node/16005

LA Auto Show: Volvo Concept 26

Καθίσματα, ταμπλό και τιμόνι, αλλά όχι απαραίτητα και οδηγός. Καλώς ήρθατε στον μελλοντικό κόσμο της Volvo

H Volvo βρήκε μια πολύ ιδιαίτερη προσέγγιση για να παρουσιάσει το νέο της αυτοκίνητο. Σήμερα λοιπόν στην Έκθεση του LA, οι Σουηδοί παρουσίασαν μόνο το κάθισμα του οδηγού, το ταμπλό και μια οθόνη αυτόνομης οδήγησης.

Το πάλλευκο ταμπλό ήταν ομολογουμένως φουτουριστικό και συγχρόνως οικείο, δεδομένου ότι ακολουθούσε τη σχεδιαστική φιλοσοφία της Volvo. Όμως αυτό που τραβούσε την προσοχή ήταν η τεράστια οθόνη που αναδύεται και «χάνεται» από το ταμπλό, στην πλευρά του συνοδηγού. H Volvo ονομάζει αυτή την πρωτότυπη εγκατάσταση «Concept 26». Κάποιες πηγές επιμένουν πως το κάθισμα και το ταμπλό μάλλον ανήκουν στην επερχόμενη ναυαρχίδα της εταιρείας, το S90, η οποία θα έχει στόχο κυρίως τις αγορές της Κίνας και της Βόρειας Αμερικής.

Το εσωτερικό είναι όντως ένας υπαινιγμός για τον αγώνα δρόμου που κάνει η Volvo προς την αυτόνομη οδήγηση. «Θα το πάμε βήμα-βήμα» είπε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Volvo Βόρειας Αμερικής, Lex Kerssemakers. «Παρουσιάσαμε το Pilot Assist με το XC90 και τώρα το επόμενο βήμα είναι να αυξήσουμε την ταχύτητα για το όριο λειτουργίας του Pilot Assist από τα 45 km/h στα 120 km/h, ώστε να μπορείς να κινείσαι και στον αυτοκινητόδρομο». Προβλέπει επίσης ότι η δυνατότητα για πλήρως αυτόνομη οδήγηση θα είναι έτοιμη στη Volvo κάποια στιγμή μετά το 2020«Υπάρχει πολλή δουλειά ακόμα να γίνει» συνεχίζει «και δεν αφορά μόνο τα αυτοκίνητα, αλλά και την υποδομή, ακόμα και την ψυχολογία των πελατών. Η αυτόνομη οδήγηση είναι μια εντελώς νέα βιομηχανία».

Ποιο θα είναι όμως το κόστος ενός πλήρως αυτόνομου συστήματος οδήγησης; Ο Kerssemakers παραδέχεται πως δεν μπορεί να προβλέψει επακριβώς την τιμή. Διευκρινίζει ακόμα ότι Volvo θεωρεί πως οι άνθρωποι θα εξακολουθούν να θέλουν να οδηγούν οι ίδιοι. Επομένως θα μιλάμε για μοντέλα που θα έχουν συμβατικά χειριστήρια αλλά και δυνατότητα αυτόνομης οδήγησης.

Στο Concept 26 το κάθισμα του οδηγού ενσωματώνει δυνατότητες χαλάρωσης (π.χ. μασάζ) αλλά και εγρήγορσης του οδηγού, όταν οι αισθητήρες του αυτοκινήτου διαπιστώνουν πως έχει αρχίζει να κουράζεται. Η Volvo συνεργάζεται με την γαλλική εταιρεία Faurecia για να τοποθετήσει στο κάθισμα διάφορους βιομετρικούς σένσορες, οι οποίοι θα μετρούν από τους παλμούς και το ρυθμό αναπνοής του οδηγού, μέχρι το πόσο αγχωμένος είναι.

TAGS
node/39094

Κινδυνεύει με ματαίωση και για το 2021 το Σαλόνι της Γενεύης

Οι διοργανωτές απέρριψαν τους όρους οικονομικής ενίσχυσης από το Καντόνι της Γενεύης. 

Πέμπτη, 28 Μαΐου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Κινδυνεύει με ματαίωση και για το 2021 το Σαλόνι της Γενεύης

Η πανδημία του κορονοϊού ματαίωσε το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης τον περασμένο Μάρτιο, αλλά και πολλές άλλες παρόμοιες εκδηλώσεις. 
Σαν αποτέλεσμα οι διοργανωτές υπάστησαν μεγάλη οικονομική ζημιά και όπως οι ίδιοι δηλώνουν επισήμως, βρίσκονται σε δεινή οικονομική θέση, καθώς η ζημιά εκτιμάται στα $ 11,3 εκατ. 

