node/38347

Έκθεση Νέας Υόρκης: Αναβάλλεται λόγω κορονοϊού

Αντί για τον Απρίλιο που ήταν αρχικά προγραμματισμένη, θα πραγματοποιηθεί τον Αύγουστο.

Όπως ήταν αναμενόμενο μετά από την εξάπλωση του κορονοϊού στις ΗΠΑ και σε ολόκληρο τον κόσμο, οι διοργανωτές της Διεθνούς Έκθεσης Νέας Υόρκης αποφάσισαν αναβολή της μέχρι τον Αύγουστο. Η έκθεση που ήταν αρχικά προγραμματισμένη για τις 10-19 Απριλίου, θα γίνει μεταξύ 28 Αυγούστου και 6 Σεπτεμβρίου 2020. Αντίστοιχα, οι παρουσιάσεις για τον ειδικό τύπο (press days) θα λάβουν χώρα στις 26 και 27 Αυγούστου.

Στις ΗΠΑ, τα κρούσματα κορονοϊού ανέρχονται σε πάνω από 1.000, με 31 θανάτους. Η πολιτεία της Νέας Υόρκης είναι δεύτερη σε αριθμό επιβεβαιωμένων κρουσμάτων με 142 (μέχρι στιγμής). 

Ο Mark Schienberg, πρόεδρος της ομοσπονδίας αντιπροσώπων αυτοκινήτων της ευρύτερης περιοχής της Νέας Υόρκης που είναι υπεύθυνος για τη διοργάνωση της διεθνούς έκθεσης δήλωσε: «Λαμβάνουμε αυτό το έκτακτο μέτρο για να προστατέψουμε τους επισκέπτες, τους εκθέτες και όλους τους συμμετέχοντες από τον κορονοϊό. Για 120 χρόνια, το μότο "the show must go on" έχει εντυπωθεί στο DNA μας, και παρόλο που η απόφαση για αναβολή της ημερομηνίας δεν ήταν εύκολη, παραμένει προτεραιότητα μας η διαφύλαξη της υγείας όλων όσων εμπλέκονται σε αυτή την ιστορική διοργάνωση. Έχουμε ήδη έρθει σε επικοινωνία με αρκετούς από τους εκθέτες και συνεργάτες μας και είμαστε σίγουροι πως οι νέες ημερομηνίες για το 2020 θα συμβάλλουν σε ένα ακόμη επιτυχημένο event.»

Τα ετήσια έσοδα από την Έκθεση Νέας Υόρκης που μετρά εκατοντάδες χιλιάδες επισκέπτες κάθε χρόνο, ανέρχονται σε $330 εκατομμύρια. Μένει να δούμε αν οι πρεμιέρες που είχαν προγραμματιστεί για τον Απρίλιο θα γίνουν μέσω διαδικτύου - όπως έγινε και με την Έκθεση Γενεύης η οποία ματαιώθηκε.

 

node/39680

Peugeot: Tο 2023 η επιστροφή στην αγορά των ΗΠΑ 

Παρά τις «παρενέργειες» του κορονοϊού η εταιρεία δεν φαίνεται να αλλάζει τα σχέδιά της.

Δευτέρα, 10 Αυγούστου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Peugeot: Tο 2023 η επιστροφή στην αγορά των ΗΠΑ 

Το 2016, η Peugeot ανακοίνωσε ότι θα επιστρέψει στην αγορά των ΗΠΑ, λέγοντας ότι για την ολοκλήρωση της διαδικασίας θα χρειαστεί περίπου μια δεκαετία. 

Στη συνέχεια, η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία παρουσίασε τον οδικό χάρτη για την επιστροφή της στις ΗΠΑ, επιταχύνοντας το αρχικό χρονοδιάγραμμα και θέτοντας ως στόχο το 2023.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα για την Peugeot ήταν το δίκτυο πωλήσεων που έπρεπε να στηθεί από την αρχή, αλλά ο πρόεδρος της Βόρειας Αμερικής της PSA, Larry Dominique, είπε ότι η εταιρεία θα πουλά τα αυτοκίνητά της χρησιμοποιώντας αντιπροσώπους franchise, ενώ κλίνει έντονα και προς το διαδικτυακό λιανικό εμπόριο. Οι πελάτες θέλουν μια «απλούστερη, πιο αποτελεσματική» διαδικασία αγοράς αυτοκινήτων, πρόσθεσε.

