node/16799

ΝAIAS 2016: Νέο Volvo S90

Η κατηγορία των πολυτελών μεγάλων σεντάν απέκτησε άλλο ένα μέλος
Ιδού λοιπόν το νέο Volvo S90, το αυτοκίνητο με το οποίο η εταιρεία ελπίζει επιτέλους να φρενάρει το γερμανικό (και όχι μόνον) ανταγωνισμό στην κατηγορία των πολυτελών σεντάν, ο οποίος ορίζεται από αυτοκίνητα όπως η 5 Series της BMW, το Audi A6, η Mercedes E-Class, αλλά και η Jaguar XF ή το Lexus GS.
 
Το S90 πατά πάνω στην ίδια πλατφόρμα με το XC90 και η οποία θα χρησιμοποιηθεί στο μέλλον και για τις υβριδικές εκδόσεις που φιλοδοξούν να αναδειχθούν στις πλέον "καθαρές" της κατηγορίας τους. 
 
Στο εμπρός μέρος ξεχωρίζουν τα χαρακτηριστικά φώτα LED με σχήμα της «σφύρας του Θωρ», τα οποία η Volvo πρωτολανσάρισε με το XC90, ενώ στο πίσω μέρος τα φανάρια, πάλι τεχνολογίας LED, έχουν σχήμα «C».
 
Το νέο Volvo S90 έχει μήκος 4,96 m, πλάτος 1,89 και ύψος 1,44 m, με το μεταξόνιό του να φτάνει τα 2,94 m. O δε αεροδυναμικός συντελεστής του είναι 0,29-0,29 cd, ανάλογα με την έκδοση.
 
Στην καμπίνα, το εσωτερικό αποτυπώνει μια ατμόσφαιρα πανομοιότυπη με αυτή του XC90, με τα περισσότερα κουμπιά και διακόπτες εξαφανισμένα, κατά τη νέα αντίληψη της σουηδικής εταιρείας για ένα μίνιμαλ και καθαρό εσωτερικό. Οπότε οι περισσότεροι χειρισμοί υποστηρίζονται από την οθόνη αφής Sensus Connect του συστήματος πολυμέσων, ενώ και το καντράν είναι πλήρως ψηφιακό. Η Volvo λέει ότι το εσωτερικό του S90 συνδυάζει το «σκανδιναβικό ντιζάιν» με «τεχνολογία αιχμής και εφαρμογές και υπηρεσίες που βασίζονται σε cloud». Σε αυτή τη φιλοσοφία υπακούει και η επιλογή των υλικών που χρησιμοποιούνται στην καμπίνα. 
 
Η γκάμα των μοτέρ του νέου Volvo S90 περιλαμβάνει ένα δίλιτρο βενζινοκινητήρα τούρμπο T5 με 254 PS και ένα δίλτρο T6 με 320 άλογα, δύο δίλιτρους τουρμποντίζελ D5 (235 PS) και D4 (190 PS) και έναν T8 Twin Engine plug-in hybrid με 394 ίππους και εκπομπή CO2 μόλις 44gr/km. Τα μοτέρ ανάλογα με την έκδοση συνδυάζονται είτε με χειροκίνητο 6άρι σασμάν είτε με 8άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη.
 
Το νέο S90, ως ένα ακόμη μοντέλο που εντάσσεται στο πρότζεκτ Volvo Vision 2020 που στόχο έχει να μην υπάρχει κανένας νεκρός ή σοβαρά τραυματισμένος σε ένα Volvo μέχρι το 2020, εξοπλίζεται με ένα προηγμένο σύστημα ημί-αυτόνομης οδήγησης, που ονομάζεται «Pilot Assist». Το σύστημα αυτό παρέχει «ελαφριά κλίση του τιμονιού», προκειμένου να κρατήσει το αυτοκίνητο σε σωστή πορεία ανάμεσα στις λωρίδες κυκλοφορίας και για ταχύτητα μέχρι 130 km/h. To S90 διαθέτει ακόμη σύστημα ανίχνευσης μεγάλων ζώων, με αυτόματη επέμβαση στα φρένα.
 
«Η ιδέα μας ήταν να φέρουμε κάτι εντελώς νέο σε αυτή τη μάλλον συντηρητική κατηγορία και να δώσουμε μια οπτική έκφραση που αποπνέει υπεροχή και εμπιστοσύνη στο εξωτερικό», σχολίασε ο Thomas Ingenlath, εκτελεστικός αντιπρόεδρος σχεδιασμού στο Volvo Car Group. «Στο εσωτερικό, μεταφέραμε το S90 στο επόμενο επίπεδο, παρέχοντας μια κορυφαία εμπειρία πολυτέλειας που υπόσχεται άνεση και έλεγχο», κατέληξε ο Ingenlath.
 
Ο δρ. Peter Mertens, εκτελεστικός αντιπρόεδρος του R&D στη Volvo, προσέθεσε ότι «το S90 κατήγαγε ένα μεγάλο άλμα προς τα εμπρός όσον αφορά την οδηγική δυναμική, τις επιδόσεις και την κύλιση» και συνέχισε λέγοντας ότι η σουηδική εταιρεία «ανασχεδίασε πλήρως την οδηγική εμπειρία της Volvo από τη βάση της, προκειμένου να δώσει μια αίσθηση της ακρίβειας, του συμμετοχικού ελέγχου και της άνεσης».