Ο OICA (Organisation Internationale des Constructeurs d'Automobiles) πρότεινε να λάβουν οι διοργανωτές οικονομική στήριξη από το Καντόνι της Γενεύης, το οποίο έσπευσε να εγκρίνει ένα ποσό επιχορήγησης της τάξης των $17,3 εκατ. 
Όμως, οι διοργανωτές της Εκθεσης έσπευσαν να απορρίψουν την επιχορήγηση καθώς οι όροι που θέτει το Καντόνι είναι αντίθετοι με το κατασταστικό τους. Ο βασικότερος όρος της δανειακής αυτής σύμβασης είναι ότι το Σαλόνι της Γενεύης έπρεπε οπωσδήποτε να πραγματοποιηθεί το 2021, κάτι για το οποίο οι διοργανωτές δεν μπορούν να εγγυηθούν, καθώς το θέμα είναι αν θα υπάρχουν εκθέτες πρόθυμοι να συμματάσχουν. 
Οι τελευταίοι προσανατολίζονται σε μια Έκθεση που θα γίνει στη Γενεύη το 2022, καθώς ακυρώθηκε και το Σαλόνι της Νέας Υόρκης που αρχικά είχε μετατεθεί για τον Αύγουστο. 

Στο μεταξύ, φαίνεται ότη η πανδημία δημιούργησε κάποια νέα δεδομένα: Οι online παρουσιάσεις νέων μοντέλων φαίνεται να δουλεύουν πολύ καλά και κυρίως να εξοικονομούν μπόλικο χρήμα στα ταμεία των ήδη χειμαζόμενων από την πανδημία κατασκευαστών. Το ερώτημα είναι αν φτάσαμε στο τέλος των Εκθέσεων ή αν έχουμε να κάνουμε με μια προσωρινή κατάσταση. 

node/38594

Περιηγηθείτε ψηφιακά στο περίπτερο της Volkswagen από την έκθεση Γενεύης

Δείτε όλα τα μοντέλα που θα παρουσίαζε η Volkswagen στην έκθεση Γενεύης η οποία ματαιώθηκε λόγω κορονοιού.

Σάββατο, 04 Απριλίου 2020 | Επικοινωνία

Περιηγηθείτε ψηφιακά στο περίπτερο της Volkswagen από την έκθεση Γενεύης

Μπορεί η έκθεση Γενεύης που ήταν προγραμματισμένη για τις αρχές Μαρτίου να ματαιώθηκε λόγω κορονοιού, όμως η Volkswagen μας δίνει τη δυνατότητα να επισκεφθούμε το περίπτερό της - έστω και ψηφιακά - μέσω μιας διαδραστικής τρισδιάστατης ξενάγησης (μπορείτε να την δείτε και εσείς πατώντας εδώ)

Το ψηφιακό περίπτερο έχει σε περίοπτη θέση ολόκληρη την οικογένεια Golf VIII (GTI, GTD, GTE, R-Line) που θα έκανε πρεμιέρα στη Γενεύη. Στα αριστερά βλέπουμε το υβριδικό Touareg R μαζί με το T-Roc R, ενώ στα δεξιά τα ηλεκτρικά μοντέλα της γερμανικής φίρμας με το μικρομεσαίο ID.3 και το πρωτότυπο ID. Space Vizzion. Φυσικά δε λείπουν και τα επαγγελματικά οχήματα, ανάμεσα στα οποία και το ολοκαίνουριο Caddy.

Ο χρήστης μπορεί να περιηγηθεί στο περίπτερο χρησιμοποιώντας τα βελάκια, ή να πατήσει το play και να παρακολουθήσει μια αυτόματη ξενάγηση.

Geneva

Ο Jürgen Stackmann, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της VW και υπεύθυνος για πωλήσεις, marketing και after-sales δήλωσε: «Είμαι πολύ ευχαριστημένος που η ομάδα marketing κατάφερε να κάνει το περίπτερο διαθέσιμο σε όλους τους επισκέπτες παρά την ματαίωσης της Έκθεσης Γενεύης...Για ακόμα μια φορά αποδεικνύεται πως ειδικές περιστάσεις ζητούν και ειδικές λύσεις. Είμαστε σίγουροι πωσ στο μέλλον θα μπορούμε να διευρύνουμε το κοινό μας μέσα από ψηφιακές ξεναγήσεις επιπρόσθετα της φυσικής παρουσίας των μοντέλων μας στις εκθέσεις.» 

Η σελίδα θα παραμείνει ανοιχτή μέχρι τις 17 Απριλίου 2020, ενώ είναι διαθέσιμη στα Αγγλικά και στα Γερμανικά.