node/40644

Εργοστάσιο ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ελλάδα εξήγγειλε ο Μητσοτάκης 

Ποιο είναι το αυτοκίνητο που θα παράγεται στη χώρα μας.

Μια μεγάλη επένδυση εξήγγειλε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης κατά τη συζήτηση του προϋπολογισμού στη Βουλή. Σύμφωνα με πληροφορίες πρόκειται για εργοστάσιο που θα ιδρύσει η γερμανική e.GO Mobile που ειδικεύεται στην κατασκευή μικρών ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Μάλιστα οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν πως αύριο στις 13:00, ο διευθύνων σύμβουλος της γερμανικής εταιρείας, ο Ulrich Hermann και ο υφυπουργός για την Οικονομική Διπλωματία Κώστας Φραγκογιάννης θα υπογράψουν σχετικό το μνημόνιο συναντίληψης. Στην διαδικτυακή αυτή εκδήλωση θα «παρίστανται» τόσο ο πρωθυπουργός όσο και η ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, δηλαδή οι Αδωνις Γεωργιάδης και Νίκος Παπαθανάσης.

Ποια είναι η e.GO Mobile
Το αυτοκίνητο που θα παράγει η εταιρεία είναι το e.GO Life, ένα μικρό ηλεκτρικό που θα είναι €6.000 φθηνότερο από ένα VW e-up! Σε συνέντευξή του στη γερμανική εφημερίδα Tagesspiegel τον Φεβρουάριο του 2019, ο Günther Schuh, ιδρυτής της εταιρείας e.Go Mobile, έδινε πληροφορίες για το 2+2 Life που σχεδίασε.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Έρχεται το πρώτο πραγματικά προσιτό ηλεκτρικό αυτοκίνητο [video]

Το αυτοκίνητο που έκανε ντεμπούτο πέρυσι το φθινόπωρο του 2018 στο πλαίσιο της Έκθεσης eMove360° στο Μόναχο, το ηλεκτρικό e.Go Life, θα διατεθεί σε τρεις εκδόσεις, ανάλογα με τις ανάγκες. Στον κινητήρα, οι διαφορές θα είναι πιο αισθητές, με έναν ηλεκτρομοτέρ των 20, 40 ή 60kW και μια μπαταρία ιόντων λιθίου σχεδιασμένη από την BMZ και της οποίας η χωρητικότητα θα είναι μεταξύ 14,9 και 23,9kWh.

γθην

Ο Günther Schuh, είχε πει στην Tagesspiegel ότι τα πρώτα κομμάτια του e.Go Life θα παραδοθούν τον προσεχή Μάιο, ξεκινώντας από τον πρωθυπουργό του κρατιδίου της Βόρειας Ρηνανίας-Βεστφαλίας και τον δήμαρχο του Aachen. «Εν τω μεταξύ, θα έχουμε κατασκευάσει 200 με 300 αυτοκίνητα», διαβεβαίωσε ο άνθρωπος που σχεδίασε επίσης το StreetScooter που χρησιμοποιεί η Deutsche Post. 

Το 2023, σύμφωνα με τον ιδρυτή της e.Go Mobile, η ετήσια παραγωγική ικανότητα θα επεκταθεί σε 100.000 οχήματα, για ένα κύκλο εργασιών που θα φτάνει τα τέσσερα δισ. ευρώ.

Mini Porsche
ego


Για το δημοσιογράφο της Tagesspiegel που τον ρώτησε γιατί να επιλέξει κάποιος ένα e.Go Life και όχι ένα smart ή ένα Volkswagen e-up!, ο Schuh απάντησε αυθόρμητα: «Επειδή το αυτοκίνητό μας κοστίζει περίπου 6.000 ευρώ λιγότερο από το e-up!». Και η επόμενη επισήμανση μπορεί ακόμη και να προκαλέσει έκπληξη: «Δεύτερον, κατασκευάσαμε μια μίνι-Porsche», υπό τη μορφή ενός αυτοκινήτου «χαριτωμένου και διασκεδαστικού».

Για να δικαιολογήσει το σκοπό του, ο σχεδιαστής του e.Go Life βασίζεται σε μια σημαντική διαφορά που το κάνει να ξεχωρίζει από τους κύριους ανταγωνιστές EV: «Έχουμε το πλεονέκτημα της πίσω κίνησης. Μόλις ανάψει πράσινο μπορείς να χρησιμοποιήσεις όλη τη διαθέσιμη ροπή». Και υποσχέθηκε: «Ακόμα και ένας οδηγός Porsche μπορεί να εκπλαγεί στα πρώτα μέτρα. Προσέξτε μη σας πάρουν το δίπλωμα»! Και εξηγεί ο Schuh : «Το Life έχει εξαιρετικά χαμηλό κέντρο βάρους και πλαίσιο με ιδιότητες καρτ». Και επεξηγεί με χιουμοριστική διάθεση: «Στην πίστα μας, ο επιβάτης πέφτει πάντα στο κάθισμα του οδηγού, καθώς η ταχύτητα στις στροφές είναι πολύ μεγάλη».

Kέρδος 200 με 300 ευρώ ανά αυτοκίνητο
Ο Günther  Schuh προσδοκά κέρδη ύστερα από τέσσερα χρόνια παραγωγής. Το κέρδος θα ανέρχεται σε «200 έως 300 ευρώ ανά αυτοκίνητο» και επεσήμανε ότι «το e.GO Life είναι σε μια κατηγορία όπου κανένας κατασκευαστής δεν κερδίζει χρήματα με ένα φθηνό μοντέλο. Θέλοντας να καλύψουμε τα έξοδα είναι ήδη μια καλή αρχή!». Σημειώστε ότι το κεφάλαιο της εταιρείας σήμερα είναι 922 εκατομμύρια ευρώ.