node/33148

Στο Λος Άντζελες η παρουσίαση της Mercedes AMG GT R Pro

Θα παραχθεί σε περιορισμένο αριθμό με φουλ αγωνιστικές προδιαγραφές.

Η Mercedes AMG GT R φορά τον V8 των 3.982 cc με τα δύο τούρμπο και αποδίδει 585 PS/6.250 rpm, έχει κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων, κίνηση στους πίσω τροχούς και θέλει μόλις 3,6’’ για το 0-100 km/h, με την τελική της ταχύτητα να ξεπερνά τα 320  km/h.

Φαίνεται όμως πως για τη Mercedes, ή τουλάχιστον για κάποιους από τους πελάτες της, όλα αυτά να μην είναι αρκετά, οπότε η εταιρεία αποφάσισε να φτιάξει μια ακόμη πιο εξειδικευμένη έκδοση του αυτοκινήτου, την AMG GT R Pro, που θα παρουσιάσει στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες.
Το αυτοκίνητο θα βασίζεται πάνω στην AMG GT R, αλλά θα έχει κάποιες σημαντικές αλλαγές που θα τονίζουν ακόμη περισσότερο τα αγωνιστικά του γονίδια, ενσωματώνοντας στοιχεία από την εμπειρία που έχει αποκτηθεί μέσα από τις AMG GT3 και AMG GT4.

Εξυπακούεται πως η AMG GT R Pro θα βγει σε άκρως περιορισμένη παραγωγή και θα απευθύνεται σε λίγους και τυχερούς, οι οποίοι θα θέλουν να την βάλουν και στις πίστες.

Στις αλλαγές που διαρρέεται πως θα υπάρχουν είναι η αύξηση της ισχύος του κινητήρα που θα περνά τους 600 ίππους, όπως και η χρήση υλικών που θα μειώσουν το βάρος, κάτι που εξασφαλίζει σαφώς καλύτερες επιδόσεις από τις ήδη εκρηκτικές της «πολιτισμένης» έκδοσης.
Επεμβάσεις θα υπάρχουν και στην ανάρτηση αλλά και στο σύστημα πέδησης με υιοθέτηση πιο προχωρημένων αγωνιστικών προδιαγραφών.

TAGS
node/39094

Κινδυνεύει με ματαίωση και για το 2021 το Σαλόνι της Γενεύης

Οι διοργανωτές απέρριψαν τους όρους οικονομικής ενίσχυσης από το Καντόνι της Γενεύης. 

Πέμπτη, 28 Μαΐου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Κινδυνεύει με ματαίωση και για το 2021 το Σαλόνι της Γενεύης

Η πανδημία του κορονοϊού ματαίωσε το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης τον περασμένο Μάρτιο, αλλά και πολλές άλλες παρόμοιες εκδηλώσεις. 
Σαν αποτέλεσμα οι διοργανωτές υπάστησαν μεγάλη οικονομική ζημιά και όπως οι ίδιοι δηλώνουν επισήμως, βρίσκονται σε δεινή οικονομική θέση, καθώς η ζημιά εκτιμάται στα $ 11,3 εκατ. 

Ο OICA (Organisation Internationale des Constructeurs d'Automobiles) πρότεινε να λάβουν οι διοργανωτές οικονομική στήριξη από το Καντόνι της Γενεύης, το οποίο έσπευσε να εγκρίνει ένα ποσό επιχορήγησης της τάξης των $17,3 εκατ. 
Όμως, οι διοργανωτές της Εκθεσης έσπευσαν να απορρίψουν την επιχορήγηση καθώς οι όροι που θέτει το Καντόνι είναι αντίθετοι με το κατασταστικό τους. Ο βασικότερος όρος της δανειακής αυτής σύμβασης είναι ότι το Σαλόνι της Γενεύης έπρεπε οπωσδήποτε να πραγματοποιηθεί το 2021, κάτι για το οποίο οι διοργανωτές δεν μπορούν να εγγυηθούν, καθώς το θέμα είναι αν θα υπάρχουν εκθέτες πρόθυμοι να συμματάσχουν. 
Οι τελευταίοι προσανατολίζονται σε μια Έκθεση που θα γίνει στη Γενεύη το 2022, καθώς ακυρώθηκε και το Σαλόνι της Νέας Υόρκης που αρχικά είχε μετατεθεί για τον Αύγουστο. 

