node/37226

Καραμανλής: Ολοκληρωμένο σχέδιο κινήτρων για καθαρά αυτοκίνητα 

Τι είπε ο υπουργός Μεταφορών στα εγκαίνια της «Αυτοκίνηση Anytime 2019» - Το DRIVE και το AUTOCAR με δικό τους περίπτερο στην Εκθεση. 

Περίπου στα 15,4 έτη κινείται ο μέσος ο όρος ηλικίας των αυτοκινήτων στην Ελλάδα έναντι 9,9 ετών στην ΕΕ. Είναι ένας στόλος επικίνδυνα γερασμένος και αυτό αποτελεί γεγονός αναμφισβήτητο δήλωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής εγκαινιάζοντας την έκθεση «Αυτοκίνηση Anytime 2019» στο παλαιό Αεροδρόμιο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Αυτοκίνηση 2019: Τα σημαντικότερα μοντέλα της έκθεσης

"Η χώρα χρειάζεται αυτοκίνητα που να ρυπαίνουν λιγότερο και να προσφέρουν μεγαλύτερη ασφάλεια. Αυτή την κατάσταση έχουμε να αντιμετωπίσουμε. Και την αντιμετωπίζουμε άμεσα", τόνισε ο κ Καραμανλής. "Όπως ξέρετε”, είπε, ”επεξεργαζόμαστε ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για «καθαρά» αυτοκίνητα, με ξεκάθαρες προτεραιότητες:
Να δώσουμε κίνητρα για την αντικατάσταση πολλών από τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν σήμερα, με αντιρρυπαντικής τεχνολογίας, όπως επιτάσσει και η ευρωπαϊκή νομοθεσία.
Να διευκολύνουμε την εισαγωγή ποιοτικών μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, αντιρρυπαντικής τεχνολογίας Euro5 και Euro6.
Να κινητροδοτήσουμε, σε συνεννόηση και με το Υπουργείο Οικονομικών, την αγορά νέων αυτοκινήτων.

dr

Ήδη, όπως θετικά μας πιστώνεται, καταγράφεται μία σημαντική αύξηση της αγοράς, η οποία ξεπερνάει το 20%. Αυτό, ενώ τα τελευταία 10 χρόνια της οικονομικής κρίσης, η αγορά του αυτοκινήτου έπεσε έως και 80%."

Ο υπουργός διευκρίνισε όμως ότι, «παράλληλα, με τα κίνητρα, θα υπάρξουν και κάποια φορολογικά και δασμολογικά αντικίνητρα, στην εισαγωγή εκείνων των μεταχειρισμένων, που είναι παλαιάς τεχνολογίας, και δεν πληρούν τις σύγχρονες προδιαγραφές».

Ο κ. Καραμανλής ανέφερε οτι το τελευταίο διάστημα, ως Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, ανοίγουμε τη συζήτηση για την οδική ασφάλεια, αλλά και για την ανάγκη ανανέωσης των αυτοκινήτων. Και πρόσθεσε ότι εδώ πρέπει να αντιμετωπίσουμε ταυτόχρονα δύο προβλήματα: αφενός ότι τα κόστη που πληρώνει σήμερα ο Έλληνας για να αγοράσει αυτοκίνητο είναι σε πολλές περιπτώσεις παράλογα - και για αυτό βέβαια ο μόνος που δεν φταίει είναι η ίδια η αγορά του αυτοκινήτου και οι άνθρωποί της. Και αφετέρου ότι η κλιματική αλλαγή χτυπάει ήδη την πόρτα και πρέπει άμεσα να λάβουμε μέτρα για το περιβάλλον.

Σύμφωνα με τον υπουργό, ενώ μεγάλο μέρος της παγκόσμιας ρύπανσης οφείλεται στα Ι.Χ. αυτοκίνητα, στην Ελλάδα ο μέσος όρος ηλικίας των Ι.Χ. είναι από τους υψηλότερους στην Ευρώπη. Συνεπώς, τόνισε, «πρέπει να δράσουμε τώρα πριν είναι αργά».

node/40164

Το DRIVE 289 κυκλοφορεί την Κυριακή 18/10, με τη Real News

Το νέο μας τεύχος έχει απ' όλα και θα σας περιμένει στα περίπτερα την Κυριακή.

Παρασκευή, 16 Οκτωβρίου 2020 | Αργύρης Τούντας Επικοινωνία

Το DRIVE 289 κυκλοφορεί την Κυριακή 18/10, με τη Real News

Μια ματιά στα στοιχεία των πωλήσεων, είναι αρκετή για να αποδείξει πως το Toyota Yaris είναι εδώ και χρόνια το πιο αγαπημένο μοντέλο των Ελλήνων.

