node/16009

Auto Guangzhou: BMW Compact Sedan για 1 Series σεντάν

Η BMW αποκάλυψε το νέο Compact Sedan concept στο Guangzhou Auto Show 2015, στην Κίνα, πρόκριμα της σεντάν 1 Series.

Σχεδιασμένο για να περιγράψει πώς θα είναι η μελλοντική 1 Series σεντάν, όπως είχαμε γράψει κατ' απολειστικότητα το 2013, το πρωτότυπο BMW Compact Sedan παρουσιάστηκε στο κινεζικό Σαλόνι Αυτοκινήτου του Guangzhou σε μια εντυπωσιακή μπρονζέ απόχρωση - Liquid Metal Bronze- που ιριδίζει και αλλάζει σε σκούρο και φωτεινό ανάλογα από πού το κοιτάξεις.

Κατά τα λοιπά σχεδιαστικά πράγματα, το BMW Compact Sedan εμπρός υλοποιείται με μια σπορ μάσκα με λεπτή νεφροειδή γρίλια, φανάρια LED και χαρακτηριστικές εισαγωγές αέρα. Πηγαίνοντας προς τα πίσω, παρατηρούμε τα αδρό κόψιμο στους θόλους, το πλαίσιο στα παράθυρα από γυαλισμένο αλουμίνιο και τις εντυπωσιακές και κομψές ζάντες των 20”. Εντύπωση προκαλούν τα έντονα εξέχοντα «νεύρα», η χαρακτηριστική και παραδοσιακή κούρμπα Hofmeister, εκεί που ενώνονται οι πίσω κολόνες με τα παράθυρα, και τις λαβές soft-touch στις πόρτες που τις ανοίγουν με ένα πάτημα.

Στην καμπίνα δεν υπάρχουν εκπλήξεις, καθώς ακολουθείται η πεπατημένη της BMW με το οικείο ταμπλό που για τις ανάγκες του πρωτοτύπου είναι διακοσμημένο με έντονα πορώδες ξύλο και βουρτσισμένο αλουμίνιο. Το σαλόνι είναι ντυμένο με δέρμα Nappa, υπάρχει a head-up display και χειριστήρια αφής, επικαθήμενη στο ταμπλό 8,8άρα οθόνη για το σύστημα πολυμέσων, πορτοκαλί διακοσμήσεις, φωτιζόμενες ακμές και φωτισμός περιβάλλοντος, και πανοραμική οροφή.

Στο πίσω κάθισμα, που είναι σχεδιασμένο για να υποδέχεται αποκλειστικά δύο επιβάτες, υπάρχει πρόβλεψη έτσι ώστε ο καθένα να έχει τη δική του ρύθμιση στο σύστημα κλιματισμού/θέρμανσης/ αερισμού. Ενώ όπως υπογραμμίζει η BMW, υπάρχει «ασυνήθιστα μεγάλος χώρος και “αέρας”».      

Η γερμανική εταιρεία δεν έκανε λόγο για τεχνικές προδιαγραφές, αλλά γνωρίζουμε ότι το αυτοκίνητο θα πατά στην πλατφόρμα UKL και θα κινείται από την ήδη γνωστή γκάμα των 3κύλινδρων και 4κύλινδρων της BMW. Στάνταρ κίνηση θα είναι στους εμπρός τροχούς, αλλά αναμένεται να υπάρχουν και εκδόσεις με έξτρα σύστημα που θα δίνει κίνηση και στον πίσω άξονα.

[Πηγή BMW]

TAGS
node/39356

Σαλόνι Αυτοκινήτου Γενεύης: Ακυρώθηκε και για το 2021

Ο κορονοϊός και τα οικονομικά προβλήματα οδήγησαν τους διοργανωτές σε αυτήν την απόφαση.

Τρίτη, 30 Ιουνίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Σαλόνι Αυτοκινήτου Γενεύης: Ακυρώθηκε και για το 2021

Οι διοργανωτές του Σαλονιού Αυτοκινήτου της Γενεύης ανακοίνωσαν επίσημα ότι ακυρώνεται και η διοργάνωση του 2021 που ήταν προγραμματισμένη να διεξαχθεί από 1 έως 14 Μαρτίου του 2021.

