node/40024

Κλείνει για 15 ημέρες η παραλιακή Αθηνών-Σουνίου

Διαπιστώθηκε επικίνδυνη ρωγμή στον βράχο στις λεγόμενες «Τρύπες» του Καραμανλή - Οι εναλλακτικές διαδρομές.

Tην απόφαση να κλείσει στις 20.00 το βράδυ η παραλιακή λεωφόρος Αθηνών - Σουνίου, στο ρεύμα προς Σούνιο, γνωστοποίησε η Περιφέρεια Αττικής.

Μιλώντας την Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2020 στον ΣΚΑΪ, ο περιφερειάρχης Αττικής Γιώργος Πατούλης ανακοίνωσε ότι η παραλιακή λεωφόρος Αθηνών - Σουνίου κλείνει. Όπως είπε, διαπιστώθηκε ρωγμή σε βράχο στο ύψος που βρίσκεται η σήραγγα «Λουμπάρδα», ευρύτερα γνωστή ως «Τρύπες» του Καραμανλή. 

Το πρόβλημα εντοπίζεται στο ρεύμα προς Σούνιο. Όπως ανακοίνωσε η Περιφέρεια Αττικής, η παραλιακή λεωφόρος Αθηνών-Σουνίου θα παραμείνει κλειστή για 15 ημέρες μέχρι να εκτιμηθεί η υφιστάμενη κατάσταση και να γίνουν οι απαραίτητες παρεμβάσεις από ειδικά συνεργεία.

«Υπάρχει σημαντική ρωγμή στον βράχο, στο ρεύμα από Αθήνα προς Σούνιο» τόνισε ο Γιώργος Πατούλης για το πρόβλημα που διαπιστώθηκε, υπογραμμίζοντας ότι «η ρηγμάτωση είναι 10 εκατοστά, κάτι που καθιστά επιτακτική την παρέμβαση των Αρχών».

Όπως είπε ο περιφερειάρχης Αττικής, έχει δοθεί ήδη εντολή για να εκπονηθούν μελέτες ώστε να επιλυθεί το πρόβλημα στην παραλιακή λεωφόρο Αθηνών - Σουνίου, ενώ η διαδικασία θα διαρκέσει 15 ημέρες. Για τον λόγο αυτό τίθενται σε ισχύ έκτακτες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στο ρεύμα προς Σούνιο.

«Προτεραιότητα μας η ασφαλέστερη μετακίνηση των πολιτών. Τα  αρμόδια συνεργεία θα προβούν σε όλες τις αναγκαίες ενέργειες για την άμεση  αποκατάσταση των ζημιών και τον περιορισμό της ταλαιπωρίας των οδηγών  στο ελάχιστο δυνατό» ανακοίνωσε επίσης ο περιφερειάρχης Αττικής. Και πρόσθεσε: «Απευθύνουμε έκκληση προς τους οδηγούς να ακολουθούν τις οδηγίες των αρμόδιων οργάνων, καθώς και τη σχετική σήμανση για τις παρακαμπτήριες οδούς για τη διευκόλυνση τους».

Αυτή είναι η εναλλακτική διαδρομή 

Όσο για την εναλλακτική διαδρομή που θα δοθεί στους πολίτες, μετά την απόφαση να κλείσει η παραλιακή λεωφόρος Αθηνών - Σουνίου, ο περιφερειάρχης Αττικής Γιώργος Πατούλης γνωστοποίησε ότι η εκτροπή της κυκλοφορίας θα γίνεται από τα φανάρια στο ύψος της παραλίας της Βάρκιζας.

1. Πλήρης απαγόρευση κυκλοφορίας οχημάτων, στο ρεύμα κυκλοφορίας της 
Ε.Ο.91 από Αθήνα προς το Σούνιο, στο οδικό τμήμα αυτής που περιλαμβάνει 
την περιοχή της σήραγγας «Λουμπάρδα» (Τρύπες του Καραμανλή) και 
καταλήγει στο Σούνιο.

2. Η προσπέλαση διερχόμενων επί της Ε.Ο.91 οχημάτων προς το αποκλεισμένο 
οδικό τμήμα της Λ. Αθηνών-Σουνίου, θα διεξάγεται μέσω του οδικού άξονα Λ. 
Ευελπίδων - Ν. Παπαγιανόπουλου (οικισμός Κίτσι) - Λ. Αγ. Μαρίνας.

3. Για την έγκαιρη ενημέρωση και καθοδήγηση των οδηγών στον προτεινόμενο 
εναλλακτικό οδικό άξονα, έχει εγκατασταθεί σχετική σήμανση σε κρίσιμους 
οδικούς κόμβους «ΠΗΓΑΔΑΚΙΑ» και «YABANAKI».  
 

TAGS
node/40164

Το DRIVE 289 κυκλοφορεί την Κυριακή 18/10, με τη Real News

Το νέο μας τεύχος έχει απ' όλα και θα σας περιμένει στα περίπτερα την Κυριακή.

