node/33153

H Volvo θα είναι στην έκθεση αυτοκινήτου του Λος Αντζελες αλλά... χωρίς αυτοκίνητα!

Σε μια παγκόσμια πρωτοτυπία θα παρουσιάσει μόνον σε μια σειρά διαδραστικών επιδείξεων το όραμά της για το μέλλον της αυτοκίνησης.

Η Volvo θα εμφανιστεί στην Automobility LA 2018 με μια παγκόσμια πρωτοτυπία: ούτε ένα αυτοκίνητο στο περίπτερό της! Φέτος, η εταιρεία παρουσιάζει το ανατρεπτικό της όραμα, δίνοντας νέο νόημα στην έννοια του αυτοκινήτου.

Το αυτοκίνητο ήταν και θα παραμείνει σημείο αναφοράς στις μετακινήσεις. Όμως οι προσδοκίες των ανθρώπων από αυτό αλλάζουν, όπως αλλάζει και η αυτοκινητοβιομηχανία. Το πώς οι καταναλωτές αντιλαμβάνονται μια μάρκα αυτοκινήτου σήμερα δεν περιορίζεται στα στοιχεία που διαβάζουν στους πίνακες εξοπλισμού και τεχνικών χαρακτηριστικών. Στο περίπτερο της Volvo στην Automobility LA οι επισκέπτες θα δοκιμάσουν μια πρωτόγνωρη έκπληξη: εκεί που θα περίμεναν να βρουν ένα νέο μοντέλο θα αντικρίσουν μια απλή, όσο και απροσδόκητη δήλωση: “Αυτό Δεν Είναι Ένα Αυτοκίνητο”.

«Ονομάζοντας την έκθεση Automobility LA, οι οργανωτές της αναγνωρίζουν εξαρχής τις συνταρακτικές αλλαγές που επηρεάζουν τον κλάδο μας», δήλωσε ο Mårten Levenstam, υπεύθυνος προϊοντικής στρατηγικής της Volvo Cars. «Θέλουμε να δείξουμε ότι λάβαμε το μήνυμα και αρχίζουμε μια συζήτηση για το μέλλον της αυτοκίνησης. Έτσι, αντί να εμφανίσουμε μια ιδέα για ένα αυτοκίνητο, επιλέξαμε να μιλήσουμε για την ιδέα του αυτοκινήτου. Μπορεί φέτος να μην κερδίσουμε το βραβείο του “αυτοκινήτου της έκθεσης”, αλλά αισθανόμαστε άνετα με αυτό. Γιατί, πολύ απλά, εδώ δεν πρόκειται για μια έκθεση αυτοκινήτου».

Παράλληλα με το δυνατό της μήνυμα, η Volvo Cars θα παρουσιάσει μια σειρά διαδραστικών επιδείξεων από υπηρεσίες συνδεσιμότητας, όπως το in-car delivery, το car sharing, το όραμά της για την αυτόνομη οδήγηση όπως προσδιορίστηκε στο πρωτότυπο Volvo 360c, αλλά και τη συνδρομητική υπηρεσία Care by Volvo. «Ο κλάδος μας αλλάζει. Αντί απλώς να κατασκευάζουμε και να πωλούμε αυτοκίνητα, θα παρέχουμε στους πελάτες μας την ελευθερία να μετακινούνται με έναν προσωπικό, βιώσιμο και ασφαλή τρόπο», δήλωσε ο Håkan Samuelsson, Πρόεδρος και CEO της Volvo Cars. «Προσφέρουμε στους πελάτες μας πρόσβαση σε ένα αυτοκίνητο, συμπεριλαμβάνοντας νέες ελκυστικές υπηρεσίες όπου και όποτε τις επιθυμούν».

Η Volvo Cars πιστεύει στη δύναμη των στρατηγικών συνεργασιών. Από κοινού με μεγάλες εταιρίες τεχνολογίας όπως η Amazon, η Google και η Nvidia, αλλά και με τεχνολογικά startup όπως η Luminar και η Zenuity, η Volvo βρίσκει καινοτόμες φόρμες αλληλεπίδρασης με νέους τύπους συνεργατών.

Με τη νέα της διακήρυξη Freedom to Move – ελευθερία μετακίνησης με έναν προσωπικό, βιώσιμο και ασφαλή τρόπο – η Volvo δείχνει το δρόμο προς το μέλλον. Έως τα μέσα της επόμενης δεκαετίας, το μισό της ετήσιας παραγωγής αυτοκινήτων της θα αφορά αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα, το ένα τρίτο αυτόνομα οχήματα, ενώ η σουηδική εταιρεία θα δημιουργήσει και πάνω από 5 εκατομμύρια απευθείας σχέσεις με τους πελάτες της.

TAGS
node/39094

Κινδυνεύει με ματαίωση και για το 2021 το Σαλόνι της Γενεύης

Οι διοργανωτές απέρριψαν τους όρους οικονομικής ενίσχυσης από το Καντόνι της Γενεύης. 

