύναμη και στους 4 τροχούς.

Αισθητικά, το πρώτο Mazda3 με turbo κινητήρα δεν διαφέρει από τις υπόλοιπες εκδόσεις, με τη Mazda να επιλέγει τη διακριτική οδό για την έκδοση επιδόσεων του μικρομεσαίου χάτσμπακ. Όπως βλέπουμε από το βίντεο, ο εξοπλισμός περιλαμβάνει ζάντες 18", ηλιοροφή, αυτόματα φώτα LED, αισθητήρες παρκαρίσματος, κάμερα οπισθοπορείας, 7 αερόσακους και ηχοσύστημα της Bose με 12 ηχεία.

Ενημερωτικά, οι τιμές του Mazda3 Turbo στο Μεξικό είναι 489.900 pesos (19.540 ευρώ) για την έκδοση Grand Touring και 529.900 pesos (21.135 ευρώ) για την πλουσιότερη Signature. Λίγο αργότερα ο ίδιος κινητήρας θα προσφερθεί και σε συνδυασμό με σεντάν αμάξωμα.

[Πηγή: Mazda Mexico μέσω Motor1]

node/39398

Ειδική έκδοση DRIVE Top Cars 2020, την Κυριακή 5/7 με την REAL News

Ένα τεύχος ειδικού σκοπού, προσαρμοσμένο σε εκείνους που ενδιαφέρονται να αγοράσουν αυτοκίνητο σήμερα, έρχεται την Κυριακή.

Παρασκευή, 03 Ιουλίου 2020 | Αργύρης Τούντας Επικοινωνία

Ειδική έκδοση DRIVE Top Cars 2020, την Κυριακή 5/7 με την REAL News

Μετά από τους ισχυρούς κλυδωνισμούς που ουσιαστικά ισοπέδωσαν παγκοσμίως την αγορά αυτοκινήτου τους προηγούμενους μήνες, τα πρώτα μηνύματα της αγοράς μοιάζουν συγκρατημένα αισιόδοξα.

Το αγοραστικό κοινό δεν έχει χάσει το ενδιαφέρον του και οι διελεύσεις στις εκθέσεις υπόσχονται μια καλύτερη συνέχεια. Με την ευχή-παραδοχή ασφαλώς πως η υγειονομική πραγματικότητα θα επιτρέψει κάτι τέτοιο. Σκεπτόμενοι σε αυτόν ακριβώς τον άξονα, δημιουργήσαμε την έξτρα έκδοση του DRIVE Top Cars 2020 που σκοπό έχει να ξεδιαλύνει το τοπίο για εκείνον που θέλει άμεσα να αγοράσει αυτοκίνητο.

Γι’ αυτό αρχικά χωρίσαμε την αγορά σε κατηγορίες με βάση την τιμή, το μέγεθος, την τεχνολογία και τον χαρακτήρα των αυτοκίνητων. Στη συνέχεια εντοπίσαμε τις καλύτερες επιλογές σε κάθε μία και ολοκληρώσαμε την ενημέρωσή σας με τη δοκιμή της πιο ενδεικτικής ή/και ενδιαφέρουσας έκδοσης του κάθε μοντέλου. Λόγω επικαιρότητας, αφιερώσαμε μπόλικες σελίδες στα ηλεκτρικά και επαναφορτιζόμενα υβριδικά ή plug-in hybrid, αν θέλετε, τα οποία στο άμεσο μέλλον θα συνοδεύονται από επιπλέον κίνητρα και ελαφρύνσεις για τα οποία θα διαβάσετε στο σχετικό ρεπορτάζ.

Μέσα στις 70 δοκιμές της έκδοσης θα πάρετε μια πλήρη εικόνα για τα χαρακτηριστικά του μοντέλου που σας ενδιαφέρει. Κι εάν αναζητάτε κάποια άλλη έκδοσή του, το πιθανότερο είναι να βρίσκεται ένα-δύο κλικ μακριά, στον ιστό του drive.gr.

Καλή ανάγνωση!