Στο μεταξύ, φαίνεται ότη η πανδημία δημιούργησε κάποια νέα δεδομένα: Οι online παρουσιάσεις νέων μοντέλων φαίνεται να δουλεύουν πολύ καλά και κυρίως να εξοικονομούν μπόλικο χρήμα στα ταμεία των ήδη χειμαζόμενων από την πανδημία κατασκευαστών. Το ερώτημα είναι αν φτάσαμε στο τέλος των Εκθέσεων ή αν έχουμε να κάνουμε με μια προσωρινή κατάσταση. 

node/38594

Περιηγηθείτε ψηφιακά στο περίπτερο της Volkswagen από την έκθεση Γενεύης

Δείτε όλα τα μοντέλα που θα παρουσίαζε η Volkswagen στην έκθεση Γενεύης η οποία ματαιώθηκε λόγω κορονοιού.

Σάββατο, 04 Απριλίου 2020 | Επικοινωνία

Περιηγηθείτε ψηφιακά στο περίπτερο της Volkswagen από την έκθεση Γενεύης

Μπορεί η έκθεση Γενεύης που ήταν προγραμματισμένη για τις αρχές Μαρτίου να ματαιώθηκε λόγω κορονοιού, όμως η Volkswagen μας δίνει τη δυνατότητα να επισκεφθούμε το περίπτερό της - έστω και ψηφιακά - μέσω μιας διαδραστικής τρισδιάστατης ξενάγησης (μπορείτε να την δείτε και εσείς πατώντας εδώ)

Το ψηφιακό περίπτερο έχει σε περίοπτη θέση ολόκληρη την οικογένεια Golf VIII (GTI, GTD, GTE, R-Line) που θα έκανε πρεμιέρα στη Γενεύη. Στα αριστερά βλέπουμε το υβριδικό Touareg R μαζί με το T-Roc R, ενώ στα δεξιά τα ηλεκτρικά μοντέλα της γερμανικής φίρμας με το μικρομεσαίο ID.3 και το πρωτότυπο ID. Space Vizzion. Φυσικά δε λείπουν και τα επαγγελματικά οχήματα, ανάμεσα στα οποία και το ολοκαίνουριο Caddy.

Ο χρήστης μπορεί να περιηγηθεί στο περίπτερο χρησιμοποιώντας τα βελάκια, ή να πατήσει το play και να παρακολουθήσει μια αυτόματη ξενάγηση.

Geneva

Ο Jürgen Stackmann, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της VW και υπεύθυνος για πωλήσεις, marketing και after-sales δήλωσε: «Είμαι πολύ ευχαριστημένος που η ομάδα marketing κατάφερε να κάνει το περίπτερο διαθέσιμο σε όλους τους επισκέπτες παρά την ματαίωσης της Έκθεσης Γενεύης...Για ακόμα μια φορά αποδεικνύεται πως ειδικές περιστάσεις ζητούν και ειδικές λύσεις. Είμαστε σίγουροι πωσ στο μέλλον θα μπορούμε να διευρύνουμε το κοινό μας μέσα από ψηφιακές ξεναγήσεις επιπρόσθετα της φυσικής παρουσίας των μοντέλων μας στις εκθέσεις.» 

Η σελίδα θα παραμείνει ανοιχτή μέχρι τις 17 Απριλίου 2020, ενώ είναι διαθέσιμη στα Αγγλικά και στα Γερμανικά.