Η συμφωνία συνεργασίας με τη Fiat Chrysler Automobiles, δίνει ένα ακόμη «όπλο» στην PSA καθώς θα μπορεί να χρησιμοποιεί το δίκτυο πωλήσεών της FCA. Η συμφωνία αναμένεται να ολοκληρωθεί στις αρχές του 2021. Η νέα εταιρεία, που ονομάζεται Stellantis, θα είναι η τέταρτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο με ετήσιες παραδόσεις περίπου 8,7 εκατομμυρίων οχημάτων. 

Η κατάργηση από την Peugeot του παραδοσιακού δικτύου αντιπροσώπων δεν είναι μυστικό. Όταν η αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνωσε ότι θα επιταχύνει το σχέδιο επιστροφής της στις ΗΠΑ, ξέραμε ότι αυτό δεν θα γινόταν με τον παραδοσιακό τρόπο. Ωστόσο, η Peugeot δεν διευκρίνισε ποια θα ήταν η στρατηγική λιανικής πώλησης ή πώς θα επέτρεπε στους πιθανούς πελάτες να βλέπουν και να δοκιμάζουν-οδηγούν τα οχήματά της. Όταν η πανδημία του κορονοϊόυ γιγαντώθηκε, πολλοί ήταν αυτοί οι κατασκευαστές που στράφηκαν στο διαδίκτυο. Εάν οι καταναλωτές αναζητούν πιο βολικούς τρόπους για να αγοράσουν ένα αυτοκίνητο, τότε η επιστροφή της Peugeot στις ΗΠΑ με αυτόν τον τρόπο θα είναι μια εξαιρετική κίνηση, τονίζουν οι αναλυτές. 

node/39633

Στο «κόκκινο» η BMW για πρώτη φορά μετά το 2009

Απώλειες €666 εκατ. στο δεύτερο τρίμηνο - Ελπίδες για ανάκαμψη στο δεύτερο εξάμηνο του 2020. 

Τετάρτη, 05 Αυγούστου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Στο «κόκκινο» η BMW για πρώτη φορά μετά το 2009

Οι απώλειες του BMW Group έσυραν την εταιρεία στο «κόκκινο» για πρώτη φορά μετά από μια δεκαετία, εξαιτίας της πανδημίας του κορονοϊού. 

Η BMW έχασε €666 εκατ. από τον Απρίλιο έως τον Ιούνιο, εμφανίζοντας αρνητικά οικονομικά αποτελέσματα για πρώτη φορά μετά την οικονομική κρίση του 2009. Να σημειώσουμε πως την αντίστοιχη περίοδο του 2019 η εταιρεία είχε καταγράψει κέρδη της τάξης των €2,2 δισ.

Παρά τη δύσκολη περίοδο, η BMW δήλωσε ότι αναμένει να παρουσιάσει λειτουργικά κέρδη στο τέλος του έτους.

«Προσβλέπουμε τώρα στο δεύτερο εξάμηνο με συγκρατημένη αισιοδοξία και συνεχίζουμε να στοχεύουμε ένα περιθώριο κέρδους μεταξύ 0% και 3% για την εταιρεία το 2020», δήλωσε σε ανακοίνωσή του ο Διευθύνων Σύμβουλος Oliver Zipse.

Οι πωλήσεις έχουν αρχίσει να ανακάμπτουν σε ορισμένες αγορές, συμπεριλαμβανομένης της Κίνας, κάνοντας την BMW να ελπίζει ότι το τέλος της χρονιάς θα αποφέρει κέρδος, αλλά η ανάκαμψη δεν θα είναι αρκετή για να αντισταθμίσει το έλλειμμα των πωλήσεων που χάθηκαν από την πανδημία.

Η BMW θα ξεκινήσει να παράγει το ηλεκτρικό SUV iX3 φέτος στην Κίνα, από όπου και θα ξεκινήσουν οι πωλήσεις του. 

Οι παραδόσεις ηλεκτρικών και υβριδικών αυτοκινήτων αυξήθηκαν το τελευταίο τρίμηνο καθώς χώρες όπως η Γερμανία και η Γαλλία αύξησαν τις επιδοτήσεις για τα οχήματα. Η BMW δήλωσε ότι αναμένει περαιτέρω ανάπτυξη από αυτόν τον τομέα το δεύτερο εξάμηνο του έτους.