Γι’ αυτό και αφιερώσαμε το εξώφυλλο του νέου τεύχους στην ολοκαίνουργια, τέταρτη γενιά η οποία αποτελεί μια πολύ ευχάριστη έκπληξη σε όλα τα επίπεδα. Μπορείτε να διαβάσετε τόσο για τη συμβατική έκδοση με τον 1.500άρη VVT-i κινητήρα στο Master Test, όσο και για την υβριδική στο θέμα «Υβριδικό ή ντίζελ» με συμπρωταγωνιστή το Peugeot 208 1.5 BlueHDi. Τα οδηγήσαμε παράλληλα στην ίδια ακριβώς διαδρομή, κάτω από τις ίδιες συνθήκες για να δούμε με ποιο κάνεις την περισσότερη οικονομία και πού.

Η πανέμορφη μα και ιδιαίτερα απαιτητική McLaren 765LT που συνεχίζει το θρύλο των Longtail, αναλαμβάνει να δώσει εξωτική νότα στις σελίδες μας, ενώ το ηλεκτρικό Hyundai Kona με την τεράστια αυτονομία συμπληρώνει τις θέσεις του εξωφύλλου. Μεγάλο ενδιαφέρον έχει η δοκιμή του ολοκαίνουργιου SEAT Leon FR με τον 1.5 TSI των 150 PS, όπως και η πρώτη επαφή με την νέα γενιά του Honda Jazz που διατίθεται αποκλειστικά σε υβριδική έκδοση. Μια πρώτη γεύση πήραμε επίσης από το ηλεκτρικό Honda e, και μια που μιλήσαμε για Honda, αξίζει να αναφέρουμε πως ο Κλεάνθης αυτό τον μήνα ετοίμασε ένα κομμάτι με αφορμή τη δήλωση πως η εταιρεία θα αποχωρήσει από την F1 στο τέλος του 2021.

Οι ανανεωμένες εκδόσεις των Citroën C3 και Suzuki Swift, μαζί με την ήπια υβριδική έκδοση του Ford Fiesta των 155 PS ολοκληρώνουν το κομμάτι των δοκιμών, ενώ το συγκριτικό μεταξύ Audi A3 35 TFSI, BMW 118i και Mercedes-Benz A 200 βάζει τη δική του premium σφραγίδα ενδιαφέροντος.

Τέλος, σχεδόν 25 σελίδες αναφέρονται στα επαγγελματικά μοντέλα με την μορφή του ετήσιου αφιερώματος που κάνουμε σε αυτά. Εκεί θα βρείτε όλα τα νέα μοντέλα της αγοράς αλλά και αυτά που αναμένονται, καθώς και όλες τις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις τους.

Καλή ανάγνωση!

node/40142

Πώς θα λειτουργεί το ενιαίο e-pass από τις 4 Νοεμβρίου

Οι κάτοχοι πομποδέκτη θα μπορούν να τον «φορτίζουν» μόνον στον πάροχο με τον οποίο έχουν σύμβαση. 

Πέμπτη, 15 Οκτωβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Πώς θα λειτουργεί το ενιαίο e-pass από τις 4 Νοεμβρίου

Διευκρινίσεις για την πλήρη εφαρμογή της ενιαίας χρήσης του e-pass έδωσε το υπουργείο Μεταφορών, ενόψει της εφαρμογής του μέτρου από τις 4 Νοεμβρίου. 

Κρίσιμο σημείο είναι ότι ο κάτοχος του πομποδέκτη δεν θα μπορεί να τον φορτίσει σε Σημεία Εξυπηρέτησης Πελατών άλλου παρόχου, ενώ θα ισχύσουν κανονικά οι προσφορές και οι συμφωνίες που είχαν γίνει μεταξύ χρηστών και του εκάστοτε διαχειριστή.

Ετσι, ο κάτοχος ενός e-pass της Αττικής Οδού για παράδειγμα, θα μπορεί μεν να διέρχεται από όλα τα διόδια όλων των αυτοκινητοδρόμων της χώρας, αλλά αν θελήσει να βάλει χρήματα στο e-pass του, αυτό θα μπορεί να το κάνει μόνον στους σταθμούς διοδίων της Αττικής Οδού. 

Ωστόσο, θα μπορεί να φορτίσει τον πομποδέκτη του και μέσω της ιστοσελίδας του παρόχου του (εν προκειμένω της Αττικής Οδού) με τη χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας. 

Όπως τονίζεται από το υπουργείο Μεταφορών «με την εφαρμογή της διαλειτουργικότητας, θα μειωθούν οι ουρές των διοδίων και κατ’ επέκταση οι εκπομπές ρύπων, ενώ παράλληλα θα βελτιωθεί το επίπεδο εξυπηρέτησης του κοινού ιδιαίτερα κατά τις ημέρες και ώρες αιχμής».