node/38276

Κορωνοϊός: Ματαιώνεται το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης

Η ελβετική κυβέρνηση απαγόρευσε όλες τις εκδηλώσεις στις οποίες προβλέπεται να συναθροιστούν πάνω από 1.000 άτομα.

Οι διοργανωτές του Σαλονιού Αυτοκινήτου της Γενεύης  δήλωσαν ότι η εκδήλωση έχει ακυρωθεί μετά την απαγόρευση της συγκέντρωσης περισσότερων από 1.000 ατόμων από την ελβετική κυβέρνηση.

«Λυπούμαστε που θα ανακοινώσουμε ότι το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης για το 2020 θα ακυρωθεί. Πρόκειται για περίπτωση ανωτέρας βίας», δήλωσε εκπρόσωπος του χώρου της έκθεσης Palexpo την Παρασκευή.

Ο Ελβετός ομοσπονδιακός υπουργός υγείας, Alain Berset, ανακοίνωσε την Παρασκευή ότι απαγορεύτηκαν εκδηλώσεις στις οποίες θα έπαιρναν μέρος περισσότεροι από 1.000 άνθρωποι.  

«Λαμβάνοντας υπόψη την τρέχουσα κατάσταση και την εξάπλωση του κορωνοϊού, το Ομοσπονδιακό Συμβούλιο έχει κατηγοριοποιήσει την κατάσταση στην Ελβετία ως «ειδική» από την άποψη του νόμου για τις επιδημίες», ανέφερε το υπουργικό συμβούλιο.

Οι εκδηλώσεις μεγάλης κλίμακας με περισσότερους από 1.000 ανθρώπους απαγορεύονται και η απαγόρευση θα τεθεί σε άμεση ισχύ και θα εφαρμοστεί τουλάχιστον μέχρι τις 15 Μαρτίου, αναφέρει η ανακοίνωση.

Η απαγόρευση αφορά και το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, που άνοιγε τις πύλες του την επόμενη εβδομάδα. Αρχικά εκπρόσωπος του Palexpo δήλωσε ότι δεν έλαβε καμία πληροφορία από τις ελβετικές αρχές και δεν μπόρεσε να σχολιάσει εάν ισχύει κάτι τέτοιο, αλλά λίγη ώρα αργότερα βγήκε επίσημη ανακοίνωση για τη ματαίωση του Σαλονιού.

Ο αριθμός των επιβεβαιωμένων περιπτώσεων κορωνοϊού στην Ελβετία αυξήθηκε σε εννέα την Πέμπτη.

node/39679

IONIQ: Ξεχωριστή μάρκα για EV από την Hyundai [video]

Έρχονται τρία νέα ηλεκτρικά μοντέλα μέσα στα επόμενα τέσσερα χρόνια.

Δευτέρα, 10 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

IONIQ: Ξεχωριστή μάρκα για EV από την Hyundai [video]

H Hyundai εγκαινιάζει τη νέα μάρκα IONIQ που θα προσφέρει αποκλειστικά ηλεκτρικά μοντέλα, ανακοινώνοντας δύο SUV και ένα σεντάν που θα κυκλοφορήσουν από το 2021 μέχρι το 2024.

Το Project IONIQ (από τις λέξεις ion και unique) οδήγησε στο ομώνυμο μοντέλο παραγωγής της Hyundai που παρουσιάστηκε το 2016 και ήταν το πρώτο που προσέφερε τρια διαφορετικά συστήματα κίνησης - υβριδικό, plug-in hybrdi και αμιγώς ηλεκτρικό. Τώρα, η IONIQ εξελίσσεται σε ξεχωριστή μάρκα του ομίλου, κάτι παρόμοιο δηλαδή με την Genesis για τα πολυτελή μοντέλα.

Ο Wonhong Cho, αντιπρόεδρος και υπεύθυνος marketing της Hyundai, δήλωσε: «Η μάρκα IONIQ θα αλλάξει την εμπειρία ιδιοκτησίας ηλεκτρικών μοντέλων. Με έμφαση στο συνδεδεμένο τρόπο ζωής, θα προσφέρουμε εξηλεκτρισμένες εμπειρίες ως ένα αναπόσπαστο κομμάτι σε ένα φιλικό προς το περιβάλλον τρόπο ζωής».

IONIQ

Ας δούμε όμως τα τρία μοντέλα που θα εγκαινιάσουν τη νέα μάρκα του Hyundai Motor Group:

  • IONIQ 5: Το πρώτο μοντέλο της φίρμας θα είναι ένα μικρομεσαίο crossover που θα παρουσιαστεί στις αρχες του 2021 ως η έκδοση παραγωγής του πρωτοτύπου '45' που πρωτοείδαμε στην έκθεση Φρανκφούρτης το 2019.
  • IONIQ 6: Το πρώτο σεντάν της φίρμας θα παρουσιαστεί το 2022 και θα αποτελεί την έκδοση παραγωγής του πρωτοτύπου Prophecy που πρωτοείδαμε τον Μάρτιο του 2020.
  • IONIQ 7: Ένα μεγάλο SUV που θα παρουσιαστεί στις αρχές του 2024.

