15 χιλιάρικα; Μα garage queen το Honda Civic του 1986;

15 χιλιάρικα; Μα garage queen το Honda Civic του 1986;

15 χαρτιά για Honda Civic του 1986; Ναι, αλλά είναι αβάδιστο. Λίγο το έχεις;

Κατά καιρούς έχουμε δει διάφορα παλιά μοντέλα να πωλούνται σε υψηλές τιμές. Ενίοτε δεν πρόκειται για κάποια ιδιαίτερη έκδοση, συλλεκτική ή σπορ. Αλλά καθημερινά μοντέλα που έχουν το κοινό τους, απλώς επειδή είναι σχεδόν αμεταχείριστα. Ένα τέτοιο είναι και το σημερινό Honda Civic.

Πρόκειται για μοντέλο του 1986. Θυμάσαι τις βολές του Αργύρη Καμπούρη; Ε, είναι ακόμα παλιότερο. Και σίγουρα δεν έχει κάποιο άλλο θέλγητρο πέρα από τα λίγα του χιλιόμετρα. Αφού πρόκειται για το αδιάφορο σεντάν.

Με σιδερένιες ζάντες, άβαφους προφυλακτήρες, τίποτα το ξεχωριστό. Ακόμα και το αυτόματο σασμάν μπορεί να θεωρηθεί μειονέκτημα στη συγκεκριμένη περίπτωση. Αφού τα Honda είναι ξακουστά για τα χειροκίνητα κιβώτιά τους.

Πώς κατάφερε να διανύσει μόλις 43.000 km σε σχεδόν 40 χρόνια; Δεν αντιστοιχούν ούτε 100 km τον μήνα!

Honda Civic

Το Honda Civic 3ης γενιάς, που κυκλοφόρησε από το 1983 έως το 1987, αποτέλεσε ένα σημαντικό βήμα εξέλιξης για τη σειρά, τόσο τεχνολογικά όσο και σχεδιαστικά.

Σε σχέση με τους προκατόχους του, είχε μεγαλύτερες διαστάσεις και πιο φαρδιά μετατρόχια. Αλλά και πιο αεροδυναμικό αμάξωμα, ήταν δηλαδή καθόλα σύγχρονο για τα δεδομένα της εποχής.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ BMW 323i E21 με λιγότερα από 36.000 km προκαλεί σιελόρροια

Η πλατφόρμα αυτή αποτέλεσε τη βάση και για το πρώτο CRX, που σήμερα θεωρείται κλασικό. Σε αντίθεση μάλιστα με το προσθιοκίνητο μοντέλο της αγγελίας, η 3η γενιά Civic ήταν η πρώτη που προσφέρθηκε με τετρακίνηση.

Honda Civic

Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, η Honda χρησιμοποίησε 4κύλινδρα μοτέρ, με κυβισμούς από 1,2 έως 1,5 λίτρα, τόσο με καρμπυρατέρ όσο και με ψεκασμό PGM-FI.

Ξεχωρίζει η έκδοση Si, με κινητήρα 1,5 lt και ψεκασμό. Και μην ξεχνάς ότι μιλάμε για μοντέλα με πολύ χαμηλότερο βάρος. Το Civic δεν ξεπερνούσε τα 850 kg.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Peugeot 205 T16 με μόλις 3.416 km θα σπάσει τα ταμεία

Ωστόσο, τα 15 χιλιάρικα δεν θα σου αγοράσουν παρά το μοτέρ των 1,2 lt, με τους 55 ίππους στις 6.000 rpm. Αλλά δεν θα σε πολυνοιάζει. Με αυτόματο κιβώτιο, λογικό είναι να μην έχεις σπορ βλέψεις. 

Έχε κατά νου ότι αντίστοιχα μοντέλα κανονικής χρήσης και αναμενόμενης φθοράς μπορούν να αποκτηθούν από €550

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube