node/38760

H Peugeot στην εποχή του κορονοϊού: Όλα όσα πρέπει να ξέρουν οι καταναλωτές

Πέντε ερωτήσεις και απαντήσεις για το πώς και πού θα εξυπηρετηθείτε καλύτερα και με μεγαλύτερη ασφάλεια. 

Προσπαθούμε να... ιχνηλατήσουμε τις αντιδράσεις της κάθε εταιρείας στην εποχή του κορονοϊού. Να μάθουμε πώς αντέδρασαν, ποιες υπηρεσίες προσφέρουν στους πελάτες τους, πώς αυτοί μπορούν να επικοινωνήσουν με το δίκτυο της κάθε εταιρείας, αλλά και τι προσέφερε η κάθε μια στη μάχη ενάντια στην πανδημία σε επίπεδο κοινωνικής εταιρικής ευθύνης.

Τέλος, ζητάμε και κάτι πολύ πιο δύσκολο: Την εκτίμηση των στελεχών της για την επόμενη μέρα. 

Πέντε ερωτήσεις που όμως δίνουν πολύ περισσότερες απαντήσεις στον καταναλωτή, στον οδηγό, στον πολίτη.

Αρχή με την Peugeot, δικαιωματικά ίσως, καθώς έχει στη γκάμα της το Αυτοκίνητο της Χρονιάς (Peugeot 208), αλλά είναι και αυτή που τα τελευταία χρόνια σημειώνει ραγδαία άνοδο στις προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών

Ας δούμε τι μας απάντησαν τα στελέχη της εταιρείας:

1. Ποιες είναι οι προτεραιότητες της Peugeot για την αντιμετώπιση της κατάστασης που βιώνουμε με τον COVID-19;
H Peugeot, δρώντας υπεύθυνα απέναντι στον COVID-19, έλαβε άμεσα τα απαραίτητα ενισχυμένα μέτρα υγιεινής προκειμένου να διασφαλίσει την προστασία του ανθρώπινου δυναμικού των εταιρειών της, των δικτύων επίσημων διανομέων και επισκευαστών και φυσικά των πελατών της στην Ελληνική αγορά. Στο πλαίσιο των μέτρων περιλαμβάνεται η απολύμανση όλων των εγκαταστάσεων καθώς και μια σειρά από σαφείς οδηγίες για τον τρόπο λειτουργίας των εκθέσεων και των επισκευαστών ώστε να αποφεύγεται ο συνωστισμός. Όσον αφορά τις παραδόσεις οχημάτων σε νέους πελάτες εφαρμόζεται απαρέγκλιτα η απολύμανση του οχήματος. Το ίδιο ισχύει και για τα αυτοκίνητα δοκιμαστικής οδήγησης αλλά και για εκείνα που επισκέπτονται τα συνεργεία της Peugeot για την συντήρηση τους.

2. Τι μέτρα έχετε λάβει για την εξυπηρέτηση των ιδιοκτητών αυτοκινήτων Peugeot στη χώρα μας;

servi

Απαντώντας στα μέτρα της κυβέρνησης που υπαγορεύουν περιορισμένη κυκλοφορία και λαμβάνοντας υπόψιν την διεύρυνση της ηλεκτρονικής διείσδυσης στη ζωή μας, η Peugeot σχεδίασε άμεσα on line υπηρεσίες για τους πελάτες της. Συγκεκριμένα, δίνει τη δυνατότητα σε όλους τους πελάτες της μάρκας ανά την Ελλάδα να πραγματοποιήσουν τη συντήρηση του οχήματός τους, χωρίς να απομακρυνθούν από το χώρο του σπιτιού τους, εύκολα και γρήγορα. Μέσω του site www.peugeot.gr, στην ειδικά διαμορφωμένη σελίδα «Frontida Peugeot», οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επιλέξουν τον εξουσιοδοτημένο διανομέα PEUGEOT που προτιμούν και να κανονίσουν άμεσα την παραλαβή του οχήματός τους από το χώρο τους και την αντικατάστασή του με ένα όχημα εξυπηρέτησης, για όσο χρόνο θα διαρκέσει το service του δικού τους. Η επιστροφή του αυτοκινήτου τους θα γίνει με την ίδια διαδικασία, στο χώρο των πελατών και με την τήρηση όλων των ενισχυμένων μέτρων υγιεινής που υποδεικνύει ο Διεθνής Οργανισμός Υγείας και ο Κατασκευαστής στην παρούσα συγκυρία.