Τα τρία μοντέλα της IONIQ θα υιοθετούν την σχεδιαστική φιλοσοφία "Timeless Value" παίρνοντας έμπνευση από παλαιότερα μοντέλα ως μια γέφυρα προς το μέλλον. Όλα τους θα βασίζονται στη νέα ηλεκτρική πλατφόρμα E-GMP που θα προσφέρει δυνατότητα ταχείας φόρτισης και μεγάλη αυτονομία. Παράλληλα θα χαρακτηρίζεται από εξαιρετική εκμετάλευση των εσωτερικών χώρων με ρυθμιζόμενα καθίσματα και πρακτικές λύσεις όπως το συρταρωτό ντουλαπάκι του συνοδηγού. Όσο για τα ονόματα, η εταιρεία επέλεξε μονούς αριιθμούς για SUV και πεζούς για σεντάν.

H IONIQ θα βοηθήσει το Hyundai Motor Group να πετύχει τον στόχο που έχει θέσει μέσω του "Strategy 2025", και θέλει 1 εκατομμύριο πωλήσεις BEV (battery electric vehicles) που θα εξασφαλίσουν μερίδιο αγοράς 10% μέχρι το 2025. Τα 560.000 από αυτά θα έχουν το σήμα της Hyundai, καθιστώντας την τον τρίτο μεγαλύτερο κατασκευαστή ηλεκτρικών στον κόσμο.

 

Παρακάτω μπορείτε να δείτε το βίντεο παρουσίασης της νέας μάρκας IONIQ το οποίο γυρίστηκε στη ρόδα London Eye της βρετανικής πρωτεύουσας, με μια σειρά από φώτα να δημιουργούν ένα μεγάλο Q.

[Πηγή: Hyundai]

node/39677

Porsche 911 GT3 RS MR: Το καλό έγινε ακόμα καλύτερο [video]

Η Manthey-Racing βελτιώνει την κορυφαία έκδοση πίστας της Porsche 991.2 στη δύση της καριέρας της.

Κυριακή, 09 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Porsche 911 GT3 RS MR: Το καλό έγινε ακόμα καλύτερο [video]

Μετά από τη βελτιωμένη Porsche 911 GT2 RS MR που το 2018 έκανε ρεκόρ γύρου 6’ 40” 33 στο Nürburgring (7" πιο γρήγορη από την εργοστασιακή 911 GT2 RS), η Manthey-Racing επιστρέφει με ένα πλήρες βελτιωτικό πακέτο για την Porsche 911 GT3 RS το οποίο απευθύνεται σε εκείνους που θέλουν ένα όχημα απόλυτα στημένο για την πίστα.

Το μοντέλο βασίζεται στην GT3 RS της γενιάς 991.2 καθώς αυτή βρίσκεται στη δύση της καριέρας της λίγο πριν από την πρεμιέρα της αντίστοιχης έκδοσης της 992.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε την 991.2 Porsche 911 GT3 RS [video]

Αισθητικά, η 911 GT3 RS MR ξεχωρίζει χάρη στους προαιρετικούς τροχούς από μαγνήσιο με αεροδυναμικά καλύμματα από ανθρακονήματα, τα επιπλέον πτερύγια στον προφυλακτήρα, τις προεκτάσεις των μαρσπιέ, τη μεγάλη σταθερή φτερούγα στην ουρά από ανθρακονήματα και το νέο ανθρακονημάτινο κάλυμμα του κινητήρα.

Porsche 911 GT3 RS MR

Όλα αυτά προστέθηκαν με γνώμονα τη βελτίωση της παραγωγής κάθετης δύναμης στην πίστα και τη διατήρηση του βάρους σε χαμηλά επίπεδα, όμως οι επεμβάσεις δε σταματούν εκεί. Το πακέτο περιλαμβάνει επίσης ρυθμιζόμενη ανάρτηση MR coilover kit με σφιχτότερα ελατήρια και αναβαθμισμένα τακάκια των φρένων. Η Manthey-Racing εξέλιξε τα εν λόγω εξαρτήματα μετά από δοκιμές σε διάφορες πίστες ανά τον κόσμο, χρησιμοποιώντας την εμπειρία της από τους αγώνες.

Όσοι ενδιαφέρονται για αναβάθμιση της δικής τους GT3 RS μπορούν να επικοινωνήσουν με την εταιρεία για αγορά και τοποθέτηση του kit. Δε γνωρίζουμε το κόστος του πακέτου αλλά αν κρίνουμε από την 911 GT2 RS MR δεν θα είναι φθηνό καθώς εκεί οι επεμβάσεις κόστιζαν €95.000!

[Πηγή: Manthey-Racing]