[Πηγή Volvo]
TAGS
node/39094

Κινδυνεύει με ματαίωση και για το 2021 το Σαλόνι της Γενεύης

Οι διοργανωτές απέρριψαν τους όρους οικονομικής ενίσχυσης από το Καντόνι της Γενεύης. 

Πέμπτη, 28 Μαΐου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Κινδυνεύει με ματαίωση και για το 2021 το Σαλόνι της Γενεύης

Η πανδημία του κορονοϊού ματαίωσε το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης τον περασμένο Μάρτιο, αλλά και πολλές άλλες παρόμοιες εκδηλώσεις. 
Σαν αποτέλεσμα οι διοργανωτές υπάστησαν μεγάλη οικονομική ζημιά και όπως οι ίδιοι δηλώνουν επισήμως, βρίσκονται σε δεινή οικονομική θέση, καθώς η ζημιά εκτιμάται στα $ 11,3 εκατ. 

Ο OICA (Organisation Internationale des Constructeurs d'Automobiles) πρότεινε να λάβουν οι διοργανωτές οικονομική στήριξη από το Καντόνι της Γενεύης, το οποίο έσπευσε να εγκρίνει ένα ποσό επιχορήγησης της τάξης των $17,3 εκατ. 
Όμως, οι διοργανωτές της Εκθεσης έσπευσαν να απορρίψουν την επιχορήγηση καθώς οι όροι που θέτει το Καντόνι είναι αντίθετοι με το κατασταστικό τους. Ο βασικότερος όρος της δανειακής αυτής σύμβασης είναι ότι το Σαλόνι της Γενεύης έπρεπε οπωσδήποτε να πραγματοποιηθεί το 2021, κάτι για το οποίο οι διοργανωτές δεν μπορούν να εγγυηθούν, καθώς το θέμα είναι αν θα υπάρχουν εκθέτες πρόθυμοι να συμματάσχουν. 
Οι τελευταίοι προσανατολίζονται σε μια Έκθεση που θα γίνει στη Γενεύη το 2022, καθώς ακυρώθηκε και το Σαλόνι της Νέας Υόρκης που αρχικά είχε μετατεθεί για τον Αύγουστο. 

Στο μεταξύ, φαίνεται ότη η πανδημία δημιούργησε κάποια νέα δεδομένα: Οι online παρουσιάσεις νέων μοντέλων φαίνεται να δουλεύουν πολύ καλά και κυρίως να εξοικονομούν μπόλικο χρήμα στα ταμεία των ήδη χειμαζόμενων από την πανδημία κατασκευαστών. Το ερώτημα είναι αν φτάσαμε στο τέλος των Εκθέσεων ή αν έχουμε να κάνουμε με μια προσωρινή κατάσταση. 

node/38594

Περιηγηθείτε ψηφιακά στο περίπτερο της Volkswagen από την έκθεση Γενεύης

Δείτε όλα τα μοντέλα που θα παρουσίαζε η Volkswagen στην έκθεση Γενεύης η οποία ματαιώθηκε λόγω κορονοιού.

Σάββατο, 04 Απριλίου 2020 | Επικοινωνία

Περιηγηθείτε ψηφιακά στο περίπτερο της Volkswagen από την έκθεση Γενεύης

Μπορεί η έκθεση Γενεύης που ήταν προγραμματισμένη για τις αρχές Μαρτίου να ματαιώθηκε λόγω κορονοιού, όμως η Volkswagen μας δίνει τη δυνατότητα να επισκεφθούμε το περίπτερό της - έστω και ψηφιακά - μέσω μιας διαδραστικής τρισδιάστατης ξενάγησης (μπορείτε να την δείτε και εσείς πατώντας εδώ)

Το ψηφιακό περίπτερο έχει σε περίοπτη θέση ολόκληρη την οικογένεια Golf VIII (GTI, GTD, GTE, R-Line) που θα έκανε πρεμιέρα στη Γενεύη. Στα αριστερά βλέπουμε το υβριδικό Touareg R μαζί με το T-Roc R, ενώ στα δεξιά τα ηλεκτρικά μοντέλα της γερμανικής φίρμας με το μικρομεσαίο ID.3 και το πρωτότυπο ID. Space Vizzion. Φυσικά δε λείπουν και τα επαγγελματικά οχήματα, ανάμεσα στα οποία και το ολοκαίνουριο Caddy.

Ο χρήστης μπορεί να περιηγηθεί στο περίπτερο χρησιμοποιώντας τα βελάκια, ή να πατήσει το play και να παρακολουθήσει μια αυτόματη ξενάγηση.

Geneva

Ο Jürgen Stackmann, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της VW και υπεύθυνος για πωλήσεις, marketing και after-sales δήλωσε: «Είμαι πολύ ευχαριστημένος που η ομάδα marketing κατάφερε να κάνει το περίπτερο διαθέσιμο σε όλους τους επισκέπτες παρά την ματαίωσης της Έκθεσης Γενεύης...Για ακόμα μια φορά αποδεικνύεται πως ειδικές περιστάσεις ζητούν και ειδικές λύσεις. Είμαστε σίγουροι πωσ στο μέλλον θα μπορούμε να διευρύνουμε το κοινό μας μέσα από ψηφιακές ξεναγήσεις επιπρόσθετα της φυσικής παρουσίας των μοντέλων μας στις εκθέσεις.» 

Η σελίδα θα παραμείνει ανοιχτή μέχρι τις 17 Απριλίου 2020, ενώ είναι διαθέσιμη στα Αγγλικά και στα Γερμανικά.