Ακυρώνεται για τέταρτη διαδοχική χρονιά η έκθεση της Γενεύης

Ακυρώνεται για τέταρτη διαδοχική χρονιά η έκθεση της Γενεύης

Η είδηση αυτή κυκλοφόρησε μέσω δελτίου τύπου από τους διοργανωτές, παρότι στην επίσημη σελίδα της έκθεσης ακόμα τρέχει το countdown για την έναρξη της διοργάνωσης του 2023…

Με ένα δελτίο τύπου που εξέδωσε το ίδρυμα Comité permanent du Salon international de l'automobile de Genève, υπεύθυνο για τη διοργάνωση της έκθεσης, το πολυαναμενόμενο event δεν θα πραγματοποιηθεί τελικά το 2023 στην Ελβετία. Αντ’ αυτού, θα υλοποιηθεί κανονικά η έκθεση στη Ντόχα του Κατάρ. «Λόγω της αβεβαιότητας στην παγκόσμια οικονομία και γεωπολιτική, καθώς και των κινδύνων που σχετίζονται με την εξέλιξη της πανδημίας, οι διοργανωτές αποφάσισαν να επικεντρωθούν αποκλειστικά στον προγραμματισμό της εκδήλωσης στη Ντόχα το 2023».

Το φετινό πλάνο των διοργανωτών προέβλεπε δύο διαδοχικές εκθέσεις, δύο εκδοχές της  GIMS (Geneva International Motor Show) σε Ελβετία και Κατάρ. Η πρώτη θα λάμβανε χώρα στις 14-19 Φεβρουαρίου 2023 ενώ η δεύτερη το Νοέμβριο του ίδιου έτους. Όπως φαίνεται όμως το ρίσκο από την τρέχουσα κατάσταση και, κυρίως, τα οικονομικά μεγέθη, δεν ήταν τέτοια που να δικαιολογήσουν την υλοποίηση της ιστορικής έκθεσης επί ευρωπαϊκού εδάφους.

Αυτό αποτελεί και ένα αρκετά μεγάλο θέμα για τη συνέχεια της έκθεσης της Γενεύης, καθώς μιλάμε για την τέταρτη συνεχή χρονιά που ακυρώνεται. Πρώτη ήταν το 2020, όπου οι διοργανωτές της αποφάσισαν να τραβήξουν την πρίζα κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή, τρεις μέρες πριν από τα εγκαίνια, με τα πρώτα κρούσματα κορονοϊού να εκδηλώνονται στην πόλη. Έκτοτε, η πανδημία έπαιξε ένα ρόλο αλλά τώρα το μεγάλο πρόβλημα έχει να κάνει με την οικονομία.

Όπως φαίνεται τα πετροδολάρια των Καταριανών δεν στάθηκαν αρκετά να στηρίξουν τη βασική έκθεση του 2023. Και το να πραγματοποιείται «Έκθεση Γενεύης» στη Ντόχα είναι μάλλον οξύμωρο και χωρίς ιδιαίτερο μέλλον. Το θέμα είναι αν η κανονική έκθεση θα έχει μέλλον, καθώς εδώ και χρόνια η πλειοψηφία των κατασκευαστών αυτοκινήτου προτιμά να διαθέσει τα κεφάλαιά της σε στοχευμένες προωθητικές ενέργειες παρά να ξοδεύει πακτωλούς χρημάτων σε μεγάλες, διεθνείς εκθέσεις. 
 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube