node/31234

FIAT, Alfa Romeo και Jeep δεν θα πάνε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι

Όλο και περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες γυρίζουν την πλάτη στις «παραδοσιακές» εκθέσεις. 

Mία προς μία οι αυτοκινητοβιομηχανίες γυρίζουν την πλάτη στις «παραδοσιακές» εκθέσεις αυτοκινήτου. Αιτία τόσο η στροφή προς τις νέου τύπου online παρουσιάσεις και λανσαρίσματα νέων μοντέλων, όσο και το αντικειμενικά μεγάλο κόστος της συμμετοχής αυτής καθαυτής. 
Πρόσφατα, η Lamborghini είχε δηλώσει ότι δεν θα πάρει μέρος στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού, την ώρα που BMW, Audi, και Mercedes-Benz έχουν ανακοινώσει ήδη πως δεν θα πάνε στο Detroit Auto Show του 2019. 

Σε όλα αυτά έρχεται τώρα να προστεθεί το FCA Group που ανακοίνωσε ότι FIAT, Alfa Romeo και Jeep δεν θα πάνε στο Παρίσι τον Οκτώβριο. 
Πρόκειται για την πρώτη ηχηρή απουσία των τριών brand εδώ και πολλά χρόνια, με τη FIAT ειδικά να ξεκαθαρίζει ότι η συμμετοχή σε διεθνείς εκθέσεις δεν είναι πλέον η στρατηγική προβολής που θέλει να ακολουθήσει για τα προϊόντα της. 
Ωστόσο,Maserati και Ferrari θα είναι παρούσες.

Η απόφαση αυτή του FCA Group έρχεται να προστεθεί σε αντίστοιχες των Ford, Infiniti, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Opel, Subaru και Volvo. Αντίθετα, κατασκευαστές όπως η Citroën, η Hyundai, η Jaguar, η Kia, η Land Rover, η Lexus, η Mercedes-Benz, η Peugeot, η Smart, η Suzuki και η Toyota έχουν δεσμευτεί στο Παρίσι για το 2018.
Το 2018 Motor Show του Παρισιού ανοίγει τις πόρτες του στις 2 Οκτωβρίου στον Τύπο και διαρκεί μέχρι τις 14 Οκτωβρίου.

node/39094

Κινδυνεύει με ματαίωση και για το 2021 το Σαλόνι της Γενεύης

Οι διοργανωτές απέρριψαν τους όρους οικονομικής ενίσχυσης από το Καντόνι της Γενεύης. 

Πέμπτη, 28 Μαΐου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Κινδυνεύει με ματαίωση και για το 2021 το Σαλόνι της Γενεύης

Η πανδημία του κορονοϊού ματαίωσε το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης τον περασμένο Μάρτιο, αλλά και πολλές άλλες παρόμοιες εκδηλώσεις. 
Σαν αποτέλεσμα οι διοργανωτές υπάστησαν μεγάλη οικονομική ζημιά και όπως οι ίδιοι δηλώνουν επισήμως, βρίσκονται σε δεινή οικονομική θέση, καθώς η ζημιά εκτιμάται στα $ 11,3 εκατ. 

Ο OICA (Organisation Internationale des Constructeurs d'Automobiles) πρότεινε να λάβουν οι διοργανωτές οικονομική στήριξη από το Καντόνι της Γενεύης, το οποίο έσπευσε να εγκρίνει ένα ποσό επιχορήγησης της τάξης των $17,3 εκατ. 
Όμως, οι διοργανωτές της Εκθεσης έσπευσαν να απορρίψουν την επιχορήγηση καθώς οι όροι που θέτει το Καντόνι είναι αντίθετοι με το κατασταστικό τους. Ο βασικότερος όρος της δανειακής αυτής σύμβασης είναι ότι το Σαλόνι της Γενεύης έπρεπε οπωσδήποτε να πραγματοποιηθεί το 2021, κάτι για το οποίο οι διοργανωτές δεν μπορούν να εγγυηθούν, καθώς το θέμα είναι αν θα υπάρχουν εκθέτες πρόθυμοι να συμματάσχουν. 
Οι τελευταίοι προσανατολίζονται σε μια Έκθεση που θα γίνει στη Γενεύη το 2022, καθώς ακυρώθηκε και το Σαλόνι της Νέας Υόρκης που αρχικά είχε μετατεθεί για τον Αύγουστο. 