3. Υπάρχει τρόπος να έρθει σε επαφή ένας υποψήφιος πελάτης σήμερα με το δίκτυό σας και να πάρει προσφορά για το μοντέλο που τον ενδιαφέρει; Μπορεί να κανονίσει test-drive εάν το επιθυμεί;

onli

Το δίκτυο της Peugeot πανελλαδικά είναι σε πλήρη λειτουργία με ανοιχτές εκθέσεις και συνεργεία όπου εφαρμόζονται απαρέγκλιτα τα μέτρα ενισχυμένης ασφάλειας και υγιεινής. Ωστόσο, ο ενδιαφερόμενος μπορεί να μάθει τα πάντα για το μοντέλο που ενδιαφέρεται και διαδικτυακά χρησιμοποιώντας smartphone, tablet ή laptop με μία επίσκεψη στον ιστότοπο peugeot.gr. Επιπλέον, μέσω της εφαρμογής car cofigurator μπορεί να χτίσει την έκδοση της επιλογής του και φυσικά να λάβει οικονομική προσφορά και τρόπους απόκτησης από τον διανομέα που θα επιλέξει. Και σαφώς μπορεί να κάνει test drive είτε σε μια έκθεση της Peugeot είτε στο σπίτι του με την επίσκεψη ενός υπαλλήλου της εταιρείας με το όχημα της επιλογής του. Υπενθυμίζω πως εφαρμόζεται απολύμανση των αυτοκινήτων δοκιμαστικής οδήγησης πριν και μετά το test drive. 

4. Σε επίπεδο κοινωνικής ευθύνης, πώς έχει δράσει η εταιρεία στη χώρα μας;

ekab

Η Peugeot παρέδωσε ένα στόλο από 143 ασθενοφόρα οχήματα Peugeot τύπου Boxer πριν δύο χρόνια – δωρεά του ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος στο ΕΚΑΒ – και έχει αναλάβει έκτοτε την συντήρησή τους σε όλη την ελληνική επικράτεια. Στο πλαίσιο του COVID -19 και με απόλυτη ευαισθησία απέναντι στους γιατρούς, το νοσηλευτικό προσωπικό αλλά και όλους τους Έλληνες πολίτες η διοίκηση της PEUGEOT έχει στείλει σαφείς οδηγίες στο Πανελλαδικό δίκτυο των Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών της με κύριο στόχο την άμεση κινητοποίησή τους προκειμένου να διασφαλιστεί η σωστή και ασφαλής λειτουργία του στόλου των ασθενοφόρων οχημάτων του ΕΚΑΒ. 

5. Στο ξεκίνημα αυτής της περιόδου, πόσο εφικτό ήταν να προβλέψει κάποιος σωστά τη σοβαρότητά της; Πόσο καίριο θεωρείτε πως θα είναι το πλήγμα για την ελληνική αγορά;
H πανδημία του COVID -19 μας έχει φέρει αντιμέτωπους με μια πρωτόγνωρη κατάσταση και θα επηρεάσει σαφώς την παγκόσμια οικονομία και κατ’ επέκταση την δική μας, τουλάχιστον τους επόμενους μήνες της τρέχουσας χρονιάς. Αν και δεν μπορούμε να προβλέψουμε επακριβώς το μέγεθος και την διάρκεια των επιπτώσεων, θεωρούμε πως οι κινήσεις της κυβέρνησης ως προς την διαχείριση της κρίσης είναι προς τη σωστή κατεύθυνση. 

node/39635

Το υπουργείο Μεταφορών ζητά ηλεκτρικά λεωφορεία για πιλοτική λειτουργία

Πρόσκληση προς την αυτοκινητοβιομηχανία - Θα κινούνται σε προκαθορισμένες διαδρομές για να διαπιστωθεί στην πράξη η λειτουργικότητά τους. 

Τετάρτη, 05 Αυγούστου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Το υπουργείο Μεταφορών ζητά ηλεκτρικά λεωφορεία για πιλοτική λειτουργία

Το υπουργείο Μεταφορών σκοπεύει να θέσει στο πλαίσιο πιλοτικού προγράμματος σε κυκλοφορία ηλεκτρικά λεωφορεία στην περιοχή της Αθήνας. Τα λεωφορεία θα κινούνται σε προκαθορισμένες διαδρομές και σκόπος του προγράμματος είναι να δοκιμαστεί στην πράξη η λειτουργικότητά τους, αλλά και να μελετηθεί η δημιουργία υποδομών φόρτισής τους. 
Για το λόγο αυτό απευθύνεις πρόσκληση σε αυτοκινητοβιομηχανίες μέσω του ΣΕΑΑ να του διατεθεί ένας αριθμός από ηλεκτρικά λεωφορεία, ώστε να υλοποιήσει το πιλοτικό αυτό πρόγραμμα. 

