Αγριεμένο Nissan Xterra τιθασεύει τα πεζοδρόμια στο Κερατσίνι
Το Nissan Xterra δεν βρήκε επισήμως τον δρόμο του για την ελληνική αγορά. Όμως ένα κυκλοφορεί στο Κερατσίνι.
Xterra, ένα παγκόσμιο πρωτάθλημα ορεινού τριάθλου που διοργανώνεται και στην Ελλάδα. Συνήθως μάλιστα, χορηγός είναι η Jeep. Υπάρχει όμως και το Nissan Xterra, ένα θηριώδες off-roader που δεν εισάγεται επισήμως στην ελληνική αγορά. Οπότε και ξεχωρίζει αμέσως από όπου περάσει.
Το συγκεκριμένο Xterra ανήκει στη δεύτερη γενιά του μοντέλου -παραγωγής 2005-2015, η οποία βασίζεται στο σκληροτράχηλο πλαίσιο τύπου «σκάλας» του Nissan Frontier/Navara. Αυτό συνεπάγεται αξιόλογες εκτός δρόμου ικανότητες.
Με κινητήρες 4,0 V6 βενζίνης ή 2,5 τουρμποντίζελ, το Nissan Xterra συνδυάζει δύναμη με αξιοπιστία.
Δύο στοιχεία που το έχουν κάνει αγαπημένο σε εκτός δρόμου κοινότητες, ιδιαίτερα στην Αμερική και τη Μέση Ανατολή
Η εμφάνιση του αυτοκινήτου της φωτογραφίας προδίδει έναν οδηγό που το έχει ετοιμάσει για περιπέτεια: Τα all-terrain λάστιχα με το βαθύ πέλμα, οι επιπλέον προβολείς στο καπό και το σνόρκελ στη δεξιά πλευρά δείχνουν ότι το Xterra δεν προορίζεται μόνο για να καβαλάει πεζοδρόμια στο Κερατσίνι.
Πρόκειται για ένα SUV φτιαγμένο να ανασαίνει ακόμα κι όταν οι τροχοί του βυθίζονται στο ποτάμι. Δεν θα σε κερδίσει επειδή είναι λαμπερό ή μοντέρνο, αλλά γιατί αποπνέει την ωμή, αυθεντική off-road αύρα μιας άλλης εποχής.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το θηριώδες Nissan Titan στην Ασπροβάλτα της Θεσσαλονίκης
Με την τετραγωνισμένη του σχεδίαση, τα ογκώδη φτερά και την αυξημένη απόσταση από το έδαφος, δείχνει ότι δεν ενδιαφέρεται να εντυπωσιάσει στα καθημερινά αγώγια. Μοιράζοντας πιτσιρίκια στις δραστηριότητες. Προτιμά να λερώνει τα λάστιχά του στη λάσπη.
Εσωτερικά, το Xterra δεν επιχειρεί να κρύψει τον πρακτικό του χαρακτήρα. Οι χώροι είναι άνετοι, η καμπίνα απλή και εργονομική, και το πορτμπαγκάζ ευρύχωρο. Όλα δείχνουν μελετημένα για ανθεκτικότητα, όχι για πολυτέλεια.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Αυτό που βλέπεις δεν είναι Dacia Duster αλλά Nissan Terrano
Αν και έχει πολλά κοινά, δεν πρέπει να το μπερδεύουμε με το Pathfinder (R51). Το οποίο ήταν μακρύτερο, είχε και τρίτη σειρά καθισμάτων και πωλούνταν στην Ελλάδα. Διαθέτοντας μάλιστα πιο πλούσιο εξοπλισμό και καλύτερη ηχομόνωση.