Παρασκευή, 16 Οκτωβρίου 2020 | Αργύρης Τούντας Επικοινωνία

Το DRIVE 289 κυκλοφορεί την Κυριακή 18/10, με τη Real News

Μια ματιά στα στοιχεία των πωλήσεων, είναι αρκετή για να αποδείξει πως το Toyota Yaris είναι εδώ και χρόνια το πιο αγαπημένο μοντέλο των Ελλήνων.

Γι’ αυτό και αφιερώσαμε το εξώφυλλο του νέου τεύχους στην ολοκαίνουργια, τέταρτη γενιά η οποία αποτελεί μια πολύ ευχάριστη έκπληξη σε όλα τα επίπεδα. Μπορείτε να διαβάσετε τόσο για τη συμβατική έκδοση με τον 1.500άρη VVT-i κινητήρα στο Master Test, όσο και για την υβριδική στο θέμα «Υβριδικό ή ντίζελ» με συμπρωταγωνιστή το Peugeot 208 1.5 BlueHDi. Τα οδηγήσαμε παράλληλα στην ίδια ακριβώς διαδρομή, κάτω από τις ίδιες συνθήκες για να δούμε με ποιο κάνεις την περισσότερη οικονομία και πού.

Η πανέμορφη μα και ιδιαίτερα απαιτητική McLaren 765LT που συνεχίζει το θρύλο των Longtail, αναλαμβάνει να δώσει εξωτική νότα στις σελίδες μας, ενώ το ηλεκτρικό Hyundai Kona με την τεράστια αυτονομία συμπληρώνει τις θέσεις του εξωφύλλου. Μεγάλο ενδιαφέρον έχει η δοκιμή του ολοκαίνουργιου SEAT Leon FR με τον 1.5 TSI των 150 PS, όπως και η πρώτη επαφή με την νέα γενιά του Honda Jazz που διατίθεται αποκλειστικά σε υβριδική έκδοση. Μια πρώτη γεύση πήραμε επίσης από το ηλεκτρικό Honda e, και μια που μιλήσαμε για Honda, αξίζει να αναφέρουμε πως ο Κλεάνθης αυτό τον μήνα ετοίμασε ένα κομμάτι με αφορμή τη δήλωση πως η εταιρεία θα αποχωρήσει από την F1 στο τέλος του 2021.

Οι ανανεωμένες εκδόσεις των Citroën C3 και Suzuki Swift, μαζί με την ήπια υβριδική έκδοση του Ford Fiesta των 155 PS ολοκληρώνουν το κομμάτι των δοκιμών, ενώ το συγκριτικό μεταξύ Audi A3 35 TFSI, BMW 118i και Mercedes-Benz A 200 βάζει τη δική του premium σφραγίδα ενδιαφέροντος.

Τέλος, σχεδόν 25 σελίδες αναφέρονται στα επαγγελματικά μοντέλα με την μορφή του ετήσιου αφιερώματος που κάνουμε σε αυτά. Εκεί θα βρείτε όλα τα νέα μοντέλα της αγοράς αλλά και αυτά που αναμένονται, καθώς και όλες τις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις τους.

Καλή ανάγνωση!

node/40142

Πώς θα λειτουργεί το ενιαίο e-pass από τις 4 Νοεμβρίου

Οι κάτοχοι πομποδέκτη θα μπορούν να τον «φορτίζουν» μόνον στον πάροχο με τον οποίο έχουν σύμβαση. 

Πέμπτη, 15 Οκτωβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Πώς θα λειτουργεί το ενιαίο e-pass από τις 4 Νοεμβρίου

Διευκρινίσεις για την πλήρη εφαρμογή της ενιαίας χρήσης του e-pass έδωσε το υπουργείο Μεταφορών, ενόψει της εφαρμογής του μέτρου από τις 4 Νοεμβρίου. 

Κρίσιμο σημείο είναι ότι ο κάτοχος του πομποδέκτη δεν θα μπορεί να τον φορτίσει σε Σημεία Εξυπηρέτησης Πελατών άλλου παρόχου, ενώ θα ισχύσουν κανονικά οι προσφορές και οι συμφωνίες που είχαν γίνει μεταξύ χρηστών και του εκάστοτε διαχειριστή.

Ετσι, ο κάτοχος ενός e-pass της Αττικής Οδού για παράδειγμα, θα μπορεί μεν να διέρχεται από όλα τα διόδια όλων των αυτοκινητοδρόμων της χώρας, αλλά αν θελήσει να βάλει χρήματα στο e-pass του, αυτό θα μπορεί να το κάνει μόνον στους σταθμούς διοδίων της Αττικής Οδού. 

Ωστόσο, θα μπορεί να φορτίσει τον πομποδέκτη του και μέσω της ιστοσελίδας του παρόχου του (εν προκειμένω της Αττικής Οδού) με τη χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας. 

Όπως τονίζεται από το υπουργείο Μεταφορών «με την εφαρμογή της διαλειτουργικότητας, θα μειωθούν οι ουρές των διοδίων και κατ’ επέκταση οι εκπομπές ρύπων, ενώ παράλληλα θα βελτιωθεί το επίπεδο εξυπηρέτησης του κοινού ιδιαίτερα κατά τις ημέρες και ώρες αιχμής».