Πέμπτη, 28 Μαΐου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Κινδυνεύει με ματαίωση και για το 2021 το Σαλόνι της Γενεύης

Η πανδημία του κορονοϊού ματαίωσε το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης τον περασμένο Μάρτιο, αλλά και πολλές άλλες παρόμοιες εκδηλώσεις. 
Σαν αποτέλεσμα οι διοργανωτές υπάστησαν μεγάλη οικονομική ζημιά και όπως οι ίδιοι δηλώνουν επισήμως, βρίσκονται σε δεινή οικονομική θέση, καθώς η ζημιά εκτιμάται στα $ 11,3 εκατ. 

Ο OICA (Organisation Internationale des Constructeurs d'Automobiles) πρότεινε να λάβουν οι διοργανωτές οικονομική στήριξη από το Καντόνι της Γενεύης, το οποίο έσπευσε να εγκρίνει ένα ποσό επιχορήγησης της τάξης των $17,3 εκατ. 
Όμως, οι διοργανωτές της Εκθεσης έσπευσαν να απορρίψουν την επιχορήγηση καθώς οι όροι που θέτει το Καντόνι είναι αντίθετοι με το κατασταστικό τους. Ο βασικότερος όρος της δανειακής αυτής σύμβασης είναι ότι το Σαλόνι της Γενεύης έπρεπε οπωσδήποτε να πραγματοποιηθεί το 2021, κάτι για το οποίο οι διοργανωτές δεν μπορούν να εγγυηθούν, καθώς το θέμα είναι αν θα υπάρχουν εκθέτες πρόθυμοι να συμματάσχουν. 
Οι τελευταίοι προσανατολίζονται σε μια Έκθεση που θα γίνει στη Γενεύη το 2022, καθώς ακυρώθηκε και το Σαλόνι της Νέας Υόρκης που αρχικά είχε μετατεθεί για τον Αύγουστο. 

Στο μεταξύ, φαίνεται ότη η πανδημία δημιούργησε κάποια νέα δεδομένα: Οι online παρουσιάσεις νέων μοντέλων φαίνεται να δουλεύουν πολύ καλά και κυρίως να εξοικονομούν μπόλικο χρήμα στα ταμεία των ήδη χειμαζόμενων από την πανδημία κατασκευαστών. Το ερώτημα είναι αν φτάσαμε στο τέλος των Εκθέσεων ή αν έχουμε να κάνουμε με μια προσωρινή κατάσταση. 

node/38594

Περιηγηθείτε ψηφιακά στο περίπτερο της Volkswagen από την έκθεση Γενεύης

Δείτε όλα τα μοντέλα που θα παρουσίαζε η Volkswagen στην έκθεση Γενεύης η οποία ματαιώθηκε λόγω κορονοιού.

Σάββατο, 04 Απριλίου 2020 | Επικοινωνία

Περιηγηθείτε ψηφιακά στο περίπτερο της Volkswagen από την έκθεση Γενεύης

Μπορεί η έκθεση Γενεύης που ήταν προγραμματισμένη για τις αρχές Μαρτίου να ματαιώθηκε λόγω κορονοιού, όμως η Volkswagen μας δίνει τη δυνατότητα να επισκεφθούμε το περίπτερό της - έστω και ψηφιακά - μέσω μιας διαδραστικής τρισδιάστατης ξενάγησης (μπορείτε να την δείτε και εσείς πατώντας εδώ)

Το ψηφιακό περίπτερο έχει σε περίοπτη θέση ολόκληρη την οικογένεια Golf VIII (GTI, GTD, GTE, R-Line) που θα έκανε πρεμιέρα στη Γενεύη. Στα αριστερά βλέπουμε το υβριδικό Touareg R μαζί με το T-Roc R, ενώ στα δεξιά τα ηλεκτρικά μοντέλα της γερμανικής φίρμας με το μικρομεσαίο ID.3 και το πρωτότυπο ID. Space Vizzion. Φυσικά δε λείπουν και τα επαγγελματικά οχήματα, ανάμεσα στα οποία και το ολοκαίνουριο Caddy.

Ο χρήστης μπορεί να περιηγηθεί στο περίπτερο χρησιμοποιώντας τα βελάκια, ή να πατήσει το play και να παρακολουθήσει μια αυτόματη ξενάγηση.

Geneva

Ο Jürgen Stackmann, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της VW και υπεύθυνος για πωλήσεις, marketing και after-sales δήλωσε: «Είμαι πολύ ευχαριστημένος που η ομάδα marketing κατάφερε να κάνει το περίπτερο διαθέσιμο σε όλους τους επισκέπτες παρά την ματαίωσης της Έκθεσης Γενεύης...Για ακόμα μια φορά αποδεικνύεται πως ειδικές περιστάσεις ζητούν και ειδικές λύσεις. Είμαστε σίγουροι πωσ στο μέλλον θα μπορούμε να διευρύνουμε το κοινό μας μέσα από ψηφιακές ξεναγήσεις επιπρόσθετα της φυσικής παρουσίας των μοντέλων μας στις εκθέσεις.» 

Η σελίδα θα παραμείνει ανοιχτή μέχρι τις 17 Απριλίου 2020, ενώ είναι διαθέσιμη στα Αγγλικά και στα Γερμανικά.