Οι διοργανωτές οδηγήθηκαν σε αυτήν την απόφαση μετά από έρευνα ανάμεσα στους εκθέτες οι οποίοι στην πλειοψηφία τους, δεν έδειχναν διατεθειμένοι να συμμετάσχουν στην Εκθεση. Καθώς ο κλάδος της αυτοκινητοβιομηχανίας έχει πληγεί από τον κορονοϊό, η συμμετοχή στις Εκθέσεις φαίνεται να μην είναι από τις πρώτες προτεραιότητες των κατασκευαστών. Επιπλέον με την πανδημία να μην έχει εκλείψει, φαίνεται ότι οι 600.000 περίπου επισκέπτες και οι 10.000 εκθέτες και δημοσιογράφοι που προσελκύει η Εκθεση, δεν είναι και ό,τι καλύτερο από πλευράς υγειονομικής.  

Να θυμίσουμε πως οι διοργανωτές είχαν ανακοινώσει ότι η ακύρωση της διοργάνωσης του 2020 είχε προκαλέσει ζημιά της τάξης των 11 εκατ. ελβετικών φράγκων. Το καντόνι της Γενεύης είχε προθυμοποιηθεί να δανείσει τους διοργανωτές με 16,8 εκατ. ελβετικά φράγκα, αλλά οι όροι του δανεισμού κρίθηκαν από τους δανειζόμενους ασύμφοροι και δεν προχώρησαν στην ολοκλήρωση της συμφωνίας. Τώρα, δημοσιεύματα θέλουν τους διοργανωτές να προσπαθούν να πωλήσουν την εκδήλωση στην Palexpo SA, την εταιρεία που κατέχει και διαχειρίζεται τις κτιριακές εγκαταστάσεις που φιλοξενούν την έκθεση. 

node/39094

Κινδυνεύει με ματαίωση και για το 2021 το Σαλόνι της Γενεύης

Οι διοργανωτές απέρριψαν τους όρους οικονομικής ενίσχυσης από το Καντόνι της Γενεύης. 

Πέμπτη, 28 Μαΐου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Κινδυνεύει με ματαίωση και για το 2021 το Σαλόνι της Γενεύης

Η πανδημία του κορονοϊού ματαίωσε το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης τον περασμένο Μάρτιο, αλλά και πολλές άλλες παρόμοιες εκδηλώσεις. 
Σαν αποτέλεσμα οι διοργανωτές υπάστησαν μεγάλη οικονομική ζημιά και όπως οι ίδιοι δηλώνουν επισήμως, βρίσκονται σε δεινή οικονομική θέση, καθώς η ζημιά εκτιμάται στα $ 11,3 εκατ. 

Ο OICA (Organisation Internationale des Constructeurs d'Automobiles) πρότεινε να λάβουν οι διοργανωτές οικονομική στήριξη από το Καντόνι της Γενεύης, το οποίο έσπευσε να εγκρίνει ένα ποσό επιχορήγησης της τάξης των $17,3 εκατ. 
Όμως, οι διοργανωτές της Εκθεσης έσπευσαν να απορρίψουν την επιχορήγηση καθώς οι όροι που θέτει το Καντόνι είναι αντίθετοι με το κατασταστικό τους. Ο βασικότερος όρος της δανειακής αυτής σύμβασης είναι ότι το Σαλόνι της Γενεύης έπρεπε οπωσδήποτε να πραγματοποιηθεί το 2021, κάτι για το οποίο οι διοργανωτές δεν μπορούν να εγγυηθούν, καθώς το θέμα είναι αν θα υπάρχουν εκθέτες πρόθυμοι να συμματάσχουν. 
Οι τελευταίοι προσανατολίζονται σε μια Έκθεση που θα γίνει στη Γενεύη το 2022, καθώς ακυρώθηκε και το Σαλόνι της Νέας Υόρκης που αρχικά είχε μετατεθεί για τον Αύγουστο. 

Στο μεταξύ, φαίνεται ότη η πανδημία δημιούργησε κάποια νέα δεδομένα: Οι online παρουσιάσεις νέων μοντέλων φαίνεται να δουλεύουν πολύ καλά και κυρίως να εξοικονομούν μπόλικο χρήμα στα ταμεία των ήδη χειμαζόμενων από την πανδημία κατασκευαστών. Το ερώτημα είναι αν φτάσαμε στο τέλος των Εκθέσεων ή αν έχουμε να κάνουμε με μια προσωρινή κατάσταση.