
DR DR1: Το «ιταλικό» Chery Riich M1 πωλείται στην Κέρκυρα
Ένα σπανιότατο DR DR1 πωλείται στην Κέρκυρα, παράξενη ιταλοκινεζική μείξη.

Το DR DR1 είναι ένα ενδιαφέρον παράδειγμα της προσπάθειας μικρών κατασκευαστών να εισέλθουν στην ευρωπαϊκή αγορά μέσω συνεργασιών με κινεζικούς ομίλους.
Η εταιρεία DR Automobiles ιδρύθηκε στην Ιταλία το 2006 και ειδικεύεται στο να προσφέρει «rebadged» μοντέλα που βασίζονται σε σχεδόν ολοκληρωμένα κινεζικά αυτοκίνητα, κυρίως από τη Chery. Εσχάτως βέβαια βρήκε τον μπελά της για την πρακτική της να «βαπτίζει» ιταλικές τις δημιουργίες της.
Το DR DR1 εισήχθη στην αγορά το 2009 ως η φθηνότερη πρόταση της γκάμας της εταιρείας
Στην ουσία πρόκειται για το κινεζικό Chery Riich M1, που κατασκευαζόταν στην Κίνα και έμπαινε σε διαδικασία αναθεώρησης του φινιρίσματος στην Ιταλία, ώστε να είναι πιο συμβατό με τα ευρωπαϊκά γούστα.
Το DR1 που πουλιόταν στην Ιταλία είχε διαφορές στη βαφή, στα υλικά του εσωτερικού και στη διαδικασία έγκρισης ασφαλείας για να είναι νόμιμο στην Ευρώπη. Η παραγωγή του έπαυσε το 2014, όταν και σταμάτησε λόγω περιορισμένης ζήτησης.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Πώς πουλάς ένα Ford Fiesta που έχει κλείσει τα 27 του έτη; Προβάλλοντας την ταξιδιάρικη φύση του!
Κι ένας θεός ξέρει πώς, ένα πωλείται τώρα στην πατρίδα μας, συγκεκριμένα στην Κέρκυρα. Είναι μοντέλο του 2013, έχει διανύσει 125.000 km, φαίνεται σε εξαιρετική κατάσταση και τιμάται 5.300 ευρώ.
Ο έμπορος διατυμπανίζει ότι πρόκειται για κάτι μοναδικό, πράγμα που αναντίρρητα ισχύει. Αλλά όσο είναι προσόν σε μία εξωτική κατασκευή, άλλο τόσο μπορεί να αποδειχθεί πονοκέφαλος για τον αγοραστή ενός καθημερινού μοντέλου.
Το ενδιαφέρον είναι ότι σε κάποιες αγορές, το DR1 των 1,1 lt εφοδιαζόταν με εργοστασιακή εγκατάσταση υγραερίου, που περιόριζε σημαντικά το κόστος κίνησης. Δυστυχώς, το κερκυραϊκό μεταχειρισμένο δεν ανήκει σε αυτά.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Viral αγγελία για Suzuki Vitara πρώτης γενιάς στα 30 χιλιάρικα!
Όσον αφορά τις διαστάσεις και το βάρος, το DR1 είναι πολύ εύχρηστο, με μήκος κάτω από 3,6 m, βάρος κάπου στον τόνο και χώρο για τέσσερις επιβάτες.
Το εσωτερικό είναι βασικό αλλά λειτουργικό: Ευχάριστη σχεδίαση της καμπίνας, επαρκής εξοπλισμός που περιλαμβάνει τέσσερις αερόσακους και μόλις €104 τέλη κυκλοφορίας.