Στο μεταξύ, φαίνεται ότη η πανδημία δημιούργησε κάποια νέα δεδομένα: Οι online παρουσιάσεις νέων μοντέλων φαίνεται να δουλεύουν πολύ καλά και κυρίως να εξοικονομούν μπόλικο χρήμα στα ταμεία των ήδη χειμαζόμενων από την πανδημία κατασκευαστών. Το ερώτημα είναι αν φτάσαμε στο τέλος των Εκθέσεων ή αν έχουμε να κάνουμε με μια προσωρινή κατάσταση. 

node/39079

FIAT: Ο αντικαταστάτης των 500L και 500X θα είναι ένα μοντέλο

Το MPV και το SUV της οικογένειας 500 ίσως ενωθούν σε ένα ηλεκτρικό 500XL.

Τετάρτη, 27 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

FIAT: Ο αντικαταστάτης των 500L και 500X θα είναι ένα μοντέλο

Σύμφωνα με πληροφορίες του βρετανικού AutoExpress, η FIAT εξετάζει το ενδεχόμενο να αντικαταστήσει τα 500X και 500L με ένα μοντέλο το οποίο πιθανότατα θα μοιράζεται την ηλεκτρική πλατφόρμα του με το νέο 500. Την είδηση επιβεβαίωσε με δηλώσεις του ο ο CEO της FIAT, Olivier François, ο οποίος μίλησε για ένα "500XL".

«To 500L έχει ωραίο αμάξωμα με αυξημένη απόσταση από το έδαφος για να προστέσουμε μπαταρίες. Οι ανάγκες μιας οικογένειας για μετακίνηση είναι επίσης ιδανικές για εξηλεκτρισμό, καθώς περιλαμβάνουν οδήγηση στην πόλη, σταμάτα-ξεκίνα, διαδρομές από και προς το σχολείο και τη δουλειά. Όμως ταυτόχρονα δεν είναι SUV, είναι ένα MPV και αυτού του είδους τα οχήματα δεν είναι και τόσο στη μόδα αυτή την περίοδο.»

«Πρέπει να οραματιστούμε τη νέα γενιά του με την ίδια προσέγγιση στον καταναλωτή, η οποία θα έχει νόημα σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, με σχεδιασμό που θα είναι προφανώς πιο επίκαιρο και μοδάτο. Σκεφτόμαστε πως η σωστή κατεύθυνση είναι ένα μείγμα από το 500X και το 500L. Όμως αυτό δεν θα γίνει στο άμεσο μέλλον - και όταν λέω άμεσα εννοώ πως αποκλείεται να το δούμε μέχρι το τέλος του χρόνου.»

Το σημερινό 500L (MPV) πρωτοπαρουσιάστηκε το 2012 ,με το 500X (SUV) να ακολουθεί το 2014, ενώ τα μοντέλα ανανεώθηκαν ελαφρώς το 2018. Αυτό σημαίνει πως ένα νέο ηλεκτρικό μοντέλο ίσως παρουσιαστεί μέσα στο 2021, με την πιθανή συνέχιση της διάθεσης των υφιστάμενων εκδόσεων, όπως συμβαίνει άλλοστε και με το 500. Πριν την πρεμιέρα του νέου SUV, η FIAT αναμένεται να εξηλεκτρίσει τα 500L και 500X με την ίδια ήπια υβριδική τεχνολογία που είδαμε φέτος στις εκδόσεις Hybrid των 500 και Panda

[Πηγή: AutoExpress]