Το κείμενο της πρόσκλησης που έχει αναρτηθεί στον ιστότοπο του υπουργείου έχει ως εξής: 

«Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, δράττοντας την ευκαιρία που δίνει το έργο της «Προμήθειας Λεωφορείων Αστικών Συγκοινωνιών για Αθήνα και Θεσσαλονίκη», ενσωματώνει στο μείγμα τεχνολογιών και τα ηλεκτροκίνητα οχήματα. Ωστόσο, προκειμένου να υπάρξει η σωστή προετοιμασία από άποψης υποδομών και οι κατάλληλες λειτουργικές επιλογές οχημάτων–φόρτισης, είναι αναγκαία η δοκιμαστική κυκλοφορία οχημάτων κατά μήκος κατάλληλων διαδρομών από φέτος το καλοκαίρι έως τα τέλη Ιουνίου 2021.

Στην παρούσα χρονική συγκυρία και στο εγχείρημα αυτό, η συμβολή του κλάδου της αυτοκινητοβιομηχανίας και του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ) είναι καθοριστική. Η δοκιμαστική κυκλοφορία ηλεκτροκίνητων λεωφορείων μπορεί να υλοποιηθεί μόνο μέσα από ευγενικές χορηγίες. Ως εκ τούτου, παρακαλούμε για την ανάληψη όλων των απαραίτητων πρωτοβουλιών από πλευράς σας, ώστε να περιέλθει στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών για ένα χρονικό διάστημα ικανός αριθμός ηλεκτροκίνητων λεωφορείων, που θα ενταχθούν στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας στο αμέσως επόμενο διάστημα.Προσβλέποντας στην ανταπόκρισή σας, παραμένουμε στη διάθεσή σας για διευκρινίσεις και περαιτέρω συνεργασία». 

node/39633

Στο «κόκκινο» η BMW για πρώτη φορά μετά το 2009

Απώλειες €666 εκατ. στο δεύτερο τρίμηνο - Ελπίδες για ανάκαμψη στο δεύτερο εξάμηνο του 2020. 

Τετάρτη, 05 Αυγούστου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Στο «κόκκινο» η BMW για πρώτη φορά μετά το 2009

Οι απώλειες του BMW Group έσυραν την εταιρεία στο «κόκκινο» για πρώτη φορά μετά από μια δεκαετία, εξαιτίας της πανδημίας του κορονοϊού. 

Η BMW έχασε €666 εκατ. από τον Απρίλιο έως τον Ιούνιο, εμφανίζοντας αρνητικά οικονομικά αποτελέσματα για πρώτη φορά μετά την οικονομική κρίση του 2009. Να σημειώσουμε πως την αντίστοιχη περίοδο του 2019 η εταιρεία είχε καταγράψει κέρδη της τάξης των €2,2 δισ.

Παρά τη δύσκολη περίοδο, η BMW δήλωσε ότι αναμένει να παρουσιάσει λειτουργικά κέρδη στο τέλος του έτους.

«Προσβλέπουμε τώρα στο δεύτερο εξάμηνο με συγκρατημένη αισιοδοξία και συνεχίζουμε να στοχεύουμε ένα περιθώριο κέρδους μεταξύ 0% και 3% για την εταιρεία το 2020», δήλωσε σε ανακοίνωσή του ο Διευθύνων Σύμβουλος Oliver Zipse.

Οι πωλήσεις έχουν αρχίσει να ανακάμπτουν σε ορισμένες αγορές, συμπεριλαμβανομένης της Κίνας, κάνοντας την BMW να ελπίζει ότι το τέλος της χρονιάς θα αποφέρει κέρδος, αλλά η ανάκαμψη δεν θα είναι αρκετή για να αντισταθμίσει το έλλειμμα των πωλήσεων που χάθηκαν από την πανδημία.

Η BMW θα ξεκινήσει να παράγει το ηλεκτρικό SUV iX3 φέτος στην Κίνα, από όπου και θα ξεκινήσουν οι πωλήσεις του. 

Οι παραδόσεις ηλεκτρικών και υβριδικών αυτοκινήτων αυξήθηκαν το τελευταίο τρίμηνο καθώς χώρες όπως η Γερμανία και η Γαλλία αύξησαν τις επιδοτήσεις για τα οχήματα. Η BMW δήλωσε ότι αναμένει περαιτέρω ανάπτυξη από αυτόν τον τομέα το δεύτερο εξάμηνο του έτους.